Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Голямо евала за карането днес!!! Имаме си истински бърза алфа.....

    нямам търпение да караме пак на Серес... ще е забавно...

    ЕВАЛА НИКИ 56 сек!

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • С новия матор или с 2.5 ?
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Мда, в общи линиибеше доста продуктивен ден, без особенни драми, единственото кофти беше че беше адска жега, тва с банята на пистата е много добро решение, като се позаплакне човек няколко пъти и се живее по лесно......
        Времената по ГПС и по времеизмерване са както следва 56,66 и 56,71, разликата може би идва оттам че ГПС-а засича към 60 метра по напред от лентата на пистата......комбинираното време от двата сектора е 56.49, което горе долу показва от каране в тия обиколки колко е изгубено......
        Официално обещавам повече кулери в задната част на колата да не държа, въпреки двойно по големия кулер за масло, чорбата се стопляше много бързо две бързи и сме на 120 градуса.......ся верно че беше над 30 на пистата, но все пак......пускам два маркуча напред към предницата и спирам с експериментите......водата въпреки жегата не премина 90 градуса, значи може.......просто кулера си иска вятър, а там въпреки че съм му закарал такъв, не е достатъчно........ся верно че ми е много удобно да ми е там, лесно е експлоатация, но явно не винаги лесното е ефективно......
        Бях убеден че с тази конфигурация от двг и окачване може да се падне под 57, силно си мисля и че ако има идеално стечение на обстоятелствата може да се падне и под 56 - в момента предницата е лимитиращия фактор - не завива и най - вече не спира както ми се иска......
        Проблема идва основно от това че предните гуми са 17ки 235/61/17, задните 250/64/18 - близо 3 сантиметра разлика в диаметрите на предни/задни......уцелването на точките за спиране на първи, пети и осми завой е кофти - веднъж колата спира зверски и се оказва че трябва да се додаде газ, друг път ми идва доста късно.......сега вече се спира на скорост, и в момента на спиране когато съм натиснал рязко за първи, колата разчита на предницата само до момента в който не сваля скорост и тогава се получава още едно доста сериозно спирачно усилие което все още не мога да преценям как да използвам - впредвид разликите в диаметрите на гумите, блокирането и рязката промяна на движение както първо на предни гуми, после и на задни карат може би айбиеса да се шашка и той отнема доста усилие.......
        Това може би ще се оправи като сложа и бмв главините отпред и изравня размерите......
        Може би общо имат и дънлопа отпред и мишелина отзад, но и това ще се уеднакви.......
        Заигравката с предните горни шарнири издържа, никакви проблеми, задния преход от 5х98 към 5х120 също не създаде ядове.....
        Признавам че за тези големи галоши двигателя почва да малее, но въпреки че за да се сглоби тройката трябва една гайка с шайба, може би приоритет ми остава да си направя по добро окачване.......
        На видеото което ще се появи надвечер ще се види че колата не изглежда особенно трудна за каране, но все още имам проблеми с опознаването, спирането и намирането на "ръба"......
        Но всичко с времето си, както каза Нено ще е добре да изпадне още един Серес тая година......
        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 08:31.
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Луд си баце, еваларката
          С Тройката двигател мисля щее още по-добре и няма да усещаш това малеене за което спомена,но както каза всичко с времетоси
          Иначе освен за всичко което правиш мисля че няма каво друго да се каже
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Мда, в общи линиибеше доста продуктивен ден, без особенни драми, единственото кофти беше че беше адска жега, тва с банята на пистата е много добро решение, като се позаплакне човек няколко пъти и се живее по лесно......
            Времената по ГПС и по времеизмерване са както следва 56,66 и 56,71, разликата може би идва оттам че ГПС-а засича към 60 метра по напред от лентата на пистата......комбинираното време от двата сектора е 56.49, което горе долу показва от каране в тия обиколки колко е изгубено......
            Официално обещавам повече кулери в задната част на колата да не държа, въпреки двойно по големия кулер за масло, чорбата се стопляше много бързо две бързи и сме на 120 градуса.......ся верно че беше над 30 на пистата, но все пак......пускам два маркуча напред към предницата и спирам с експериментите......водата въпреки жегата не премина 90 градуса, значи може.......просто кулера си иска вятър, а там въпреки че съм му закарал такъв, не е достатъчно........ся верно че ми е много удобно да ми е там, лесно е експлоатация, но явно не винаги лесното е ефективно......
            Бях убеден че с тази конфигурация от двг и окачване може да се падне под 57, силно си мисля и че ако има идеално стечение на обстоятелствата може да се падне и под 56 - в момента предницата е лимитиращия фактор - не завива и най - вече не спира както ми се иска......
            Проблема идва основно от това че предните гуми са 17ки 235/61/17, задните 250/64/18 - близо 3 сантиметра разлика в диаметрите на предни/задни......уцелването на точките за спиране на първи, пети и осми завой е кофти - веднъж колата спира зверски и се оказва че трябва да се додаде газ, друг път ми идва доста късно.......сега вече се спира на скорост, и в момента на спиране когато съм натиснал рязко за първи, колата разчита на предницата само до момента в който не сваля скорост и тогава се получава още едно доста сериозно спирачно усилие което все още не мога да преценям как да използвам - впредвид разликите в диаметрите на гумите, блокирането и рязката промяна на движение както първо на предни гуми, после и на задни карат може би айбиеса да се шашка и той отнема доста усилие.......
            Това може би ще се оправи като сложа и бмв главините отпред и изравня размерите......
            Може би общо имат и дънлопа отпред и мишелина отзад, но и това ще се уеднакви.......
            Заигравката с предните горни шарнири издържа, никакви проблеми, задния преход от 5х98 към 5х120 също не създаде ядове.....
            Признавам че за тези големи галоши двигателя почва да малее, но въпреки че за да се сглоби тройката трябва една гайка с шайба, може би приоритет ми остава да си направя по добро окачване.......
            На видеото което ще се появи надвечер ще се види че колата не изглежда особенно трудна за каране, но все още имам проблеми с опознаването, спирането и намирането на "ръба"......
            Но всичко с времето си, както каза Нено ще е добре да изпадне още един Серес тая година......
            сложи си един топлообменник масло-антифриз. те хората са го измислили пък и без това сигурно имаш една цистерна антифриз в охлаждащата система. отделно и двигателя ще влиза по-бързо в работен режим.
            точка

            Comment


            • Проблема на Серес тая година е, че новата настилка ще е готова евентуално след Август..... но дали?

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • ама тия пак ли преасфалтират? Какво не им хареса на "старата" настилка?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • ПП
                  тоя кулер така монтиран не върши никаква работа.май е пълен с въздух, това казах ли го
                  точка

                  Comment


                  • Видеото - сбрани са само двете най - бързи обиколки....
                    http://youtu.be/x91V32zx0_w


                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    ПП
                    тоя кулер така монтиран не върши никаква работа.май е пълен с въздух, това казах ли го
                    Не съществува такъв вариант......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      ПП
                      тоя кулер така монтиран не върши никаква работа.май е пълен с въздух, това казах ли го
                      Абе как ще е пълен с въздух, чуваш ли какви ги говориш? При 4+ бара налягане в работен режим къде ще идва въздуха? и нали е затворен кръг м/у кулера и блока. То ако има въздух в кулера на маслото, то значи няма масло и по магистралите на двигателя , следователно на тази жега за отрицателно време да е родил този шестак. Просто явно се нуждае от повече ветрец, както каза Ферариста.

                      Иначе по темата, наистина нямам търпение да я видя и гледам на живо тази брутална пистарка

                      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                      AR 155 2.0 16v SUPER
                      Toyota Corolla 2014 S Premium
                      Moskvich 2140

                      Comment


                      • Много стои колата по завоите, като залепена е.
                        Ники, ами защо не махнеш АБС-а, и едно кранче Уилууд за регулиране на задните спирачки.

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                          Ники, ами защо не махнеш АБС-а, и едно кранче Уилууд за регулиране на задните спирачки.
                          Реално погледнато, може би защото аз съм свикнал на късно и рязко спиране в последния възможен момент, и макар че без АБС ще има моменти в който спирането ще е перфектно, то при другите ще влача и дера яко гуми, а те на тоя етап са ресурса дето се намират доста трудно.....
                          А и на тоя етап ще видя какво ще се случи когато сложа 18 и отпред, еднакъв размер с предните, и тогава мисля че нещата ще се пооправят......
                          Отделен е въпроса че това е просто особенност на колата който все още не съм свикнал да контролирам, с практиката ще дойдат и подобренията.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Видеото - сбрани са само двете най - бързи обиколки....
                            http://youtu.be/x91V32zx0_w



                            Не съществува такъв вариант......
                            освен че е вдигнат много нависоко, е и монтиран надолу с главата. тоест е завъртян на 180 градуса от положението в което е предвиден да работи. имаш въздушен джоб и реално маслото ти върви по най-долните 2-3 реда. друг е въпроса , че търсиш да го охлаждаш на входа на въздуха от което са ти дошли и ядовете. айде развий му единия маркуч, да видим колко масло ще източиш
                            точка

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              освен че е вдигнат много нависоко, е и монтиран надолу с главата. тоест е завъртян на 180 градуса от положението в което е предвиден да работи. имаш въздушен джоб и реално маслото ти върви по най-долните 2-3 реда. друг е въпроса , че търсиш да го охлаждаш на входа на въздуха от което са ти дошли и ядовете. айде развий му единия маркуч, да видим колко масло ще източиш
                              Абе,момче,КАК да го свържа..............

                              Всички малненни кулери се монтират по този начин за да имат 100% ефективност!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                айде развий му единия маркуч, да видим колко масло ще източиш
                                Все пак не забравяй че след като сложих този кулер, съм свалил и стария и съм видял колко масло е имало......предполагам разбираш и че като съм го сложил съм запалил колата и съм загрял маслото, и опипвайки кулера съм щял да разбера ако едната му част е студена а другата топла........
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X