Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Братл Има 4бр инжектори от Крома турбо (150 коня) 0 280 150 701-15.8ohm-226 cubic 22l/h -3bar( в някой каталози ги дават 240кубика). Стои и рейката им.
    Пуснал съм ги за продан от мое име,че момчето няма регистрация в форума. Ако ти вършат работа им търси 60лв. Кромата до последно вървеше но я удариха,а имаше и натрупани данъци и направо я бракува.
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
      Братл Има 4бр инжектори от Крома турбо (150 коня) 0 280 150 701-15.8ohm-226 cubic 22l/h -3bar( в някой каталози ги дават 240кубика). Стои и рейката им.
      Пуснал съм ги за продан от мое име,че момчето няма регистрация в форума. Ако ти вършат работа им търси 60лв. Кромата до последно вървеше но я удариха,а имаше и натрупани данъци и направо я бракува.
      Дай телефон за контакти или направо ги пращай до СТЗГ - офис Хаджи димитър Асенов - Николай Димитров - 0888135063
      Рейката реално не ми трябва.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Уреден си. утре пътуват към теб
        П.С. радвам се , че ще допринеса с нещо за тази алфа
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Надявам се тия гуми повече да не опират по калниците след тая интервенция........
          Attached Files
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • 250-ки вече няма да опират, ама те знам, че не се удържаш - като боднеш някои 285 заради 3.0 маторя...пак ще опират
            Като върна радиатора където му е мястото, вземи ги върни и задните врати в първоначален вид - нема нужда да гребеш въздух и да имаш аеродинамиката на НДК...

            Comment


            • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
              Като върна радиатора където му е мястото, вземи ги върни и задните врати в първоначален вид - нема нужда да гребеш въздух и да имаш аеродинамиката на НДК...
              Демек искаш да кажеш да прикапя срязаното от вратите с цеото, да китосам и да боядисам две врати, или пък да взема две от тия дето ми останаха от англичанките и да ги разкостя орежа, махна джамците, и пр......тоест 2-3 дена работа........ти ся кво искаш - като идвам до СФ и да не ти се обаждам ли.......или пък ти като минаваш към СЗ и да не ти вдигам........?????
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Забрави...объркал съм се...кой съм аз, та да подлагам на съмнение ноу-хауто на ЗАЗ и Роскосмос...Не се усетих, че ще се прецака работата на двойния дифузьор и ДРС-а...

                Comment


                • Като каза дифузьор и се сетих да спомена че вече имам нова "изпускателна система", едно гърне, излизащо нагоре и в центъра, поне 3-4 кила е по лека тая комбинация, и сега вече найстина ще мога да "подифузирам" както трябва щото ми се изчиства пода отзад......
                  Щяло да има тракдей на Кал на 14 април, ще гледам да мога да сваря да ръчна.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Феро, батка, бях ти обещал по-рано... , но чак сега сварих да видя под капака на колата. Моите дюзи са с номер 0 280 150 701.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • Понасъбрахме малко дюзи, някой дали има наблюдения дали въпреки че номера на дюзите е един и същ, понеже едните доколкото знам са от Крома, другите от пунто гт, трицифрените номерца в ограденото с червено са различни, дали има някакво значение.......
                      Така или иначе ще ги чистя и надуя през една рейка на 3-4 бара да видя дали пръскат еднакво, но все пак ако някой има наблюдения....????

                      Сегментите също са налице, почвам постепенно сглабяне на енджина, липсва ми само един болт с шайба от шпилките на главата, но все ще се намери от някъде......
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Мда, коренна разлика!!! Едните ще обливат, а другите ще окъпват...!
                        TWIX да не са ти спонсори?

                        Comment


                        • Батка не се шегувай, чуствителен и раним съм на тема дюзи, ако пръскат с различен дебит ще стане ебаси кашата.......мисля да се застраховам и да взема от колегата дето ми даде дюзите от Пунто ГТ още 3 и да ми е мирна главата - отпреди имам дюза от 3.2 и нейните цифри дето не са на парт номера съвпадат с тия от пунтака.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Бро според мен щом номерата са еднакви и дебита е еднакъв,а другите цифри да са по-скоро партиден номер или нещо от сорта (по моя логика де). Най добре ги пусни през една ултразвукова ваничка да минат едно чистене и после ги засечи какъв дебит дават.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Неска ги киснах из ваната, после ги закачих на една резервна рейка, и имаше добра проходимост, но преди да ги сложа така или иначе ще ги закача на рейката 3х3 и на 4 бара ще видя как работят - и аз мисля че са просто различни партиди може би и дебита им е еднакъв, но трябва да съм 100% уверен преди да ги сложа....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Прав си ,че искаш да си сигурен преди монтаж,но все пак по каталозите дават само тоя номер с многото цифри и оттам ги сравняват за дебит и тн...докато другите цифри никъде не се споменават
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X