Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво разбираш под "истински ефект" ?
    Нещо не си се замислил за принципа на работата май.
    Като махнеш ремъка елиминираш триенето и динамичната маса на валовете. Те не се въртят вече, нямат инерция, не пречат на мотора.

    По-скоро премахването на валовете е безсмислено упражнение, щото по тоя начин спестяваш само 4-5 кила статична маса. Все едно да си махнеш крика от багажника.

    Ако ще се прави нещо такова е най-добре да сложиш блок от 1.8, щото го няма целия тоя "израстък" с балансиращите валове и спестяваш 20-тина кила.
    156 2.0TS

    Comment


    • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
      Това с махането на ремъка е простотия... За да има истински ефект - сваляш мотора долу и махаш баланс валовете както си му е реда.
      На моя спарк, единствено ще забода рошави валове и ще го карам докато не роди ...а после живот и здраве Ламперди с lsd.
      И какво ако баланс валовете си стоят на мястото?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        И какво ако баланс валовете си стоят на мястото?
        Тегло, отнемат от силата на мотора, загряват маслото допълнително, произвеждат вибрации.

        Comment


        • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
          Тегло, отнемат от силата на мотора, загряват маслото допълнително, произвеждат вибрации.
          Въпросът ми беше, при положение, че ремъкът им е откачен, защо трябва и да се демонтират.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
            Какво разбираш под "истински ефект" ?
            Нещо не си се замислил за принципа на работата май.
            Като махнеш ремъка елиминираш триенето и динамичната маса на валовете. Те не се въртят вече, нямат инерция, не пречат на мотора.

            По-скоро премахването на валовете е безсмислено упражнение, щото по тоя начин спестяваш само 4-5 кила статична маса. Все едно да си махнеш крика от багажника.

            Ако ще се прави нещо такова е най-добре да сложиш блок от 1.8, щото го няма целия тоя "израстък" с балансиращите валове и спестяваш 20-тина кила.
            Ок, явно ти знаеш най-добре! Вземай камерата и клещите и прави клип как върви преди и след рязането на ремъка! Истински ефект за мен е максимална изгода без компромиси (в случая вибрации, тежест и темепература).
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Въпросът ми беше, при положение, че ремъкът им е откачен, защо трябва и да се демонтират.
              Е тогава няма смисъл освен, да се затапят, ако може да се дигне налягането на маслото.

              Comment


              • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Ок, явно ти знаеш най-добре! Вземай камерата и клещите и прави клип как върви преди и след рязането на ремъка! Истински ефект за мен е максимална изгода без компромиси (в случая вибрации, тежест и темепература).

                Не си заслужава ваденето и разглабянето на мотора за да спестиш три кила.
                По-лесно е да си източиш течността на чистачките

                И какви температури и вибрации?
                Тея валове като не се въртят, няма да създават никаква топлина.
                И с тях и без тях, ако няма ремък, все еднакво ще си вибрира мотора.
                156 2.0TS

                Comment


                • Аз лично не карам чак толкова спортно та да скопявам баланс валовете. Има едно нещо, заради което може би все пак си струва премахването им (махането на ремъка). И това е - "един източник на мизерии по-малко". Би могъл баланс ремъкът да се скъса или изпадне и това да доведе до късането на ангренажния.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • Аз навремето на старата алфа - 156 2.0 ги бях махнал и наистина, като че ли беше с една идея по-пъргава, обаче над 4000 об/мин се усещат повече вибрации и разбрах, че не са сложени за украса. Та след не повече от 2000км ги върнах в играта.
                    '05 166 V6
                    '98 156 2.0 TS ex ...

                    Comment


                    • Баланс валовете,поне при хондовите мотори,при махане на ремъка дава около 3кс на колелата в целия диапазон,а при затапване и премахване,вдига налягането на маслото...което реално е и смисъла от операцията

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                        Не си заслужава ваденето и разглабянето на мотора за да спестиш три кила.
                        По-лесно е да си източиш течността на чистачките

                        И какви температури и вибрации?
                        Тея валове като не се въртят, няма да създават никаква топлина.
                        И с тях и без тях, ако няма ремък, все еднакво ще си вибрира мотора.
                        Налягане имах предвид, не температура. Моя грешка.
                        Вибрации няма как да не се появят, понеже не са ги сложили тези валове ей така щото са имали материал...
                        А като махнеш ремъка така на произвола ли ще ги оставиш или ще ги фиксираш с нещо?
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                          Вибрации няма как да не се появят, понеже не са ги сложили тези валове ей така щото са имали материал...
                          Това е така, разлика ще има между СЪС и БЕЗ ремък.

                          Аз обаче имах друго предвид: При махнат ремък, няма да има разлика във вибрациите СЪС и БЕЗ валове в блока, особено ако са фиксирани валовете.
                          А ако са им затегнали лагерите от много километри (има такива случаи в AlfaOwner) даже няма нужда от фиксиране, щото не мърдат лесно.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • ако мога да си позволя само едно вметване...
                            Разликата между това да е с баланс валове и да са разкачени, нее като да си качил 5 кила в багажника и да не си.
                            Леко се замислете, че едното са килограми които се въртят от мотора, а другите са си такива които се возят...
                            Все едно да си сложим тежки джанти с тежки гуми рънфлат и после да покараме с леки джанти с обикновени гуми- това е разлика която се усеща,а не +- 10 кила в багажника
                            П.С. И стига си чатихте тука. Човека иска раздвижване и няма лошо, просто модератора да премести темата в Общ технически раздел и това е
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Подкрепям мнението на колегата don_pepone на 100%. 1кг въртяща се маса е равна на 10кг полезен товар. Така че никакви крикове и течности за чистачки не пеят в хора

                              Comment


                              • Не четете внимателно, пичове.
                                Същото съм обяснил и аз, за динамичната и статичната маса.
                                156 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X