Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    не, нямам предвид капаците на главите от същата снимка, а капаците на свещите с надписа "алфа ромео" дето и на първата снимка с шаренийката са си червени

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      не, нямам предвид капаците на главите от същата снимка, а капаците на свещите с надписа "алфа ромео" дето и на първата снимка с шаренийката са си червени
      Не, те не са били на прахово......

      Десния(като застана срещу двг) детонационен датчик е приятно накъсан, видно от снимката, не съм разнищвал жиците да видя колко и дали е спасяем, но определено точно там се е опирал в предната гава на двг-то......англичанчетата като са отваряли двгто явно са го сложили кофти и е триел - не се вижда от всичките му тръби, термостати и прочее джаджи отгоре, ако не бях захванал това кой знае колко щях да карам така.......някой по образован да каже какво става като детонационния замасява, и понеже днес с ходене насам натам и 15 минути телефон, успях да намеря накакъв с доставка уж незнам си кога, за 60 лв, ебаси датчика кирлиф........Чух и мнения да си го направя тоя със термо шлаухка, малко ще се скъси, но няма да е проблем.......и дали ще е проблем за работата му?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Няма проблем. Тва е вид микрофон със специфична честотна лента
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          датчика трябва да има екранировка
          та не бих те съветвал да го ползваш ако е нарушена
          принципно тези датчици са еднакви, различните им парт номера идват от дължината на кабела
          така, че ако имаш от ТС и е с подходяща дължина ще ти свърши работа

          ---------- Post added at 19:58 ---------- Previous post was at 19:55 ----------

          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Няма проблем. Тва е вид микрофон със специфична честотна лента
          нещо си в грешка, тези датчици са с пиезо елемент
          Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:41.

          Comment


          • #20
            Принципно и двамата сте прави... щото има и пиезоелектрически микрофони.
            Иначе става и друг датчик (не от алфа). Слагал съм от Алфа на БМВ и работи.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
              датчика трябва да има екранировка
              та не бих те съветвал да го ползваш ако е нарушена
              принципно тези датчици са еднакви, различните им парт номера идват от дължината на кабела
              така, че ако имаш от ТС и е с подходяща дължина ще ти свърши работа
              На теория буксите на тия на ТС са различни, имам 5 детонационни от ТС.......иначе кабела е наполовина претрит, ако на металната оплетка се вика екранировка, то тя е заминала наполовина, както и жиците, или поне една от тия дето са вътре - не изглеждат скъсани, но днес нямах време да го разнищвам.......
              ПиЕс - не съм се заглеждал, но същия на ТС със колко пина е - ако пак е с 3, мога да го навържа някак си.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                да има микрофони, но доколкото знам отдавна не се ползват
                иначе буксата би следвало да е една и съща 3 пина за всички модели на бош
                Last edited by голямата риба; d.m.y г., 01:41.

                Comment


                • #23
                  Някои личности много обичат да се изтъкват в тоя форум пред другите. Казах "това е вид микрофон". Що ти бе да опровергаваш и да обсъждаш кое се ползва и кое не? Микрофона е сензор отчитащ какво? Хайде да си отговорим на този въпрос и да не спорим.

                  Разбира се дължината на кабела и ширмовката както и изолацията са важни за нивото на сигнала и шума измерен от сензора. При определени нива на шума еку-то започва да прави корекция на аванса.

                  Ако свържете сензора към предусилвател на аудио записващо устройство или компютър ще чуете специфичния шум, дори с подходящ софтуер може да се види и графиката.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 22:02.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Не знам защо непрекъснато споменаваш шум, като единствено става дума за вибрации ... good vibration
                    http://hopenhagen.org/

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Mupo Покажи съобщение
                      Не знам защо непрекъснато споменаваш шум, като единствено става дума за вибрации ... good vibration
                      off
                      звука се предизвиква от вибрации.

                      оff
                      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                      Comment


                      • #26
                        Звуковите вълни не се разпространяват само във въздушна среда, такаче си е точно шум... Колкото до кабела с оплетката, можеш да го възстановиш с подходящ двужилен, шримован кабел, малко сръчност с поялника и термошлаух или изолирбанд.
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mupo Покажи съобщение
                          Не знам защо непрекъснато споменаваш шум, като единствено става дума за вибрации ... good vibration
                          Ако си направиш труда да прочетеш как работи "чук" сензора няма да задаваш такива въпроси
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            звукът който чува нок сензора си е точно звука който може да се чуе при преслушване на мотора със стетоскоп, вече самото еку филтрира само зададен диапазон от звуковите честоти в които звучат детонациите и по даден алгоритъм си преценява нивото им и последващите от това корекции.
                            Кабела се оправя с повечко опит с поялника както каза Da_Fuse

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • #29
                              Мерси за съветите, ще го стоваря на сервизните жичкаджии с надеждата да стане.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Ако си направиш труда да прочетеш как работи "чук" сензора няма да задаваш такива въпроси
                                Абе аз знам защо задавам този въпрос. Голямата риба е посочил част от отговора "пиезо елемент", ICI също "алгоритъм" и полсе съм аз с "вибрации". Аз съм дотук, много отклонихме темата с безмислени лирически неща.
                                http://hopenhagen.org/

                                Comment

                                Working...
                                X