Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
    Ми и на него маркуч можеш да вържеш разтоварващ клапан и да регумираш мембранния да е по твърд за да намалиш пиковете - нищо че е на налягане.
    А тези схеми по горе невършат ли работа ? аз я зглобих вече запалих я, утре ще правя управлението на турбото и мисля да е така както е на схемите. Състоянието на дисковете на спирачките ми е критично, спукани са на по 5-6 места, от какав фиaт ставаха по големи дискове с апарати ? или да си взема пак стандартни и да ги счупя от прегряване ;/
    Attached Files
    Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 18:58.
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • от купе турбо брат ми
      Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

      Comment


      • Чисто нов проблем, неми се включва перката, стигна до 98 градуса (по мултиекускан) и несе включи нито първа нито втора степен, иначе като ги пробвам през екускана и двете степени работят, някакви идеи кое да проверя ?
        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

        Comment


        • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
          Чисто нов проблем, неми се включва перката, стигна до 98 градуса (по мултиекускан) и несе включи нито първа нито втора степен, иначе като ги пробвам през екускана и двете степени работят, някакви идеи кое да проверя ?
          Софтуера си провери. Щом ги пускаш от ЕКУ скана значи всичко е изправно.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Софтуера си провери. Щом ги пускаш от ЕКУ скана значи всичко е изправно.
            АУУуу пак ми разтуптяваш сърцето сменях перката и тоя датчик дето е на радиатора го изместих по нагоре, каква роля играе тои като реотанче навито гледам замервах го само съпротивлението си променя като го нагрея?
            Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
            http://youtu.be/elEXmpOX1dA

            Comment


            • Направи си едно копче за принудително включване на перката, когато решиш да я мачкаш го пускай, за да не разчиташ само на техниката. Така направихме на една ланчия делта хф-турбо с двг от интеграле, вярно там е бензин но все пак не е излишно.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Направи си едно копче за принудително включване на перката, когато решиш да я мачкаш го пускай, за да не разчиташ само на техниката. Така направихме на една ланчия делта хф-турбо с двг от интеграле, вярно там е бензин но все пак не е излишно.
                Отдавна се каня да направя нещо такова, сега и масления радиатор има перка и ще ги направя двете да се включват от копче и така, а релето каде се намира за перките ? да му пусна един ключ направо
                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                Comment


                • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                  АУУуу пак ми разтуптяваш сърцето сменях перката и тоя датчик дето е на радиатора го изместих по нагоре, каква роля играе тои като реотанче навито гледам замервах го само съпротивлението си променя като го нагрея?
                  Това не е датчик първо Второ щом на диагностика ти показва градуси, а перка не се пуска и в същто време можеш да я активираш по диагностика имаш софтуерен проблем. Маперчето е бутнало нещо което и той не знае за какво е

                  И помисли малко какъв е шанса техниката да забрави да пусне перката и какъв е ти да я забравиш

                  И на последно място да не говорим, че перката може да се настрой да се пуска при каквито градуси искаш ти
                  Last edited by oem; d.m.y г., 20:13.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • На колко да я карам тая турбина 2256в ? На 2 бара ще я счупя ли ?
                    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                      На колко да я карам тая турбина 2256в ? На 2 бара ще я счупя ли ?
                      Нищо и нема на 2 бара.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Нищо и нема на 2 бара.
                        До сега я карах на 1.3.... сега направих управлението и видях колко сила имала, до 2.4 бара утива ама я свалих на 1.9-2.0 холд. А звука над 1.5 бара е подобен на излитащ самулят )) А и как най лесно да си изведа бутон за перките да ги пускам, вънка до гредата от релето ли ?
                        Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 15:15.
                        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                          До сега я карах на 1.3.... сега направих управлението и видях колко сила имала, до 2.4 бара утива ама я свалих на 1.9-2.0 холд. А звука над 1.5 бара е подобен на излитащ самулят )) А и как най лесно да си изведа бутон за перките да ги пускам, вънка до гредата от релето ли ?
                          Климатика работи ли ти или си го махнал.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                            Климатика работи ли ти или си го махнал.
                            Това беше най голямото предизвикателство на 2 пъти полудях и мислех да го махна, но със малко огъване на трабите и смачкване тук там го спасих и даже неизлетя фреона, работи си климатика а интеркулера е пред него под гредата, иначе схванах идеята ти да го пускам от копчето и тои да ги включва перките.
                            Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                            http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                              Това беше най голямото предизвикателство на 2 пъти полудях и мислех да го махна, но със малко огъване на трабите и смачкване тук там го спасих и даже неизлетя фреона, работи си климатика а интеркулера е пред него под гредата, иначе схванах идеята ти да го пускам от копчето и тои да ги включва
                              Пускаш климатико и те ти втора степен на перката Инак като го махнеш си ползваш управлението на климатика, и без да товариш компресора цъкаш копчето и те ти па втора степен, слага се едно реле де.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                                Пускаш климатико и те ти втора степен на перката Инак като го махнеш си ползваш управлението на климатика, и без да товариш компресора цъкаш копчето и те ти па втора степен, слага се едно реле де.
                                Мдаа ще го изубретя утре, за неска толкос яко варви на 2 бара чак ме е страх да задаржа гаста до долу, викам да питам първо данечупя турбото, а иначе има ли опасност за буталата така като се затваря толкова малко геометрията че да държи 2 бара на напълно натиснат педал, данесе получава голямо налягане в колектора сега ? 80мг гориво имам на напълно натиснат педал до към 4200 уборота.
                                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                                Comment

                                Working...
                                X