Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно ксенон 55W !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
    Колкото до светлината на колегата, моя рефлектор е на 11г., неговия - на 2....
    Да не говорим, че е на бая по-осветено място
    Котка по гръб не пада
    Всичко идва от температурата на светлина
    Ако сложа 8000К и моята ще свети по-слабо, което е разбираемо - 2500 лумена, в сравнение с другата - 3200 лумена.
    Отделно различният цвят се поглъща по-различен начин от пътя.
    Другата ми кола е с лупи, на 7 години, 5000К и пак свети по-силно от твоя рефлектор.
    С други думи - не знам каква марка е ксенонът ти, но от снимките си личи, че е слаб за такъв вид светлина.
    Ще избера тъмна улица и ще снимам пак, но не се надявай да е по-различно. Бях избрал слабо осветено място, за да видиш какво сияние прави живачната крушка и фарът
    sigpic

    Comment


    • #47
      Не знам, дълги не ми се налага да включвам,...това ми е достатъчно
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
        Moже и това да те накарат...
        Тук в Англия глобяват за страничен мигач, защото не бил сертифициран по не знам си кой стандарт, 30 паунда на крушка...
        Аз в англия си нямам работа да карам (все пак не мисля че ще мога да карам в насрещното ), а на визия светат като най обикновени сини крушки от 10 лв. (само осветяването е различно). Дори и да отида не вярвам да ме накарат да ги сваля, а и да ме накарат надписа пада със спирт

        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
        Ами доколкото знам, не се продава от официалните представители на Филипс е Европа, щото свети по-силно отколкото е позволено по стандарта тук, но може и да бъркам. Все пак някъде бях чел, че са само DOT съвместими, но не и ECE, т.е. не са по европейските регулации, ама сега не мога да открия къде съм го прочел. И в европейските сайтове на Филипс нищо не се казва тях, има ги само в американската част.

        Така или иначе не вярвам да голобяват в България за нещо такова, още по-малко пък да се разглабят фарове по пътя Пък и при толкова гаражно монтирани ксенони, най-малкия проблем са твойте халогенни крушки
        Crystal Vision Set 12V 55W 4300К, тъй че не разбирам кое е по-силно от ксенона.
        Не виждам как те са по-опасни от ксенона, особено при положение, че фаровете ми са регулирани (за разлика от половината народ със ксенони )
        sigpic
        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
        BMW 316 Compact '95

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
          Crystal Vision Set 12V 55W 4300К, тъй че не разбирам кое е по-силно от ксенона.
          Не виждам как те са по-опасни от ксенона, особено при положение, че фаровете ми са регулирани (за разлика от половината народ със ксенони )
          Аз точно това казах. Не светят по-силно от ксенона и не са по-опасни. Всичките къстъм ксенони от по 120 лв., монтирани върху ръждясалите рефлектори на Голф2 в близкия гараж, са много по-дразнещи като ти изкочат насреща Просто отбелязах факта, че филипс не ги продават в Европа
          И като стана дума, така информативно да попитам, твоите от къде си ги купил
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
            Аз точно това казах. Не светят по-силно от ксенона и не са по-опасни. Всичките къстъм ксенони от по 120 лв., монтирани върху ръждясалите рефлектори на Голф2 в близкия гараж, са много по-дразнещи като ти изкочат насреща Просто отбелязах факта, че филипс не ги продават в Европа
            И като стана дума, така информативно да попитам, твоите от къде си ги купил
            Аз имах предвид, че би трябвало да влиза в стандартите А иначе един приятел ми ги взе с отстъпка от някакво представителство на филипс (не знам къде точно). Възможно е да не се продава, ама чак забранен
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
            BMW 316 Compact '95

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
              Аз имах предвид, че би трябвало да влиза в стандартите А иначе един приятел ми ги взе с отстъпка от някакво представителство на филипс (не знам къде точно). Възможно е да не се продава, ама чак забранен
              Гледай сега, понеже и аз не съм сигурен, имам спомен, че някъде преди време бях прочел нещо такова, когато си търсех крушки за мен, но може и да греша, най-лесно е да проверим. И според мен няма причина 4300К халогенна крушка да е забранена в Европа, но факт е че в PAL-Guide (http://www.pal-guide.com) не излиза да се предлагат такив крушки от Philips, за колите с H1 и H7, каквито са нашите. Не пише и нищо за тях в европейските сайтове на Philips, има ги само в американската версия.

              Понеже, пак казвам, че не съм абсолютно сигурен, най-лесно е да проверим, щото не искам да заблудим някой колега, може пък да се окажат напълно легални Ето какво пише на сайта филипс по върпса за регулациите в Европа:
              Note on regulations

              • European regulations guarantee road safety. All signalling and headlamps on European cars must receive ECE certification.
              • Headlighting, signalling and other lamps that have received ECE approval bear an "E" mark (E1, E2...) and must have a certification number, i.e. E1-2C3.

              It should be noted however that the E13 regulation does not ensure the same quality standards.
              • The ECE regulation for headlighting lamps is divided into two categories: R37 for halogen and incandescent lamps; R99 for Xenon HID lamps. These two ratings indicate that the lamp has been certified.

              A lamp may be defined by its nominal voltage, its energy consumption, the shape of its bulb or its category (H1, H4, R5W, P21W...).

              http://www.lighting.philips.com/in_e...ghting&lang=en

              Който има такива и му се занимава да извади едната от фара и да погледне има ли някъде буквата E, последвата от някаква цифра. Трябва да е написано някъде по металните пластини на крушката. Ако има Е значи съотвества на стандартите
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • #52
                Довечера ще проверя и ще пиша, но това е поредната простоия на ЕС за взимане на пари от лицензи и сертификати
                sigpic
                Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                BMW 316 Compact '95

                Comment


                • #53
                  Ето снимка на крушката. Явно наистина не стават за ползване тук по закон
                  Attached Files
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                  BMW 316 Compact '95

                  Comment


                  • #54
                    А дали не е само търговски трик,щото съм купувал доста крушки,на които пише същото,пък се продават в Европа.
                    Колкото за ксенона,всичко си е индивидуално.Първия ми беше на ТЮВ и всички казваха ,че се вижда прекрасно.Според мене,само заслепявах насрещните и нали съм си кьорав,постоянно си присвивах очите,та да наточа астегматизма и останалите си придобивки.Беше 7200 и определено на дъжд не се виждаше почти нищо.Сега съм с 6200 и положението е малко по-добро,но определено ще си търся крушки 4300К.За такива ,като мене ,високите стойностти не са здравословни!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Беше 7200 и определено на дъжд не се виждаше почти нищо.Сега съм с 6200 и положението е малко по-добро,но определено ще си търся крушки 4300К.За такива ,като мене ,високите стойностти не са здравословни!
                      Високите цветни температури на мокро и в лошо време не са много вървежни по принцип, не само при тебе. Крушките за лошо време са жълти, даже доста по-жълти от нормалната жълта крушка. Едно време (като бях малък ) колите дето имаха фарове за мъгла (което беше рядкост), бяха с едни лимонено жълти крушки, ама май и сега се продават такива тук там Явно бялата светлина доста се поглъща когато асфалта е мокър, ама не мога да си обясна защо точно се появава тоя ефект, който знае да каже При халогенни крушки на мокро, със сигурност нормалната жълта крушка свети по-добре от бяла халогенна, ама с ксенон не знам как е. Който има такъв да каже как му се вижда на дъжд, щото все пак там силата на светлината и видимостта са съвсем други
                      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 23:22.
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        А дали не е само търговски трик,щото съм купувал доста крушки,на които пише същото,пък се продават в Европа.
                        Колкото за ксенона,всичко си е индивидуално.Първия ми беше на ТЮВ и всички казваха ,че се вижда прекрасно.Според мене,само заслепявах насрещните и нали съм си кьорав,постоянно си присвивах очите,та да наточа астегматизма и останалите си придобивки.Беше 7200 и определено на дъжд не се виждаше почти нищо.Сега съм с 6200 и положението е малко по-добро,но определено ще си търся крушки 4300К.За такива ,като мене ,високите стойностти не са здравословни!
                        Предполагам че не са искали да дадът пари за сертификат от ЕС и за това са си вързали гащите с надписа.
                        Ами и с кристалките не е особенно добро положението при мокър софийски асфалт. Иначе по магистралата и да е мокро пак е добре. В София май само халогени помагат на мокро.

                        Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                        Високите цветни температури на мокро и в лошо време не са много вървежни по принцип, не само при тебе. Крушките за лошо време са жълти, даже доста по-жълти от нормалната жълта крушка. Едно време (като бях малък ) колите дето имаха фарове за мъгла (което беше рядкост), бяха с едни лимонено жълти крушки, ама май и сега се продават такива тук там Явно бялата светлина доста се поглъща когато асфалта е мокър, ама не мога да си обясна защо точно се появава тоя ефект, който знае да каже При халогенни крушки на мокро, със сигурност нормалната жълта крушка свети по-добре от бяла халогенна, ама с ксенон не знам как е. Който има такъв да каже как му се вижда на дъжд, щото все пак там силата на светлината и видимостта са съвсем други
                        Ами и синя светлина, но от халогените, осветява много добре. Май въпроса е от ъгала на падане на светлината. Ех защо не внимавах по тия предмети
                        sigpic
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                        BMW 316 Compact '95

                        Comment


                        • #57
                          Я да питам тия Филипс Кристал вижън позволяват ли нормална регулация на фарове на 156 ца... защото с ксеноните светлинното петно няма грам общо с истината?
                          И ако да - от къде се намират такива, след 4 опита да докарам компромис м/у осветеност и липса на заслепяване на насрещните, си мисля за халогени с усилен сноп... все ще заслепяват по-малко при правилно регулирани фарове.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Я да питам тия Филипс Кристал вижън позволяват ли нормална регулация на фарове на 156 ца... защото с ксеноните светлинното петно няма грам общо с истината?
                            И ако да - от къде се намират такива, след 4 опита да докарам компромис м/у осветеност и липса на заслепяване на насрещните, си мисля за халогени с усилен сноп... все ще заслепяват по-малко при правилно регулирани фарове.
                            Със Philips BlueVision (бели +30% усилени) и с VisionPlus (+50%) няма никакъв проблем с регулирането, те са си нормални H1 халогенни крушки (при мен са H1 де ). Петното пред колата има същата форма, като ги спреш срещу стена отрязването в ляво си е точно както трябва да бъде, просто светят малко по-силно и малко по-далеч. С кристалВижън да каже колегата DarkKnight как е, но предполагам, че и с тях няма проблем. Ако държиш да не пречиш на околните и в същото време да виждаш добре има едни Philips NightGuide - те светят в три цвята, в ляво е жълто за да не заслепява, в дясно е бяло за да виждаш хубаво знаците и пешеходците, а в центъра (пред колата) е нормална светлина, но усилена.
                            Все пак за да не излиза, че правим реклама, да отбележа, че има и други фирми които предлагат усилени или бели халогенни крушки. Осрам имат такива модели, пък всъщност май повечето от известните производители имат.
                            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:15.
                            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              Я да питам тия Филипс Кристал вижън позволяват ли нормална регулация на фарове на 156 ца... защото с ксеноните светлинното петно няма грам общо с истината?
                              И ако да - от къде се намират такива, след 4 опита да докарам компромис м/у осветеност и липса на заслепяване на насрещните, си мисля за халогени с усилен сноп... все ще заслепяват по-малко при правилно регулирани фарове.
                              Самата лампа е едно към едно със стандартна (ако довечера не ме мързи много ще снимам едната до нормална). А иначе снопа е същия като на нормална крушка, но е друг цвят и е по-силена. За заслепяване - карал съм пред моята кола и не заслепяват

                              П.П. Можеш да ги намериш в по-големите магазини за аксесоари, но не трябва да са повече от 70лв. (все пак такава им беше цената преди 1 година)
                              Ако искаш пиши да направя една-две снимка да видиш петното

                              Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                              Със Philips BlueVision (бели +30% усилени) и с VisionPlus (+50%) няма никакъв проблем с регулирането, те са си нормални H1 халогенни крушки (при мен са H1 де ). Петното пред колата има същата форма, като ги спреш срещу стена отрязването в ляво си е точно както трябва да бъде, просто светят малко по-силно и малко по-далеч. С кристалВижън да каже колегата DarkKnight как е, но предполагам, че и с тях няма проблем. Ако държиш да не пречиш на околните и в същото време да виждаш добре има едни Philips NightGuide - те светят в три цвята, в ляво е жълто за да не заслепява, в дясно е бяло за да виждаш хубаво знаците и пешеходците, а в центъра (пред колата) е нормална светлина, но усилена.
                              Все пак за да не излиза, че правим реклама, да отбележа, че има и други фирми които предлагат усилени или бели халогенни крушки. Осрам имат такива модели, пък всъщност май повечето от известните производители имат.
                              Ами аз съм пробвал още 2-3 марки и моите най-много ми харесват.
                              П.П. И аз останах с впечатление от това което съм виждал, че от халогените крушки, най-добре осветяват тези на филипс (за жалост не са минали всичките сертификати за пред ЕС).
                              Last edited by DarkKnight; d.m.y г., 14:40.
                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
                              BMW 316 Compact '95

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                                Със Philips BlueVision (бели +30% усилени) и с VisionPlus (+50%) няма никакъв проблем с регулирането, те са си нормални H1 халогенни крушки (при мен са H1 де ). Петното пред колата има същата форма, като ги спреш срещу стена отрязването в ляво си е точно както трябва да бъде, просто светят малко по-силно и малко по-далеч. С кристалВижън да каже колегата DarkKnight как е, но предполагам, че и с тях няма проблем. Ако държиш да не пречиш на околните и в същото време да виждаш добре има едни Philips NightGuide - те светят в три цвята, в ляво е жълто за да не заслепява, в дясно е бяло за да виждаш хубаво знаците и пешеходците, а в центъра (пред колата) е нормална светлина, но усилена.
                                Все пак за да не излиза, че правим реклама, да отбележа, че има и други фирми които предлагат усилени или бели халогенни крушки. Осрам имат такива модели, пък всъщност май повечето от известните производители имат.
                                To като четох по сайтовете, тия 2 те ми направиха впечатление, кристал вижън и найт гайд дубъл...
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X