If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
не, нямам предвид капаците на главите от същата снимка, а капаците на свещите с надписа "алфа ромео" дето и на първата снимка с шаренийката са си червени
не, нямам предвид капаците на главите от същата снимка, а капаците на свещите с надписа "алфа ромео" дето и на първата снимка с шаренийката са си червени
Не, те не са били на прахово......
Десния(като застана срещу двг) детонационен датчик е приятно накъсан, видно от снимката, не съм разнищвал жиците да видя колко и дали е спасяем, но определено точно там се е опирал в предната гава на двг-то......англичанчетата като са отваряли двгто явно са го сложили кофти и е триел - не се вижда от всичките му тръби, термостати и прочее джаджи отгоре, ако не бях захванал това кой знае колко щях да карам така.......някой по образован да каже какво става като детонационния замасява, и понеже днес с ходене насам натам и 15 минути телефон, успях да намеря накакъв с доставка уж незнам си кога, за 60 лв, ебаси датчика кирлиф........Чух и мнения да си го направя тоя със термо шлаухка, малко ще се скъси, но няма да е проблем.......и дали ще е проблем за работата му?
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
датчика трябва да има екранировка
та не бих те съветвал да го ползваш ако е нарушена
принципно тези датчици са еднакви, различните им парт номера идват от дължината на кабела
така, че ако имаш от ТС и е с подходяща дължина ще ти свърши работа
---------- Post added at 19:58 ---------- Previous post was at 19:55 ----------
датчика трябва да има екранировка
та не бих те съветвал да го ползваш ако е нарушена
принципно тези датчици са еднакви, различните им парт номера идват от дължината на кабела
така, че ако имаш от ТС и е с подходяща дължина ще ти свърши работа
На теория буксите на тия на ТС са различни, имам 5 детонационни от ТС.......иначе кабела е наполовина претрит, ако на металната оплетка се вика екранировка, то тя е заминала наполовина, както и жиците, или поне една от тия дето са вътре - не изглеждат скъсани, но днес нямах време да го разнищвам.......
ПиЕс - не съм се заглеждал, но същия на ТС със колко пина е - ако пак е с 3, мога да го навържа някак си.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Някои личности много обичат да се изтъкват в тоя форум пред другите. Казах "това е вид микрофон". Що ти бе да опровергаваш и да обсъждаш кое се ползва и кое не? Микрофона е сензор отчитащ какво? Хайде да си отговорим на този въпрос и да не спорим.
Разбира се дължината на кабела и ширмовката както и изолацията са важни за нивото на сигнала и шума измерен от сензора. При определени нива на шума еку-то започва да прави корекция на аванса.
Ако свържете сензора към предусилвател на аудио записващо устройство или компютър ще чуете специфичния шум, дори с подходящ софтуер може да се види и графиката.
Звуковите вълни не се разпространяват само във въздушна среда, такаче си е точно шум... Колкото до кабела с оплетката, можеш да го възстановиш с подходящ двужилен, шримован кабел, малко сръчност с поялника и термошлаух или изолирбанд.
звукът който чува нок сензора си е точно звука който може да се чуе при преслушване на мотора със стетоскоп, вече самото еку филтрира само зададен диапазон от звуковите честоти в които звучат детонациите и по даден алгоритъм си преценява нивото им и последващите от това корекции.
Кабела се оправя с повечко опит с поялника както каза Da_Fuse
Ако си направиш труда да прочетеш как работи "чук" сензора няма да задаваш такива въпроси
Абе аз знам защо задавам този въпрос. Голямата риба е посочил част от отговора "пиезо елемент", ICI също "алгоритъм" и полсе съм аз с "вибрации". Аз съм дотук, много отклонихме темата с безмислени лирически неща.
Comment