If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като купувах нова 159-ка през 2008 в автокъщата ми казаха, че няма нужда да сменям маслото преди да ми изпише съобщение. През 2010 не издържах и смених маслото в същата автокъща. Почти не карам колата - сега е на 20к км и се чудя кога да го сменя пак, с какво масло и къде в София.
Кажи честно, шегуваш ли се ?
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Ами предполагам, като го посъветва да си продаде колата имаше предвид да прехвърли евентуални ремонти на главата на друг, преди да се е случило при него. Или греша?
Мисля си че се втиляваш напоследък за излишни неща......
90% от продажбите на коли на старо са прехвърляне на евентуални ремонти от една глава на друга........ся ако ти евентуално не моеш да го направиш, не значи че другите 99.9999% не биха.......сори но тук е БГ, народа твърде често взима коли който не може да подържа, прави го по най - евтиния възможен начин, със най - евтините части, с най - евтините масла дето са на промоция в Кауфланд или Била, разфасовани незнайно кога........
Сигурно 99.99999% от автокъщите не работят на същия принцип - взимат се мъртъвците от запада, по възможност от предложилия най евтина цена за пакет от 10 - 15 коли за да се сглоби един или два автовоза, след като мъртъвците додат тука им се правят 2-3 байпаса(естествено със още по евтини части щото отстъпката е по голяма) колкото да има някакъв пулс и дишане за пред евентуалния клиент и айде - спасявай се......
Така че колкото и неморално да ти изглежда - това е положението - като се взима нова жена и кола на старо - очите се отварят на 4.......
А иначе поста ми към колегата беше изцяло риторичен, просто имах впредвид че нещо не се е ориентирал както трябва.....
Приятен ден......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Мисля си че се втиляваш напоследък за излишни неща......
90% от продажбите на коли на старо са прехвърляне на евентуални ремонти от една глава на друга........ся ако ти евентуално не моеш да го направиш, не значи че другите 99.9999% не биха.......сори но тук е БГ, народа твърде често взима коли който не може да подържа, прави го по най - евтиния възможен начин, със най - евтините части, с най - евтините масла дето са на промоция в Кауфланд или Била, разфасовани незнайно кога........
Сигурно 99.99999% от автокъщите не работят на същия принцип - взимат се мъртъвците от запада, по възможност от предложилия най евтина цена за пакет от 10 - 15 коли за да се сглоби един или два автовоза, след като мъртъвците додат тука им се правят 2-3 байпаса(естествено със още по евтини части щото отстъпката е по голяма) колкото да има някакъв пулс и дишане за пред евентуалния клиент и айде - спасявай се......
Така че колкото и неморално да ти изглежда - това е положението - като се взима нова жена и кола на старо - очите се отварят на 4.......
А иначе поста ми към колегата беше изцяло риторичен, просто имах впредвид че нещо не се е ориентирал както трябва.....
Приятен ден......
Значи живееме в страната на най- евтиното винаги съм се чудел, кой купува масло от Кауфланд или Метро или абсорбатор примерно.. Гледай какво нещо е бъглгаринът- ще купи два пъти евтиното, вместо веднъж скъпото.
Значи живееме в страната на най- евтиното винаги съм се чудел, кой купува масло от Кауфланд или Метро или абсорбатор примерно.. Гледай какво нещо е бъглгаринът- ще купи два пъти евтиното, вместо веднъж скъпото.
Аз купувам масло от Кауфланд...и го наливам в моторната резачка...в отделението за смазване на веригата. И никак не е евтино 8-9 лв.литъра.
Аз купувам масло от Кауфланд...и го наливам в моторната резачка...в отделението за смазване на веригата. И никак не е евтино 8-9 лв.литъра.
Иииий, как ме светна!
Тамън се чудех, как да кажа, че маслото ми на 10 000км е все още така, както съм го сипал. Никаква промяна в цвета.
Ама ще го сменя май пак с такова, а старото ще отиде за веригата на резачката.
На първата ми алфа смених маслото на скоростната кутия на над 250-300 000 км, защото леко хъркаше на първа. Като го смених с някакво скандално скъпо на Аджип, започна да хърка и втора.
От тогава не сменям масло в скоростна кутия.
А в хидравликата много отдавна източвам червената гадост, дето се изпарява най-редовно и карам с МХЛ-32 или 64 или междинното около 46 май беше. От тогава нямам проблеми с хидравликата.
Слагал съм и Трактран - 9.
Все същият ....й
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Ами предполагам, като го посъветва да си продаде колата имаше предвид да прехвърли евентуални ремонти на главата на друг, преди да се е случило при него. Или греша?
Ти като продаваш старата си кола, да не би да и правиш пълна реставрация при официалния дилър?
Значи живееме в страната на най- евтиното винаги съм се чудел, кой купува масло от Кауфланд или Метро или абсорбатор примерно.. Гледай какво нещо е бъглгаринът- ще купи два пъти евтиното, вместо веднъж скъпото.
Колега ма в bg разликата между скъпото и ефтиното е само опаковката,тази година си бях 45 дни в бг и на алфата щедро и наливах М10Д понеже струва 5 лева ,а същото масло бутилирано от родни измамници в други тубички, го има и за 25 лева за литър.Преди 6 години с верижната 155 ца,декември тръгвам за Видин от италия с преебан термостат,нямам парно и карам с картон,понеже в Италия този термостат струваше 100 евро,а аз мисля логично утре съм в BG и ще си го купя по ефтин.Отивам във Видин най скъпия Термостат орегинален БЕР 95 лева с поръчка от софия и 5 лева доставка.Слагам го на алфата и една седмица си герой ,тръгвам си на 7 януари за италия,и на Белград съм пак без парно,в Италия давам 100 евро и след 5 години изхвърлих алфата в моргата със същия термостат,без да имам грижи.
Колега ма в bg разликата между скъпото и ефтиното е само опаковката,тази година си бях 45 дни в бг и на алфата щедро и наливах М10Д понеже струва 5 лева ,а същото масло бутилирано от родни измамници в други тубички, го има и за 25 лева за литър.Преди 6 години с верижната 155 ца,декември тръгвам за Видин от италия с преебан термостат,нямам парно и карам с картон,понеже в Италия този термостат струваше 100 евро,а аз мисля логично утре съм в BG и ще си го купя по ефтин.Отивам във Видин най скъпия Термостат орегинален БЕР 95 лева с поръчка от софия и 5 лева доставка.Слагам го на алфата и една седмица си герой ,тръгвам си на 7 януари за италия,и на Белград съм пак без парно,в Италия давам 100 евро и след 5 години изхвърлих алфата в моргата със същия термостат,без да имам грижи.
Ами, къде са 100 Евро, къде са 95 лв Ако тук имаше висока покупателна способност нямаше да продават боклуци. Българинът не разбира, че евтиното излиза скъпо, ето ти си жив пример.
Ами, къде са 100 Евро, къде са 95 лв Ако тук имаше висока покупателна способност нямаше да продават боклуци. Българинът не разбира, че евтиното излиза скъпо, ето ти си жив пример.
Да колега аз винаги купувам или се стремя да купя наи скъпото ,когато се касае за мои нужди,а не за търговия,и когато купих термостата в бг купих възможно наи скъпия,предложиха ми и от 60 лева ,ма аз купих тоя от 95,ма дори наи скъпото в бг пак е боклук,та вече гледам да не купувам нищо от бг.Англичаните казват ,не съм достатъчно богат,за да купувам ефтини неща.
Да колега аз винаги купувам или се стремя да купя наи скъпото ,когато се касае за мои нужди,а не за търговия,и когато купих термостата в бг купих възможно наи скъпия,предложиха ми и от 60 лева ,ма аз купих тоя от 95,ма дори наи скъпото в бг пак е боклук,та вече гледам да не купувам нищо от бг.Англичаните казват ,не съм достатъчно богат,за да купувам ефтини неща.
Не си купил най- скъпото. Най- скъпото е било в Италия
Comment