Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо или атмосферните коне са по-силни ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
    Ама чакай , че тя една кола с турбо не е ли по- скъпа по дефаулт? А и пак казвам повече неща има за разваляне , ако ми предложат двата варианта бих взел атмосферката по-малък трън е ..
    това е защото никога не си карал турбинка и говориш изцяло сектантски
    това че турбо колите са по скъпи само по себе си говори че са по добри нали , така както ламбото е по скъпо от алфата , и 2 те са атмосферки

    http://www.youtube.com/watch?v=3qh-L31knf8
    http://www.youtube.com/watch?v=yVRvUJxZHhQ

    Ето ти живия пример как 2 еднакви коли с еднакви мотори , единия подсилен с турбо какво се случва
    ако имаше много кинти коя от 2 те би си купил , по бавната или по бързата ???
    тука темата не е коя е по ефтина и по достъпна към българския джоб
    Last edited by WhitePower; d.m.y г., 11:12.
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      и до къде приравнихте турбо моторя , до атмосферния
      за съжаление колкото и да не им е угодно на асматиците , по силния е турбото
      както му се вика винаги може и още , по добър е за турниг и с леко модване стават чудеса на колелата
      една разлика за която атмосферните се наливат хиляди левове за същия резултат
      та 2.0 атмосферен не мое се мери с 2.0 турбо , щото турбото е много коне над атмосферния ( или е много скопен заводски и е готов за много коне )
      аре лека нощ
      или 2 та примера са ми 2.0 ТС 150 коня с чип 160 да стане ( теоретично )
      сааб 2.0 150 коня турбо с чип - 200 коня и тогава нещата отиват мнооого на зле
      Само едно ще кажа- Honda S2000 и ще замълча представете си я сложена срещу голф 6 2.0 Турбо.. Няма шанс голфа.

      P.S. преди някой да каже, "Дааааа, ама хондада е много по- лека", то ви представям справка- Хонда- 1320 кг, голф 1318 кг.

      Един въпрос към запознатите- по регламент във Ф1 забранено ли е използването на турбо?
      Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 14:05.
      Lexus IS200

      Comment


      • #93
        До 2014 - да, след 2014 - не, дори ще е задължително използването му.
        Две черни перли...

        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
          ако ми предложат двата варианта бих взел атмосферката по-малък трън е ..
          Стига бе, найш къф кеф е да те ритне седалката.......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #95
            ето Ви нещо интересно динота на група N, т.е близки до фабричните и супер 2000




            Click image for larger version

Name:	Grp_N_power - STOCK.jpg
Views:	1
Size:	105.4 Килобайта
ID:	2306149
            Last edited by ne0; d.m.y г., 15:08.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Стига бе, найш къф кеф е да те ритне седалката.......
              как да знае като не е карал ,
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Стига бе, найш къф кеф е да те ритне седалката.......
                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                как да знае като не е карал ,
                Гледайте ТОВА. Интересното започва на 0:45 мин. от клипа.

                Да ви кажа, предпочтам си атмосферката.
                There's no replacement for displacement!
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                  Гледайте ТОВА. Интересното започва на 0:45 мин. от клипа.

                  Да ви кажа, предпочтам си атмосферката.


                  хахаха , разсъждавате като хора без пари , не кое е по бързо или по фън или по яко , а кое е по ефтино за поддръжка и е непретенциозно
                  значи за тебе е стилото за мене е евото и излизай на линията
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                    хахаха , разсъждавате като хора без пари , не кое е по бързо или по фън или по яко , а кое е по ефтино за поддръжка и е непретенциозно
                    значи за тебе е стилото за мене е евото и излизай на линията
                    Няма грижи, ама старта ще е от 50км/ч. на последна предавка, като в клипа.

                    Орлине, бъзикам се бре.
                    Alfa Romeo 166 3.0 V6
                    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      това е защото никога не си карал турбинка и говориш изцяло сектантски
                      това че турбо колите са по скъпи само по себе си говори че са по добри нали , така както ламбото е по скъпо от алфата , и 2 те са атмосферки

                      http://www.youtube.com/watch?v=3qh-L31knf8
                      http://www.youtube.com/watch?v=yVRvUJxZHhQ

                      Ето ти живия пример как 2 еднакви коли с еднакви мотори , единия подсилен с турбо какво се случва
                      ако имаше много кинти коя от 2 те би си купил , по бавната или по бързата ???
                      тука темата не е коя е по ефтина и по достъпна към българския джоб
                      Турбо коли съм карал , като почнем от 105 коня турбо дизел до 215 коня турбо дизел , карал съм и ауди а6 1.8 Т сток, това , че е по-скъпа турбо колата не значи , че е по-добра по-скъпа е , защото в нея има части , които в атмосферката ги няма . Факт е , че с турбо по-лесно се правят коне , но не мисля , че еднакви коли с еднакви коне и направени , ще има разлика било те с турбо или без , тук не говорим , коя кола може да извади повече коне ..

                      ---------- Post added at 15:08 ---------- Previous post was at 15:05 ----------

                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      как да знае като не е карал ,
                      Не мога да разбера , как пък разбра , че не съм карал турбо кола

                      ---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:08 ----------

                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Стига бе, найш къф кеф е да те ритне седалката.......
                      Колега мене и сега ме рита седалката , пък карам 155 коня атмосферка , возил съм се и в БМВ 740И за справка не е турбо и лепи яко за седалката, возил съм се и в мустанг пак не е турбо и пак ме лепи за седалката. Ако колата си е мощна не виждам що да не те лепи за седалката било тя и без турбина.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Колега мене и сега ме рита седалката , пък карам 155 коня атмосферка
                        Разбирам те, бил съм в твоето положение и с твоето мнение......дай боже да имаш възможност да ги промениш.......

                        пп-
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        105 коня турбо дизел до 215 коня турбо дизел
                        Турбо дизела не е като турбо бензина.....седалката рита по дълго време....
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 15:31.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Защо никой не коментира хондата срещу голфа от примера ми по- горе
                          Lexus IS200

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Разбирам те, бил съм в твоето положение и с твоето мнение......дай боже да имаш възможност да ги промениш.......

                            пп-

                            Турбо дизела не е като турбо бензина.....седалката рита по дълго време....
                            Знам на къде биеш , ама фиатчето си е мощно, остави , че е с турбо, факт е , че има и бързи атмосферки , тука обаче БялатаСила изкара , че турбо колите могат по-лесно да станат с повече коне , е то че е така така е , ама темата е съвсем друга..
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • сравни 2те ламбота , едакви коли с еднакви мотори , едното с турбота, другото без
                              кой коне са по бързи турбо или атмосферните
                              надявам се някой ден да имаш пари да си позволиш да караш турбо бензин било то 4 литра + да видиш некви си 1000+ коня как и въздух не можеш да си поемеш от ускорение
                              Аз бях преди 7 години на твоя хал , 155 цата 2.0 16В , леле какво ускорение леле как лепи за седалката няма такава уникална кола , и хоп появи се първото ГТ и всичко приключи с темата за атмосферните , всяка следваща кола ще е турбо бензинка колкото повече кубици толкова по добре
                              имаше сметки за как турбината умножавала конете
                              да де ама като си в атмосферен режим не харчи като 3.2 примерно но след поддаването на пъланата гас хем върви като 3.2 и харчи като 3.2 примерно
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • Аз много пъти съм карал волво Ц70 кабрио 2006-та с T5 двигателя и не ме впечатлява, кой знае колко, а е 200 и кусур турбо коня.

                                Истината е, че турбото създава илюзорна представа за тяга. Вземете формула 1 за пример, дали атмосферния двигател не може да се опъне на тубро двигателите.
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X