If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Нещо около 7 секунди от 0/100, дали не са и по-малко, горкия съединител
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Някой ако има идея как да засека най точно 0-100 да предложи. Освен да истегля някое приложение за телефона дето засича според гпс-а, ама май неса много точни, пък и трябват хубави гуми за тая работа
Помагайте за управлението на геометрията докато съм я разглобил, слагам и кулер най накрая, и масления радиатор ще сложа на тапите преди масления филтър. Мисля да взема вакуума който утива за ЕГР клапана, който успява да прибере до край клапана на трубото тествах го, и ще има тройник по пътя някъде към бууст контролер които пък ще пропуска налягането от студената част на турбото и вакуума спада клапана се връща и това изпробвах както е на тези схеми по горе и като давам гас клапана се мести плавно, вече от бууст контролера ще редактирвам на какво налягане да пуска към вакуума бууст ?
Помагайте за управлението на геометрията докато съм я разглобил, слагам и кулер най накрая, и масления радиатор ще сложа на тапите преди масления филтър. Мисля да взема вакуума който утива за ЕГР клапана, който успява да прибере до край клапана на трубото тествах го, и ще има тройник по пътя някъде към бууст контролер които пък ще пропуска налягането от студената част на турбото и вакуума спада клапана се връща и това изпробвах както е на тези схеми по горе и като давам гас клапана се мести плавно, вече от бууст контролера ще редактирвам на какво налягане да пуска към вакуума бууст ?
В описания случай дали ще я управляваш на вакуум или на налягане не виждам особенна разлика
В описания случай дали ще я управляваш на вакуум или на налягане не виждам особенна разлика
Мисля че и двете ще играят роля за управлението, въпроса е че до сега беше просто маркуч от студената част към клапана от старата ми турбина ( wastegate ) и се затваряше заведнъж и до край... и падаше рязко налягането, сега се опитвам да го напрая със вакуум и да затваря по плавно без да ми пада бууста заведнъж.
Мисля че и двете ще играят роля за управлението, въпроса е че до сега беше просто маркуч от студената част към клапана от старата ми турбина ( wastegate ) и се затваряше заведнъж и до край... и падаше рязко налягането, сега се опитвам да го напрая със вакуум и да затваря по плавно без да ми пада бууста заведнъж.
Ми и на него маркуч можеш да вържеш разтоварващ клапан и да регумираш мембранния да е по твърд за да намалиш пиковете - нищо че е на налягане.
Comment