Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем ... с голям боклук ( Форд Фиеста ) ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    И една от най-лошо возещите, таблото иска да излезе през предното стъкло като минеш през трамвайни релси на по-висока предавка от 2-ра.Забравяме крилатата фраза, че тропа като кокал в буркан от най-малкото.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
      Белла, тия 56 ци били много скъпи за употреба, не съм подозирал, че използвам Кадилак за работен автомобил
      То и аз не подозирах, че карам 10 дни в годината, еле пък че съм милионер, ама ей на, затова е полезен тоя форум, винаги можеш да научиш нещо.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #63
        Темата се изроди на Форд срещу Алфа.
        Лоши-калпави, Форд продължават да произвеждат и да се карат по света, защото един автомобил се определя в края на краищата от потребителя.
        Каквото иска потребителя, такова се произвежда и точно тук Форд ни налага безмилостно.
        Има много некоректност в темата.
        Първо, най-ниския клас на Форд, срещу високия на Алфа.
        Освен това тука изобщо не се говори за високия клас на Форд, който по понятни причини, изобщо не е познат на българина.
        Освен това, леките коли на Форд са шир-потребата на фирмата, точно както на Мерцедес.
        Ако сравнявате Фиеста с 33-ка, тогава може би да е коректно и всичко да е наред.
        Вие обаче най-ниския със средния.

        И никога да не забравяме, че самият Хенри Форд си е свалял шапката, като види Алфа Ромео!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #64
          така е и аз сега прочетох да видя жената до къде е стигнала и все пак да прочетеш нещо да запаметиш утре и на тебе може да се случи,малко е станало Левски-Цска тука както винаги,ако се бяха появили 2-3 ма фенове на Форд да драснат некои ред тогава щеше да е чудо вече,а тва за Хенри Форд го казах преди години на един горд собственик на фау ве Поло 91 ва с 4 скорости понеже ми оплю колата и той ме погледна и каза-един кенеф свалил шапка на друг кенеф,полото се разпадна след 1 година не го подржаше викаше то нема смисъл а аз още си карам алфата,слепият докато прогледне слънцето се скрило...
          Last edited by RUNNING WILD; d.m.y г., 20:24.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
            Е то, заглавието на темата е пряко свьрзано с моментното сьстояние на автомобила. И моята да ме остави на пьтя - и аз няма да и спестя "похвали". Доколкото разбирам - Белла е доволна от цялостната картинка. А се получи "тема с продьлжение" единствено заради "едната ревност". Колежката "ни напусна", няма как да не и покажем че "много е сбьркала".
            Най мьдрото изказване на тема марка/кола, чух от човек от който най малко очаквах.
            Човекьт каза - "Моята е най хубава и с нищо не можеш да промениш това. Утре като я сменя, пак моята ще е най хубава".

            Колега, аз винаги ще влизам в този форум тъй като от него познавам много готини хора... и аз винаги ще се обръщам след Алфите по пътищата , но на този етап имам нужда от автомобил който върви и не е по 2-3 месеца годишно в бокса поради поредният голям проблем който в момента поради една или друга причина не мога да разреша.
            Истината е, че когато взех Алфата работата ми беше свързана с ежемесечно пътуване до Германия , ежеседмично до София , Пловдив и Ямбол / Сливен ... падаха много пари и реших , че комфортна който ми предоставя автомобила си заслужава сумата която се харчеше непрестанно по поддръжка и ремонти . Сега обаче не пътувам толкова много , дори почти не пътувам извън градско и не ми е нужен скъп за поддръжка автомобил който освен всичко останало беше вече на 12 години когато се спасих от него. Не мисля , че е нормално да заплащам такива големи суми за части и ремонт за 12-3 годишен автомобил когато мога да плащам 5 - 6 пъти по - малки суми за поддръжка на автомобил със същите години , но от различна марка .
            На този етап ми е важно колата да е "добра каруца" , да носи на товарене , да не е капризна , да не е дизел че ми писна зимно време да и се моля да запали , да не е чуплива и да не ми пука кой ме е одрал и кой подпрял . За целта Форда и идеален ! Разбира се, че не може да се сравнява дизайна на Алфата с Форда , но както казах вече за мен това в момента не е приоритетно .
            Мир да има ! Алфа все ще ме радва , но за сега мисля да се въздържа от покупка на такава и да задържа паричките в джоба си
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
            140 HP + Chip Tuning -> ex
            Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
            Born to make me happy

            Comment


            • #66
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:48.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #67
                Коли и марки много, нека има и различни хора.

                п.с. само дето да стоиш в бокса по 3 месеца, или ти е калпав майстора или ти нещо бъркаш като водач. Ремонтите на старите алфи надхвърлящи 10год. не са толкова скъпи, изключвам 166, там има някой неща, но си е лимузина...нормално.

                Дано от "големия боклук " си доволна, и да не пускаш тема колко е зле, а да казваш че е перфектен, някак не се връзват нещата!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #68
                  Абее русия,ти верно си голям блондин бе !!!
                  Да,Форда е боклук, но се оказа по - здрав и практичен , по - евтин за поддръжка боклук от алфата която е красив и готин автомобил ама явно е сглобяна като такива като мен които не им е работата да разбира от автомобили .
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW '2001
                  140 HP + Chip Tuning -> ex
                  Alfa Romeo 159 1,9 JTD SW '2006
                  Born to make me happy

                  Comment


                  • #69
                    Незнам какъв съм, но има 156, дизел от над 5 години, и по двигател най-много до дебитомер съм стигал. Преди месец смених долни носачи от 4-ри години насам!

                    Темата ти е озаглавена голям боклук, а след това била читава, умирало всичко от веднъж. Да караш с разхлабен ремък толкова време, и после защо така се получи! Дано и при алфата да не е било така...а после били проблемни.
                    Имам приятел ако не блъсна алфата си в дърво още щеше да я кара. Човека и въртеше по 30к км на година, и нямаше грешка, така 5 годинки до мин. лято. Челен удар в дърво с 120 и е жив и здрав.

                    Италиански дизел иска само акумулатор да запали, даже на 3 изгорели свещи пали! Ма тея италианки как ги правят, с неработещи батерии.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Bella Покажи съобщение
                      Истината е, че когато взех Алфата работата ми беше свързана с ежемесечно пътуване до Германия , ежеседмично до София , Пловдив и Ямбол / Сливен ... падаха много пари и реших , че комфортна който ми предоставя автомобила си заслужава сумата която се харчеше непрестанно по поддръжка и ремонти .
                      Белла, понеже пътувам също толкова много / за справка април сменях масло и филтри на 180 000 км., декември ги смених пак на 201 000/ , ще ти кажа че тези коли са направени точно за дълъг път и почти нищо не може да им се развали при такава употреба, за справка във въпросният период съм сменил една биалетка и с последната смяна на консумативите моторчето на чистачките /втора ръка/. Откакто от 3 години насам въртя по над 25 000 км. годишно не съм имал грижи ни със окачване, ни със мотор, ни с ел. инсталация. Навремето имах грижи със съединител заради крива вилка, която разбиваше лагера, но тогава карах малко и повечето градско.
                      Затова ми е малко странно, кво пък толкова скъпо си правила по тая кола, при основно магистрално каране?!? п.п. Термостат съм сменял и аз през 2008 година - Бер /139 лв./ и още съм с него, къде ги видя тия 280 лв. или те 2,4-ките много специални
                      Фиести съм карал много, все служебни / следващият модел след твоята, със същият мотор/ - лошо не мога да кажа, ме те бяха чисто нови от магазина. Все пак коректното сравнение щеше да е с Мондео, не с Фиеста, да видим дали пък поддръжката му щеше да ти се струва по-евтина от на 156
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #71
                        ---
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:48.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                          Добре де, цял свят разбра че 156 е най, ама най добрият автомобил правен някога. Може ли вече да спрем да се хвалим?
                          Естествено, че не е най-добрият, но чак пък толкова скъп и проблемен?!? Просто момичето е попаднало на уморен екземпляр, който въпреки по-леките магистрални режими й е създавал проблеми, а видите ли сега марката и модела били лоши.
                          п.п. И аз имам Пунто, не че го карам много, стои при бащата презповечето време. То също е кола без пари и с никаква поддръжка, но такъв тип коли се купуват за точно определени цели и в никакъв случай за пътувания до Германия, Пловдив, София, Сливен и Ямбол
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                            Добре де, цял свят разбра че 156 е най, ама най добрият автомобил правен някога. Може ли вече да спрем да се хвалим?
                            Най-доброто е едно колело, което имам с 24 скорости. Не се чупи, и даже пари спестява от гориво.
                            Просто се изказаха какви ли не неща за автомобила, а не са точно така. А й не е хич да сме нямали такива...все пак имаме наблюдения...
                            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 22:26.
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #74
                              Колелото е голяма работа, вчера открих сезона по познатия маршрут до Кайлъка - 20км.
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                                Колелото е голяма работа, вчера открих сезона по познатия маршрут до Кайлъка - 20км.
                                Че откаде си тръгнал или ти смяташ утиване и връщане до язовира
                                156 SW 1.9JTD 110ph

                                Comment

                                Working...
                                X