Известие

Collapse
No announcement yet.

Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • До колко е "сейфти" това с разпробиването на амортисьора, че мисля моите така да ги "побългаря". Има ли вероятност като се кара на писта, да ти "мръдне" на някъде наклона? Иначе знам, че за това се продават т.нар. камбър болтове...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • Определно и аз това бих попитал, и затова за подобни цели смятам да заложа на този тип болтове:


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • нямам вяра на тия раздвижните болтове, макар че много коли излизат от завода с освободен горен болт на шенкела и само стягането ги държи да не мръднат.
        Едни планки слагам с точен отвор за болта и след стенда ги заварявам за амортисьора, така става нераздвижен отвора и не се мисли повече.

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • днес малко по-обстойно изкарване, на 2500 имаме 0.3 бара
          и много респонс
          Last edited by ICI; d.m.y г., 18:04.

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
            днес малко по-обстойно изкарване, на 2500 имаме 0.3 бара
            Определено по-добре от старата турбина!
            Идеята да има възможно минимален лаг, че в завоите и след сваляне на предавки, винаги да има моментен Пауър

            Нямам търпение да видя крайния резултат. макар истинския и тест, ще е на някоя писта.

            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
            AR 155 2.0 16v SUPER
            Toyota Corolla 2014 S Premium
            Moskvich 2140

            Comment


            • Принципно не е проблем да се пилнат дупките на амортисьора, червената ми отзад е разпилена първоначално за негативен камбър, а после ги правих в другата посока, щото се оказа че трябва да върна доста повече от колкото можеше.....
              В тая връзка си мисля че може би за кола с баланс повече на предницата, 3 градуса може и да е в повечко, но пък това си е различно за всяка кола......в завой ще е доста добре, по при подаване на газ и като дойде вятъра ще буксува повечко......
              Но пък то всичко е компромис.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • да споделя само, че пистовите алфи реглажа отзад им е между 6-9,5 градуса ..... но там скоростите са други и аеродинамиката не е мит

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • такаа ... отпред се олекоти малко, а отзад отежни за по-добър баланс.

                  Нено, може ли да кажеш ще има ли проблеми за Серес да е с този и вид на акумулатора, без да се налага да му се прави кутия да го затваря отгоре?
                  Иначе стойката е стандартната, хваната с 3 болта през багажника, доволно здраво се държи.
                  Attached Files

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • Акумулатора отзад си е най - доброто решение........
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Акумулатора отзад си е най - доброто решение........
                      а на Серес искат ли да е покрит с кутия , или може и така да си остане открит ?

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • Няма някакви технически инспекции, все пак мероприятието е за кеф (уж) и без състезателен характер...
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                          а на Серес искат ли да е покрит с кутия , или може и така да си остане открит ?
                          Като гледам този акумулатор, си е баш открит.

                          Браво за преместването. Има ли някаква особеност, освен че трябват два яки и различни на цвят кабела?


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • бях го гледал това клипче, тоя акумулатор на кабелите си увисна направо

                            Иначе, 35мм2 кабел в яка гофр. шлауха, 225 А бушон на + клемата, масата директно през купето.

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • Ако Оригиналният Плюсов кабел е бил пак 35 квадрата ,е добре като се удължава да му се завиши квадратурата за да няма проблеми
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • не е 35мм2 оригиналният, споко, няма проблеми

                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube
                                evo2 600

                                Comment

                                Working...
                                X