Известие

Collapse
No announcement yet.

Митът "2.0 туин спарк"...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Еми виждаш снимките.Както и да е.
    Извинявай! Взимам си думите назад
    Alfa 155 2.0TS 8V '93
    sigpic
    VW LADAVAGEN '81
    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

    Comment


    • Като видя такива теми и ми става едно такова, спокойно... Туйн спарка бил чуплив, пффф...
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=76622

      Comment


      • Мисълта ми беше, че ако си подържаш колата ще ти служи добре.И сега твърдя че с ладата мога да тръгна по всяко време за където и са е и съм сигурен че ще ме закара и върне, ако трябва на три цилиндъра.Е вече я няма де.С алфата обаче винаги си имам едно наум.Алфата е на 280к все още има компресия и не гори масло.Да чукна на дърво.Мога да дам доста примери на коли които преди година две бяха прилични като ги купиха сега са пълни кенефи.Ма няма как да е иначе, щото - ходих на моя майстор той каза че ремъците са добре, що да не може да върви с евтино масло и т. н.Те и москвичите и ладите им на времето бяха такива курници.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
          Мисълта ми беше, че ако си подържаш колата ще ти служи добре.И сега твърдя че с ладата мога да тръгна по всяко време за където и са е и съм сигурен че ще ме закара и върне, ако трябва на три цилиндъра.Е вече я няма де.С алфата обаче винаги си имам едно наум.Алфата е на 280к все още има компресия и не гори масло.Да чукна на дърво.Мога да дам доста примери на коли които преди година две бяха прилични като ги купиха сега са пълни кенефи.Ма няма как да е иначе, щото - ходих на моя майстор той каза че ремъците са добре, що да не може да върви с евтино масло и т. н.Те и москвичите и ладите им на времето бяха такива курници.
          не ти ли беше жал да я дадеш за скрап
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
            Като видя такива теми и ми става едно такова, спокойно... Туйн спарка бил чуплив, пффф...
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=76622
            Батка спри,защото в раздел клупува всяка седмица има по пет теми-купувам 1.6/18/2.0 ТС

            П.С.Борко си беше направил списък с тези теми,ами бяха над 80 само тук във форума.

            Ето: http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298923 хахахахахахахах аз не видях никой да търси ЖТД

            Продължаваме:http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298926

            И тук 2 броя:http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298928

            И тук има 5-6,а и едно ЖТД на 850 000 км http://clubalfaromeo.com/forum/searc...archid=3298930


            Мисля че няма смисъл да продължавам
            Last edited by Mury; d.m.y г., 07:09.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Офф Мъри, дизела е за баровци бе, като си ги купите тея JTD-а и стартирате с едни 800 лв за чипове и ДПФ-и, а ако е по стар само дюзите да ти продухат си вече с едно обслужване на ТС назад, аре моля ти се, за сметка на това един дизелов автомобил е два-пъти по скъп. Някой като си купи 156 или 166 JTD на цената на BMW или Мерцедес си мисли, че само един път в годината ще зарежда и кара совалка от NASA, но много скоро разбира, че това е един стар, разпадащ се автомобил, за сметка на това и скъпо да се реставрира, затова се почва едно обикаляне по-автоморги, а собственика се преквалифицира в скрабаджия, защото като му обявят цена на демфер, дюзи, турбина или помпа на цената на цял бензинов автомобил, бързо се насочва към автоморгата, не, мерси. Много ми е смешно каак тук се спрягат едни стари, вече свършили своя жизнен път дизелови автомобили, но им се преписват качества все едно са чисто нови. Ясно е, че дизеловия ДВГ е здрав и малко по-икономичен, и поради тази причина италианския или немски собственик го е закупил, да му накъса гъза, и след като му изцеди целия ресурс, да ти го продаде.
              Last edited by Доко; d.m.y г., 09:22.

              Comment


              • Само за справка: Чип + Процедура по отстраняване на ДПФ е 450 лв...на места като за познати. Като 300лв може да се вземе за Дпф...сметката е 150 лв цялата процедура!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Само за справка: Чип + Процедура по отстраняване на ДПФ е 450 лв...на места като за познати. Като 300лв може да се вземе за Дпф...сметката е 150 лв цялата процедура!
                  Рус, ясно е, че цените за "познати" могат да бъдат и близки до подарък.

                  Comment


                  • Просто, който търси намира.
                    Иначе по спора: в нашето семейство има два мерца на газ-инжекцион, и две алфии дизели.
                    От газта проблеми не сме имали...на единия автомобил вече 100к км са изминати за 3 години!
                    Дизелова кола туба не трябва да помирисва, щото дюзите са скъп лукс...ако искаш да ги ползваш дълго само колонка + някоя арна добавка и си ти!
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      не ти ли беше жал да я дадеш за скрап
                      Жал ми беше, щото в тази кола бях мложил много любов и средства а и я имах от 85-а.Не исках да я давам на кой да е.Яд ме е че месец след това се заприказвах с един търговец на части, който пък има две Лади НИВА,и ми предложи бартер срещу части за Алфата.Нивите му са купени нови и поддържани, едната е дълга база.Хем аз щях да имам файда, хем ладат щеше да е в добри ръце.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                        Офф Мъри, дизела е за баровци бе, като си ги купите тея JTD-а и стартирате с едни 800 лв за чипове и ДПФ-и, а ако е по стар само дюзите да ти продухат си вече с едно обслужване на ТС назад, аре моля ти се, за сметка на това един дизелов автомобил е два-пъти по скъп. Някой като си купи 156 или 166 JTD на цената на BMW или Мерцедес си мисли, че само един път в годината ще зарежда и кара совалка от NASA, но много скоро разбира, че това е един стар, разпадащ се автомобил, за сметка на това и скъпо да се реставрира, затова се почва едно обикаляне по-автоморги, а собственика се преквалифицира в скрабаджия, защото като му обявят цена на демфер, дюзи, турбина или помпа на цената на цял бензинов автомобил, бързо се насочва към автоморгата, не, мерси. Много ми е смешно каак тук се спрягат едни стари, вече свършили своя жизнен път дизелови автомобили, но им се преписват качества все едно са чисто нови. Ясно е, че дизеловия ДВГ е здрав и малко по-икономичен, и поради тази причина италианския или немски собственик го е закупил, да му накъса гъза, и след като му изцеди целия ресурс, да ти го продаде.
                        Всеки си има глава на раменете,все пак аз не съм си купил такъв автомобил-за това си търсих кола 3 месеца и съм доволен от избора си,какъвто ти споменаваш,както казват хората-който си има брада,да си носи гребенче.Аз никога няма да си купя дизел на 250-300 К,просто защото знам кога започват проблемите на едно ЖТД.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          .Аз никога няма да си купя дизел на 250-300 К,просто защото знам кога започват проблемите на едно ЖТД.
                          Мда, но дали има и 5% от от пишещите в тази тема с дизелови автомобили под 250000км?

                          Вече може да не се терзаете, Мъри разби мита за "чупливия" Туйн Спарк с едно изречение.
                          Last edited by Доко; d.m.y г., 15:37.

                          Comment


                          • По - скоро разби този за здравото жтд
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • Проблемите на ЖТД-то са от така наречената периферия,не от двигателя,виждал съм ЖТД-та на километри,за които един ТС само може да мечтае.Проблемите на едно ЖТД на около 250-300 К са ясни на когото трябва,е именно с горивната система евентуално/зависи от горивата ползвани през това време/,съединител и тва е.Сори ама ТС евро 2/3 на 300 К е с 2 основни ремонта,а евро 1 с един
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                По - скоро разби този за здравото жтд
                                Е да де, или за чупливия TS.
                                Мъро, ко му плащаш, 1000-2000лв за едно периферно обслужване, ефтенджон раУтата...
                                Last edited by Доко; d.m.y г., 14:23.

                                Comment

                                Working...
                                X