Първоначално публикувано от pininfarina
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
145 1.9JTD със GT2256V
Collapse
X
-
Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 18:58.Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
-
Чисто нов проблем, неми се включва перката, стигна до 98 градуса (по мултиекускан) и несе включи нито първа нито втора степен, иначе като ги пробвам през екускана и двете степени работят, някакви идеи кое да проверя ?Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
-
Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщениеЧисто нов проблем, неми се включва перката, стигна до 98 градуса (по мултиекускан) и несе включи нито първа нито втора степен, иначе като ги пробвам през екускана и двете степени работят, някакви идеи кое да проверя ?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеСофтуера си провери. Щом ги пускаш от ЕКУ скана значи всичко е изправно.сменях перката и тоя датчик дето е на радиатора го изместих по нагоре, каква роля играе тои като реотанче навито гледам замервах го само съпротивлението си променя като го нагрея?
Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
-
Направи си едно копче за принудително включване на перката, когато решиш да я мачкаш го пускай, за да не разчиташ само на техниката. Така направихме на една ланчия делта хф-турбо с двг от интеграле, вярно там е бензин но все пак не е излишно.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеНаправи си едно копче за принудително включване на перката, когато решиш да я мачкаш го пускай, за да не разчиташ само на техниката. Така направихме на една ланчия делта хф-турбо с двг от интеграле, вярно там е бензин но все пак не е излишно.Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
-
Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщениеАУУуу пак ми разтуптяваш сърцетосменях перката и тоя датчик дето е на радиатора го изместих по нагоре, каква роля играе тои като реотанче навито гледам замервах го само съпротивлението си променя като го нагрея?
Второ щом на диагностика ти показва градуси, а перка не се пуска и в същто време можеш да я активираш по диагностика имаш софтуерен проблем. Маперчето е бутнало нещо което и той не знае за какво е
И помисли малко какъв е шанса техниката да забрави да пусне перката и какъв е ти да я забравиш
И на последно място да не говорим, че перката може да се настрой да се пуска при каквито градуси искаш тиLast edited by oem; d.m.y г., 20:13.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
На колко да я карам тая турбина 2256в ? На 2 бара ще я счупя ли ?Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
-
Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщениеНа колко да я карам тая турбина 2256в ? На 2 бара ще я счупя ли ?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеНищо и нема на 2 бара.)) А и как най лесно да си изведа бутон за перките да ги пускам, вънка до гредата от релето ли ?
Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 15:15.Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
-
Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщениеДо сега я карах на 1.3.... сега направих управлението и видях колко сила имала, до 2.4 бара утива ама я свалих на 1.9-2.0 холд. А звука над 1.5 бара е подобен на излитащ самулят)) А и как най лесно да си изведа бутон за перките да ги пускам, вънка до гредата от релето ли ?
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеКлиматика работи ли ти или си го махнал.на 2 пъти полудях и мислех да го махна, но със малко огъване на трабите и смачкване тук там го спасих
и даже неизлетя фреона, работи си климатика а интеркулера е пред него под гредата, иначе схванах идеята ти да го пускам от копчето и тои да ги включва перките.
Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
-
Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщениеТова беше най голямото предизвикателствона 2 пъти полудях и мислех да го махна, но със малко огъване на трабите и смачкване тук там го спасих
и даже неизлетя фреона, работи си климатика а интеркулера е пред него под гредата, иначе схванах идеята ти да го пускам от копчето и тои да ги включва
Инак като го махнеш си ползваш управлението на климатика, и без да товариш компресора цъкаш копчето и те ти па втора степен, слага се едно реле де.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеПускаш климатико и те ти втора степен на перкатаИнак като го махнеш си ползваш управлението на климатика, и без да товариш компресора цъкаш копчето и те ти па втора степен, слага се едно реле де.
яко варви на 2 бара чак ме е страх да задаржа гаста до долу, викам да питам първо данечупя турбото, а иначе има ли опасност за буталата така като се затваря толкова малко геометрията че да държи 2 бара на напълно натиснат педал, данесе получава голямо налягане в колектора сега ? 80мг гориво имам на напълно натиснат педал до към 4200 уборота.
Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
http://youtu.be/elEXmpOX1dA
Comment
Comment