За извън града що-годе го приемам. Макар, че и там както казваш няма особен смисъл... ама айде, пак може да се вкара някакъв смисъл, с който да се съглася.
Но за града ... аз правя по около 1500 км. градско на месец в момента (от които всичкито са дневно каране).
От това имам само негатив. Не стига че ти светят с разни халогени и дълги, ами ми нагарят фаровете, онзи ден вече ми изгоря една крушка. Разхода на гориво за фаровете си го смятам към 8 литра на месец или обръанто в левове = 23 лв.
Като го умножа по 12 месеца = 270 лв. (една минимална заплата годишно) за тоя дето духа... И тва е без да смятам разходите за консумативи като крушки и поддръжка на фаровете.
Чудя се кога ли ще приемат закон, който забранява да се кара под 3000 оборота, с цел да държиш колата в обороти, за да може при ситуация да ти е подготвен автомобила да се "изнесеш" бързо
И сигурно и тогава ще има хора, които да го подкрепят
Но за града ... аз правя по около 1500 км. градско на месец в момента (от които всичкито са дневно каране).
От това имам само негатив. Не стига че ти светят с разни халогени и дълги, ами ми нагарят фаровете, онзи ден вече ми изгоря една крушка. Разхода на гориво за фаровете си го смятам към 8 литра на месец или обръанто в левове = 23 лв.
Като го умножа по 12 месеца = 270 лв. (една минимална заплата годишно) за тоя дето духа... И тва е без да смятам разходите за консумативи като крушки и поддръжка на фаровете.
Чудя се кога ли ще приемат закон, който забранява да се кара под 3000 оборота, с цел да държиш колата в обороти, за да може при ситуация да ти е подготвен автомобила да се "изнесеш" бързо

И сигурно и тогава ще има хора, които да го подкрепят

Comment