Първоначално публикувано от dimitar_vd62
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Митът "2.0 туин спарк"...
Collapse
X
-
Като видя такива теми и ми става едно такова, спокойно... Туйн спарка бил чуплив, пффф...
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=76622
Comment
-
Мисълта ми беше, че ако си подържаш колата ще ти служи добре.И сега твърдя че с ладата мога да тръгна по всяко време за където и са е и съм сигурен че ще ме закара и върне, ако трябва на три цилиндъра.Е вече я няма де.С алфата обаче винаги си имам едно наум.Алфата е на 280к все още има компресия и не гори масло.Да чукна на дърво.Мога да дам доста примери на коли които преди година две бяха прилични като ги купиха сега са пълни кенефи.Ма няма как да е иначе, щото - ходих на моя майстор той каза че ремъците са добре, що да не може да върви с евтино масло и т. н.Те и москвичите и ладите им на времето бяха такива курници.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеМисълта ми беше, че ако си подържаш колата ще ти служи добре.И сега твърдя че с ладата мога да тръгна по всяко време за където и са е и съм сигурен че ще ме закара и върне, ако трябва на три цилиндъра.Е вече я няма де.С алфата обаче винаги си имам едно наум.Алфата е на 280к все още има компресия и не гори масло.Да чукна на дърво.Мога да дам доста примери на коли които преди година две бяха прилични като ги купиха сега са пълни кенефи.Ма няма как да е иначе, щото - ходих на моя майстор той каза че ремъците са добре, що да не може да върви с евтино масло и т. н.Те и москвичите и ладите им на времето бяха такива курници.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеКато видя такива теми и ми става едно такова, спокойно... Туйн спарка бил чуплив, пффф...
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=76622
П.С.Борко си беше направил списък с тези теми,ами бяха над 80 само тук във форума.
Ето: http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298923 хахахахахахахах аз не видях никой да търси ЖТД
Продължаваме:http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298926
И тук 2 броя:http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298928
И тук има 5-6,а и едно ЖТД на 850 000 км http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298930
Мисля че няма смисъл да продължавамLast edited by Mury; d.m.y г., 07:09.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Офф Мъри, дизела е за баровци бе, като си ги купите тея JTD-а и стартирате с едни 800 лв за чипове и ДПФ-и, а ако е по стар само дюзите да ти продухат си вече с едно обслужване на ТС назад, аре моля ти се, за сметка на това един дизелов автомобил е два-пъти по скъп. Някой като си купи 156 или 166 JTD на цената на BMW или Мерцедес си мисли, че само един път в годината ще зарежда и кара совалка от NASA, но много скоро разбира, че това е един стар, разпадащ се автомобил, за сметка на това и скъпо да се реставрира, затова се почва едно обикаляне по-автоморги, а собственика се преквалифицира в скрабаджия, защото като му обявят цена на демфер, дюзи, турбина или помпа на цената на цял бензинов автомобил, бързо се насочва към автоморгата, не, мерси. Много ми е смешно каак тук се спрягат едни стари, вече свършили своя жизнен път дизелови автомобили, но им се преписват качества все едно са чисто нови. Ясно е, че дизеловия ДВГ е здрав и малко по-икономичен, и поради тази причина италианския или немски собственик го е закупил, да му накъса гъза, и след като му изцеди целия ресурс, да ти го продаде.Last edited by Доко; d.m.y г., 09:22.
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеСамо за справка: Чип + Процедура по отстраняване на ДПФ е 450 лв...на места като за познати. Като 300лв може да се вземе за Дпф...сметката е 150 лв цялата процедура!
Comment
-
Просто, който търси намира.
Иначе по спора: в нашето семейство има два мерца на газ-инжекцион, и две алфии дизели.
От газта проблеми не сме имали...на единия автомобил вече 100к км са изминати за 3 години!
Дизелова кола туба не трябва да помирисва, щото дюзите са скъп лукс...ако искаш да ги ползваш дълго само колонка + някоя арна добавка и си ти!sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениене ти ли беше жал да я дадеш за скрапПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщениеОфф Мъри, дизела е за баровци бе, като си ги купите тея JTD-а и стартирате с едни 800 лв за чипове и ДПФ-и, а ако е по стар само дюзите да ти продухат си вече с едно обслужване на ТС назад, аре моля ти се, за сметка на това един дизелов автомобил е два-пъти по скъп. Някой като си купи 156 или 166 JTD на цената на BMW или Мерцедес си мисли, че само един път в годината ще зарежда и кара совалка от NASA, но много скоро разбира, че това е един стар, разпадащ се автомобил, за сметка на това и скъпо да се реставрира, затова се почва едно обикаляне по-автоморги, а собственика се преквалифицира в скрабаджия, защото като му обявят цена на демфер, дюзи, турбина или помпа на цената на цял бензинов автомобил, бързо се насочва към автоморгата, не, мерси. Много ми е смешно каак тук се спрягат едни стари, вече свършили своя жизнен път дизелови автомобили, но им се преписват качества все едно са чисто нови. Ясно е, че дизеловия ДВГ е здрав и малко по-икономичен, и поради тази причина италианския или немски собственик го е закупил, да му накъса гъза, и след като му изцеди целия ресурс, да ти го продаде.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение.Аз никога няма да си купя дизел на 250-300 К,просто защото знам кога започват проблемите на едно ЖТД.
Вече може да не се терзаете, Мъри разби мита за "чупливия" Туйн Спарк с едно изречение.Last edited by Доко; d.m.y г., 15:37.
Comment
-
Проблемите на ЖТД-то са от така наречената периферия,не от двигателя,виждал съм ЖТД-та на километри,за които един ТС само може да мечтае.Проблемите на едно ЖТД на около 250-300 К са ясни на когото трябва,е именно с горивната система евентуално/зависи от горивата ползвани през това време/,съединител и тва е.Сори ама ТС евро 2/3 на 300 К е с 2 основни ремонта,а евро 1 с единFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment