If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
....Но според мен си е адекватен и си върви задоволително, като за 155к.с.
Тия кончета...да не ти е казал Берлускони че ги има?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Тия кончета...да не ти е казал Берлускони че ги има?
Не, толкова ми каза производителя на автомобила?
Някакъв проблем ли има?
Колко от тях за живи, вече е друг въпрос, но принципно тази модификация на мотора с VIS е 155к.с.
Другият вариант без VIS беше май 146к.с. или 147к.с., не съм сигурен.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Нямам сервиз за да знам проблемен ли е или не, казвам само, че звучи по-добре от скрапа, има по-добра динамика от скрапа в ниските и поддръжката му е по-лека от тая на скрапа. Тоест за по-малко пари получаваш почти същия перформънс.
Сравнявам 2.0 20V в Мареа с 2.0 CF2 в 156. Моята изобщо не я слагам в сметките. Теглото на Мареата и 156-цата е приблизително еднакво, или разликите ще са малки.
Свинспарка ражда най-вече от старост, от кофти поддръжка, от глупави майстори (моя, моя....) и в най-голяма част от случаите от тъпотия на ЗКУ-то. Тва да пържиш умреляк на 15 години в некви безумни обороти е страшна глупост.... Карай си кошника и не се занимавай с глупости. Ако искаш бегачка - правиш си бегачка, кви са тия ентусиазми не знам!
От друга страна пък както всички италианско свинспакра умира адски зрелищно - F1 style. То са пушеци, облацим звуци, буталото излиза като юмрука на победата през блока да види кой е тоз прероден фитипалди...
Накрая от буталото става страшен пепелник - моя е в Екстрийм при Бобо и още си го ползват
Сравнявам 2.0 20V в Мареа с 2.0 CF2 в 156. Моята изобщо не я слагам в сметките. Теглото на Мареата и 156-цата е приблизително еднакво, или разликите ще са малки.
Изкарай Браво 2.0 20 срещу 145 QV,да видиш плачевната разлика Шибания петак не прави нищо друго освен да харчи много тунджа..........................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Свинспарка ражда най-вече от старост, от кофти поддръжка, от глупави майстори (моя, моя....) и в най-голяма част от случаите от тъпотия на ЗКУ-то. Тва да пържиш умреляк на 15 години в некви безумни обороти е страшна глупост.... Карай си кошника и не се занимавай с глупости. Ако искаш бегачка - правиш си бегачка, кви са тия ентусиазми не знам!
От друга страна пък както всички италианско свинспакра умира адски зрелищно - F1 style. То са пушеци, облацим звуци, буталото излиза като юмрука на победата през блока да види кой е тоз прероден фитипалди...
Накрая от буталото става страшен пепелник - моя е в Екстрийм при Бобо и още си го ползват
Тва много ми хареса.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Изкарай Браво 2.0 20 срещу 145 QV,да видиш плачевната разлика Шибания петак не прави нищо друго освен да харчи много тунджа..........................
Не виждам каква плачевна разлика трябва да има, като по каталог Bravo 20V 155CV ускорява с 0,4 секунди по-бързо от QV-то. Тези двете специално не съм ги карал за да споря, но няма логика здраво Браво да падне от 145 QV. Иначе тунджа харчи, ама скрапа освен това харчи и масло .
Самият факт, че 8v e по-здрав и по-евтин от 16v, а CF1 е по-евтин за подръжка и по-малко чуплив от CF2 и CF3 е достатъчно красноречив. Стратегията на компанията е, колите да издържат още по-малко и после да те дерат яко за части. Те за тва в Европа като наближат колите им 100 хил. км и ги засилват към някоя морга, понеже не им се занимава да сменят половината неща по нея. А някой "щастливец" в БГ и сипва всичката газ после и се чуди що е родила на магистралата след половин час ръчка...Има си причина Алфите да са толкова евтини - скъпа подръжка и на определен етап, доста неща сдават багажа в малки интервали от време. Тенденцията не е само в Алфа. Ако щете и в Мерцедес един w124 ще надживее сегашните модели...Нали някой не живее с илюзиите, че ще си вземе кола за 3000 кинта с всички екстри, върви на пушка, не се чупи и чарковете и са стотинки... А когато преди теб някой някой италиански мърляч и е взел душата и е сменил 1-2 пъти маслото за 100 хил. км и после е попаднала и на някой "разбирач" майстор, мястото в "родилния дом" е почти гарантирано. 5-акът на Бравото изобщо не е нещо повече от ТС-а в никакъв случай и там родилки колкото щеш...
Не, толкова ми каза производителя на автомобила?
Някакъв проблем ли има?
Колко от тях за живи, вече е друг въпрос, но принципно тази модификация на мотора с VIS е 155к.с.
Другият вариант без VIS беше май 146к.с. или 147к.с., не съм сигурен.
Аз проблеми нямам а ти?
Има една апаратура наречена дино стенд.Аз ти плащам теста,ако извадиш кончетата...умрели,куци,стари каквито искаш.Ако не ги докараш на стенда поне до към 130 ти слагам една туба с горивото за топлене в купето.
Така има ли проблем?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Не, толкова ми каза производителя на автомобила?
Някакъв проблем ли има?
Колко от тях за живи, вече е друг въпрос, но принципно тази модификация на мотора с VIS е 155к.с.
Другият вариант без VIS беше май 146к.с. или 147к.с., не съм сигурен.
Аз проблеми нямам а ти?
Има една апаратура наречена дино стенд.Аз ти плащам теста,ако извадиш кончетата...умрели,куци,стари каквито искаш.Ако не ги докараш на стенда поне до към 130 ти слагам една туба с горивото за топлене в купето.
Така има ли проблем?
Comment