Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
    Ники, ZDPP - то на Red Line ли е и откъде го пазаруваш, че и аз се каня от много време насам заради разпр. валове да слагам такова.
    Иначе лагерите ти нищо им няма.
    http://www.ebay.co.uk/itm/ZDDPlus-Ex...item4ad20851e3
    Тоя и още един два селъра из ибея го продават.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
      Напълно сериозно те моля да ми обясниш какво е " фюлерин"
      например третата стабилна форма на въглерода след диаманта и графита – Фюлерин
      Съжалявам че искам да съм полезен
      Просто споделих какво ми казаха хора които правят колици с доооста коне и на които им се дава доста газ и които Не продават нито тоя мотул нито бардал, незнам защо пак всеки скочи тука да ми обяснява някви неща.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Води се дознание тва гръцки чакъл ли е или Калояновски, има подозрения за съботаж, Зашев например е доста лабилен напоследък.......

        .
        Изкушаваща е мисълта за саботаж, но точно на тоя мотор сърце не ми дава...
        Явно и с баластра в картера, проблеми няма, а ми спорите за масла, добавки, надбавки...

        Comment


        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
          например третата стабилна форма на въглерода след диаманта и графита – Фюлерин
          Съжалявам че искам да съм полезен
          Просто споделих какво ми казаха хора които правят колици с доооста коне и на които им се дава доста газ и които Не продават нито тоя мотул нито бардал, незнам защо пак всеки скочи тука да ми обяснява някви неща.
          И един мърмот.... айде моля те, стига с тоя интернет

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            ..И понеже няма как всичко да е цветя и рози, в картера намерих обезпокоителни чужди тела, като това от последната снимка......хубаво и лъскаво камъче, както и още 3-4 такива със големина около 1-2 мм.....тва е към сантиметър......ебаси......с отвъртяна капачка не съм карал, вероятноста да нахлуе тва от някъде е минимална.......
            Води се дознание тва гръцки чакъл ли е или Калояновски,
            Интересно...Но след като имаше преди 2 години случай на кола от форума, на която на италфеста на Лесново, някой и беше метнал болтчета и гайки през гърловината за маслото, докато киснеше с отворен капак на пистата
            От тогава винаги си седя плътно до колата, когато се охлажда и седи отворена, освен ако няма някой на около, на който имам 100% доверие да ми я наглежда

            Пази си и тубите с мАсло Може "доброжелателя" да ти е пуснал една шъпа камъньие в бутилчето, с което доливаш Не виждам как иначе ще влезе това паве в картера, още повече, че мотора ти е зад гърба
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • Тва са камъчета от производитела на масло... нещо като дънките... не ви ли се е случвало да намерите от онези шуплестите камъни за състаряване
              П.С. тва с гайките ... е било ... за умървяване ..баси хората

              Comment


              • Направихме кратък тракдей ся в неделя за да затвърдим че захвата на задните амортисьори от Е36 са виновни за скапаната задница на Серес.....принципно се оказа че е така, макар че сложих и едни по твърди пружини отзад, което не беше кой знае колко добра идея за меша нещата който пробвам, тъй като не е желателно когато връщаш нещо от преди да го мешеш с други промени, но понеже в настоящата обстановка не съществуват доста възможности и особенно места за тестване, и затова трябва да се използва всичко......може би старите пружини бяха максимум като твърдост, сега така да се каже задницата в моментите когато прилпъзваше беше по плавно и "мазно" както го прави "поскачаща кола", а не рязко и без предупреждение когато има проблем със сходимоста да речем.....на реглаж не ходих преди това, с нивелирите в сервиза направихме някакъв там да са що годе направо гумите....
                Обичайни леки проблеми, сервото диша, ще го сменя със Зашевото тия дни, изгубих капачката на двигателя, отви се и падна гайката на реглажното щанга отзад, щяло щастие беше че имам навика да си подритвам гумите между сесиите.......
                Всякакво олекотяване и козметични процедури се замразяват докато не оправя задницата......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • С 2 думи - между външните дупки на мястото където се захваща тампона за моста има опъната 8мм шина, задната щанга се хваща директно на шината, предната през дупката на моста.......искаше ми се да са по дълги но предполагам че и това няма да е проблем.....
                  Ще направя от здрава тръба надлъжна щанга, която ще се захваща към купето на оригиналното си място, а към шенкела ще също толкова дебела Г образна шина за другата страна.......шайбите просто съм ги нахвърлял за да видя как ще е стегнато и захванато......правя първо едната страна, че принципно така е по лесно, после само копирам.......иначе 2 пъти може да се преправя.....16 и 18мм балджойнти ще ползват......
                  Ей тва ако издържи и не се разпилея ще черпя......
                  Attached Files
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    С 2 думи - между външните дупки на мястото където се захваща тампона за моста има опъната 8мм шина, задната щанга се хваща директно на шината, предната през дупката на моста.......искаше ми се да са по дълги но предполагам че и това няма да е проблем.....
                    Ще направя от здрава тръба надлъжна щанга, която ще се захваща към купето на оригиналното си място, а към шенкела ще също толкова дебела Г образна шина за другата страна.......шайбите просто съм ги нахвърлял за да видя как ще е стегнато и захванато......правя първо едната страна, че принципно така е по лесно, после само копирам.......иначе 2 пъти може да се преправя.....16 и 18мм балджойнти ще ползват......
                    Ей тва ако издържи и не се разпилея ще черпя......
                    О да отидеш за сертифициране,че иначе ще стане беля голяма да знаеш
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • въпрос, че неразбрах кое ще държи гумата да не ходи напред , назад ???
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                      Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Ще направя от здрава тръба надлъжна щанга, която ще се захваща към купето на оригиналното си място
                        А към шенкела ще се хваща на планка в най - долния му край - ще може да се регулира, макар че ще е само по козметични причини....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          А към шенкела ще се хваща на планка в най - долния му край - ще може да се регулира, макар че ще е само по козметични причини....
                          планката може да е с няколко отвора по вертикала разпробита за да може да си пробваш няколко наклона на надлъжната щанга заради anti squat ефекта.
                          http://www.fiero.nl/forum/Forum2/HTML/117227-2.html

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • Това ще е вече заигравка в по далечно бъдеще, тъй като тва си е от рода на fine tuning след като доста други неща са накарани да работят както трябва.....
                            Иначе по планката под шенкела надали ще мога да направя втора дупка, но пък от другата страна имам поне 10 санта по т.нр вертикал където след време с подлагане мога да променям този наклон.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • В общи линии така ще са нещата, вчера плаца из сервиза беше свободен и направих 1-2 тигелчета както и първия 360 градусов завой(може да помисля за кариера в дрифта ако намеря начин да махна 200 - 300 кила от задницата) и започвам лявата страна, в общи линии няма да се наложат драстични промени тъй като горе долу нещата отдясно се получиха от раз......

                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Па премести матора отпреде и тури карданче.Тая самозаконтряща гайка със синьото не е завита кат хората.Тури по-дълъг болт/шпилка.Да ти имам мераците.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X