Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяната на маслото е излишна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ами при мен за 10 години две опелски скоростни кутии на по 400 000 умряха пълни с масло щото и аз го четох това,дори и пробки за източване нямат ,толкова си вярват дойчовците или пък не са очаквали ,че ще минат такива километри преди да ги изяде ръждата .До 6-7 месеца и Калоса ще стане на толкова и още не му е сменяно маслото в кутията ,та вероятно към нова година ще пиша пак в тази тема.

    Comment


    • #32
      Масло на скоростна кутия сменям веднъж като купя колата и смятам, че това е оптималния вариант. Каквото и масло да е, само да го разпечаташ и да стои 5г - пиши го умряло.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #33
        Това ,че има смазване не означава ,че няма износване,дори да се сменя пак си има износване,истината е ,че колкото по дълго работи маслото в скоростната кутия става по -добро затова не се сменя!
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Аз да си призная, това как маслото в скоростите става по-добро с по дълга експлоатация не го разбрах...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
            Ами при мен за 10 години две опелски скоростни кутии на по 400 000 умряха пълни с масло щото и аз го четох това,дори и пробки за източване нямат ,толкова си вярват дойчовците или пък не са очаквали ,че ще минат такива километри преди да ги изяде ръждата .До 6-7 месеца и Калоса ще стане на толкова и още не му е сменяно маслото в кутията ,та вероятно към нова година ще пиша пак в тази тема.
            Отговорът се крие във въпроса - опелски са. А на Опел им гният и пластмасите.
            Две черни перли...

            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

            Comment


            • #36
              И как става по-добро?Колкото и да е наблъскано с антиоксиданти и отрови против микроорганизми не вярвам да си подобри смазочните свойства с времето.То тогава щеше да има VSOP и XO масла.

              Comment


              • #37
                Ауди което не гние ,също казва не сменяйте,плюс това маслото което ви е в кутиите е оригинално и само може да си мечтаете да намерите в БГ такова,много е сложно за обяснение защо не се сменя.Хората в двигателите не си го сменят вие опряхте до кутиите,просто си проверявайте маслото в кутиите и ако има нужда доливайте-това е задължително,иначе като няма масло наистина става страшно,а пък и от практична гледна точка колко ще ги карате тези коли още 70-80 000 км.после ще си купите други,тези пък които могат да си купят нови ги сменят след изтичане на гаранцията така ,че няма смисъл.Ако не се сменя маслото в скоростите в никакъв случай не е фатално.Частите в кутията не са кой знае колко фини,работната температура не е кой знае колко високо,от какво да се влоши смазването,не хвърчат стружки,механичните кутии нямат филтри,иначе щяха да имат.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:50.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Нямат филтри но имат пробки с магнит...това защо е според теб?

                  Comment


                  • #39
                    Това е за по едрите частици ,ако има такива(презастраховка),ако няма пробка маслото се източва с шприц ,ако се налага ремонт.По ситните частици които се отделят правят маслото по -добро,колкото и странно да ви звучи.Не бих си сменил маслото ,просто няма да усетите никаква разлика.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Разлика вероятно няма да има, но аз пък мога да те уверя, че новото масло със сигурност няма да и навреди на кутията. Оригинално масло пък спокойно може да се закупи от официалния представител на съответната марка автомобил.
                      Аз лично съм на мнение, че вечни масла няма. Кутията събира около 1 литър масло, смяната е около 5 минути и цялата работа честно казано едва ли ще охарчи някого кой знае колко.
                      Но пък всичко си опира до лични разбирания...

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
                        Разлика вероятно няма да има, но аз пък мога да те уверя, че новото масло със сигурност няма да и навреди на кутията. Оригинално масло пък спокойно може да се закупи от официалния представител на съответната марка автомобил.
                        Аз лично съм на мнение, че вечни масла няма. Кутията събира около 1 литър масло, смяната е около 5 минути и цялата работа честно казано едва ли ще охарчи някого кой знае колко.
                        Но пък всичко си опира до лични разбирания...
                        Да това е така спор няма,за количеството на моята не знам колко е би трябвало да е повече,незнам.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                          Ами при мен за 10 години две опелски скоростни кутии на по 400 000 умряха пълни с масло щото и аз го четох това,дори и пробки за източване нямат ,толкова си вярват дойчовците или пък не са очаквали ,че ще минат такива километри преди да ги изяде ръждата .До 6-7 месеца и Калоса ще стане на толкова и още не му е сменяно маслото в кутията ,та вероятно към нова година ще пиша пак в тази тема.
                          От преки наблюдения на кадета на вуйчо ми на 360 000 се предаде кутията.

                          Каквото и да си говорим,си купуваме един и същ продукт в различни опаковки.Независимо от марката 400 000 при добро стопанисване ще ги изкара всяка.Има и на 580 000 италянки съм гледал но със сменен двигател,което не се брои.Докато бачках на летището имах приятел дето караше Бенц 200д автоматик не знам годината,беше на 575 000.Но двигателя е с гилзи,човека го е купил с блокирал колянов вал на 400 000 км.Ремонт и вика поне оше 300 000 ще му врътна.
                          brava 1.4 sx
                          alfa 156 1.8

                          Comment


                          • #43
                            На моторя като само доливаш става така http://www.youtube.com/watch?v=N9aPP...eature=related Чак такова чудо не съм виждал,но съм виждал разпределителен вал без гърбица -причината липса на мазане поради запушване на каналче за масло и в картера на колата имаше подобен клей,при това по-малко.Прочутото М10Д прави такива отлагания .Скъпите масла мият и пазят моторите и ако човек ги сменя що годе овреме и кара нормално 500 000 са достижими за почти всички двигатели ,а тоя с Е-класата от клипа би минал 1 000 000 стига се грижи за нея наполовина на заводските предписания,но явно има лев за следващата и просто си прави гавра.

                            Comment


                            • #44
                              истината е че хората в белите държави си купуват нови коли. докато са в гаранция си изпълняват условията. след като изтече гаранцията им е по-рентабилно да си вземат нова или да карат старата без да влагат нищо докато почне да издъхва и после-нова.
                              иначе двигателно масло знам че му е дошло време за смяна като почне да го гори независимо колко време или километри е карано. трансмисионните масла също си имат ресурс. за спирачната течност също се дава срок след който трябва напълно да се смени. иначе на всички ви колите са с хидравлично масло за волана което уж не се сменя , ама като го видите само след една година употреба , друго ще си помислите.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Който не сменя масла прави ремонти и това за мен изчерпва темата. Примерите от практиката са безброй. Предишния собственик на моята е бил ей такъв дървен философ и за това съм сменял и колянов и разпределителен вал
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X