Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно за акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Пак сте се отплеснали.
    Като ви чета, все едно не говорим за зарядно за акумулатор, а за космическа ракета..............
    Говорим затова, че ако си купиш скъп акумулатор, ще си купиш и скъпо зарядно устройство.
    Така както ако караш кола за 100К, сигурно няма да я караш с M10Д.

    А и в ерата на енергийната ефективност да говориш за зарядни, които понамирисват на мартенско зеле или за такива, които регулират заряда, като греят вселената........не е много добра идея.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Годините, които издържа един качествен акумулатор, доколкото знам са 5 - 6.
      Но не това го отличава от евтиния акумулатор.
      Основните разлики между качествения и некачествения акумулатор са:

      - Качественият акумулатор запазва номиналния си капацитет значително по-дълго време.

      - Качественият акумулатор в много по-малка степен се саморазрежда.

      - Качественият акумулатор може да осигури по-голям стартов ток (при едни и същи каталожни обещания)

      - Качественият акумулатор е по-работоспособен при ниски температури.

      .........това е основното.
      Старият ми EXITE by Alfa Romeо издържа 8,5г.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Моят акумулатор 100Ah / 200 лева прави всичко това.
        Значи си имаш качествен акумулатор


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Значи си имаш качествен акумулатор
          Ако се ръководим от цената не е
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Ако се ръководим от цената не е
            В днешно време високата цената не е непременно синоним на високо качество......и обротното............особено у нас.

            1 - Често пъти търгашите маскират некачествена стока зад високи цени, защото знаят, че купувачът няма да допусне, че като дава толкова пари, си купува боклук.

            2 - В ерата на ментетата, никой не си играе да ментосва евтин продукт.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Говорим затова, че ако си купиш скъп акумулатор, ще си купиш и скъпо зарядно устройство.
              Така както ако караш кола за 100К, сигурно няма да я караш с M10Д.

              А и в ерата на енергийната ефективност да говориш за зарядни, които понамирисват на мартенско зеле или за такива, които регулират заряда, като греят вселената........не е много добра идея.
              Така е, защото разсъждаваш като арабин
              По-скъпите акумулатори държат и на повече простотии. За това и са по-скъпи.
              По принцип, стигнеш ли до това, да зареждаш акумулатора, значи нещо не е наред. Я не пали добре мотора, я динамото е скапано. Може и двете заедно.
              Енергийната ефективност не е панацея. В нейно име се извършиха доста простотии. А както каза, като имаш кола за 100К едва ли ще мислиш за енергията, дето ще се загуби.
              Едно зарядно не е задължително да е скъпо, за да е добро.
              Акумулатора ми скапа вече втора кола и ще го слагам на трета. Старият ми изкара 9 (девет) години. И двата стандартни.
              Пълна комплексарщина е да купуваш скъп акумулатор, при положение, че по-евтиният върши същата работа.
              Не винаги скъпото е качествено.
              Всички екстри за :десулфатизация, променливо - токово зареждане, разряд и прочие простотии са от рода: "Напънала се планината и родила мишка"
              Колко пъти ще го използувате това зарядно????
              Това исках да ви кажа!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #52
                Като си сложих новия EXITE за 317лв. и ми изгърмя релето на генератора, новото пак изгърмя, добре, че третото си оказа сполучливо.
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                sigpic

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Акумулатора ми скапа вече втора кола и ще го слагам на трета. Старият ми изкара 9 (девет) години. И двата стандартни.
                  Пълна комплексарщина е да купуваш скъп акумулатор, при положение, че по-евтиният върши същата работа.
                  Не винаги скъпото е качествено.
                  Всички екстри за :десулфатизация, променливо - токово зареждане, разряд и прочие простотии са от рода: "Напънала се планината и родила мишка"
                  Колко пъти ще го използувате това зарядно????
                  Това исках да ви кажа!
                  Намери ми и на мен един стандартен акумулатор (до 200 лв), който да издържа 9 години.........
                  и ракията от мен.
                  Че аз досега все със "стандартни акумулатори" я карам, ма повече от 3 - 4 години не деянят.
                  Или ми е такъв късметът?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Намери ми и на мен един стандартен акумулатор (до 200 лв), който да издържа 9 години.........
                    и ракията от мен.
                    Че аз досега все със "стандартни акумулатори" я карам, ма повече от 3 - 4 години не деянят.
                    Или ми е такъв късметът?
                    Ти по-скоро подготви мезето!
                    Ракията и виното е от мене.: Наздраве:
                    За акумулатор веднага ти казвам- TOP-LA .
                    Това са старите словенски Трепча, които и на Жигулките караха по 8-9 години.
                    Може да има и друго обяснение.
                    По-горе писах.
                    Просто може да им налагаш идиотски режим. Ако я караш колицата на кратки разстояния, то и акумулатора е постоянно с висок ток на заряд, ама навлизаме в друга тема.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Ти по-скоро подготви мезето!
                      Ракията и виното е от мене.: Наздраве:
                      За акумулатор веднага ти казвам- TOP-LA .
                      Това са старите словенски Трепча, които и на Жигулките караха по 8-9 години.
                      Може да има и друго обяснение.
                      По-горе писах.
                      Просто може да им налагаш идиотски режим. Ако я караш колицата на кратки разстояния, то и акумулатора е постоянно с висок ток на заряд, ама навлизаме в друга тема.
                      Ето, че си дойдохме на думата за "идиотския режим".
                      Човек иска да има акумулатор който да му служи вярно при всякакви ситуации и режими........а не обратното.
                      Наскоро един колега сподели, за едно опелче, което стояло 8 месеца в гараж и после запалило без никакви ядове и зареждания.
                      На мен това ми прозвуча като научна фантастика.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Когато всичко по цялата верига е редовно не би трябвало да има особени проблеми - забравих да кажа, че се статора на генератора се беше леко размазал.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ето, че си дойдохме на думата за "идиотския режим".
                          Човек иска да има акумулатор който да му служи вярно при всякакви ситуации и режими........а не обратното.
                          Наскоро един колега сподели, за едно опелче, което стояло 8 месеца в гараж и после запалило без никакви ядове и зареждания.
                          На мен това ми прозвуча като научна фантастика.
                          Не е фантастика.
                          Точно посочените от мен акумулатори имат период на полуразряд една година.
                          Тоест и една година да стоят без да ги пипаш, пак палят.
                          Преди 13 години бях продал за една година около два тира от тях и нямах нито една рекламация. Имахме и случаи на хора работещи в чужбина, които след година в гаража, колата си запалваше нормално.
                          Въпроса ме заинтригува и го чоплих около две години.
                          Тия батерии деяниха и на японските кочини, които по принцип си зареждат на 14.5-14.7 волта.
                          Накрая мисля, че открих тайната им.
                          Свръх чисти материали и свръх чист електролит, съчетано с брилянтна изработка.
                          Бях отворил разни Бошове, наши акумулатори, Варта и други марки.
                          Качеството на мостовете, джоб-сепараторите и плочите беше на съвсем различно ниво. Освен това имат и по-голямо разстояние до дъното, а това означава и по-трудно окъсяване на плочите.
                          Сигурно има и друго, но и това ми беше достатъчно.
                          Имай в предвид, че изобщо не робувам на марки и модели!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Не е фантастика.
                            Точно посочените от мен акумулатори имат период на полуразряд една година.
                            Тоест и една година да стоят без да ги пипаш, пак палят.
                            Преди 13 години бях продал за една година около два тира от тях и нямах нито една рекламация. Имахме и случаи на хора работещи в чужбина, които след година в гаража, колата си запалваше нормално.
                            Въпроса ме заинтригува и го чоплих около две години.
                            Тия батерии деяниха и на японските кочини, които по принцип си зареждат на 14.5-14.7 волта.
                            Накрая мисля, че открих тайната им.
                            Свръх чисти материали и свръх чист електролит, съчетано с брилянтна изработка.
                            Бях отворил разни Бошове, наши акумулатори, Варта и други марки.
                            Качеството на мостовете, джоб-сепараторите и плочите беше на съвсем различно ниво. Освен това имат и по-голямо разстояние до дъното, а това означава и по-трудно окъсяване на плочите.
                            Сигурно има и друго, но и това ми беше достатъчно.
                            Имай в предвид, че изобщо не робувам на марки и модели!
                            Благодаря за полезната насока.
                            Ще се възползвам от нея, че сегашният ми Fiamm май няма да види пролетта.

                            Знам, че кюстендилец не мога да впечатля с хубава ракия, та ще помисля по въпроса за мезето.

                            Въпреки, че хората казват:

                            - Добра жена и лоша ракия няма


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                              Като си сложих новия EXITE за 317лв. и ми изгърмя релето на генератора, новото пак изгърмя, добре, че третото си оказа сполучливо.
                              За втори път цитираш този акумулатор.
                              Такава марка няма.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                За втори път цитираш този акумулатор.
                                Такава марка няма.
                                Нарочно бъркам предпоследната буква за да не правя реклама.
                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                                Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                                Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X