Известие

Collapse
No announcement yet.

Голям проблем ... с голям боклук ( Форд Фиеста ) ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    С BLUE1 сме имали дразги но направи много добър избор пред Алфа.
    Bella в казва едно вие си рупате ли рупате.
    rusiq86 стига с тия твоите словоизлияния.
    След 164-та всичко е кенеф.156 и 166 също.
    Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
    Аре спрете да се правите на интересни щото 60% от форума си кара алфичката събота и неделя да я пази да не се разглоби!!!И частите са боклуци и начина по които е измислено окачването е боклук.
    Прехвалената 166 всеки ден 100-110км. градско в София...окачването става на дроб след няколко месеца,приблизително 4-5!!!!
    Същото важи и за 156-та.при 45-46 е малко по-различно ама малко.
    Така че спрете се,успокойте се Bella говори за Форд не за алфата!
    Определено 156 е ************* *********** направена да се кара по път като стъкло, или изобщо да не се кара. И ако може да не минава 3500об. че ще пометне, освен ако не е с някой истински мотор 2.5 или 3.2. Ама за да разбиеш ходовата част на 166 за малко над 10 000км трябва да целиш стабилно количество дупки на всяко излизане с нея. За толкова каране нищо не се разби на 166 фл, а ходовата част не беше чисто нова, а на почти 160 000км, само че минати в родината и. Иначе ако сравняваме возията със 164, си е пълна каруца. Но в крайна сметка ходовата част не е чак толкова зле.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
      С BLUE1 сме имали дразги но направи много добър избор пред Алфа.
      Bella в казва едно вие си рупате ли рупате.
      rusiq86 стига с тия твоите словоизлияния.
      След 164-та всичко е кенеф.156 и 166 също.
      Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
      Аре спрете да се правите на интересни щото 60% от форума си кара алфичката събота и неделя да я пази да не се разглоби!!!И частите са боклуци и начина по които е измислено окачването е боклук.
      Прехвалената 166 всеки ден 100-110км. градско в София...окачването става на дроб след няколко месеца,приблизително 4-5!!!!
      Същото важи и за 156-та.при 45-46 е малко по-различно ама малко.
      Така че спрете се,успокойте се Bella говори за Форд не за алфата!
      100 км градско на ден? Чакай малко, кой е казал, че тия коли са правени за куриери или за таксита?
      Иначе аз карам почти всеки ден.

      ---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:34 ----------

      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Да....Алфата за работна кола не става.....както баварец и ауди също....иначе щяха да имат тези модели баничарки и пикапи.....
      Всеки модел си има фенове.....както и Бела спомена, че е фен на Алфа....ама другите дет плюят по марката не мога да ги разбера.....
      Анджак де. Едва ли има друг автофорум, в който и модераторите да плюят по марката.
      Аз например не харесвам Ауди и не влизам в техния форум да им обяснявам как са се набутали с тия напудрени и оскъпени холцвагени.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #48
        Имам авер кара по 2000км служебно с 166-ца, 136 кс дизел по селски пътища, не е споменал да търси ходова част постоянно...явно крие
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          ...
          Не мога да разбера кво толкова се правите на алтави като много добре знаете че ако си карате колите всеки ден,през половин година ще правите предници.
          ...
          Това са пълни щуротии.
          100%.
          Съчувствам ти.

          ---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

          Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
          Определено 156 е ************* *********** направена да се кара по път като стъкло, или изобщо да не се кара. И ако може да не минава 3500об. че ще пометне...
          Шегуваш ли се?
          Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
          My Red Love
          AR 145 1.4 TS - ex

          Comment


          • #50
            Found On Road Dead - нямам какво повече да кажа,,,,,,,,става за работа но не е кола......карал съм форд преди 11 г.-повече никога
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #51
              Първата кола, която карах беше фор фиеста 99 г....голям ужас, преди 9 години беше...за пръв път след като взех книжка. Като заяде езичето на вратата, карах си с вързах колан за вратата да не се отваря.
              Само арни спомени
              Истински форд в Бг няма, истинските са в щатско. И дори те са за работа. Там се карат пикапи форд да пренасяш боклуци, нищо повече.
              За удоволствие от каране и дума неможе да става.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Първата кола, която карах беше фор фиеста 99 г....голям ужас, преди 9 години беше...за пръв път след като взех книжка. Като заяде езичето на вратата, карах си с вързах колан за вратата да не се отваря.
                Само арни спомени
                Истински форд в Бг няма, истинските са в щатско. И дори те са за работа. Там се карат пикапи форд да пренасяш боклуци, нищо повече.
                За удоволствие от каране и дума неможе да става.
                Едва ли има друг пост в темата, който така добре да пасва на заглавието и

                И аз съм имал един форд в живота си. Да се сравнява с Алфата е меко-казано обидно.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Първата кола, която карах беше фор фиеста 99 г....голям ужас, преди 9 години беше...за пръв път след като взех книжка. Като заяде езичето на вратата, карах си с вързах колан за вратата да не се отваря.
                  Само арни спомени
                  Истински форд в Бг няма, истинските са в щатско. И дори те са за работа. Там се карат пикапи форд да пренасяш боклуци, нищо повече.
                  За удоволствие от каране и дума неможе да става.
                  В Щатите направих около 2000 мили на Фокус - рент-а-кар. Не е лоша кола, даже много добра за класа си. По планински пътища из Апалачите се държеше много добре, в завои е стабилен.
                  Но наистина е обидно да се сравнява с която и да е Алфа.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #54
                    Не става дума за държание, в щатско планински път си е междуградски път Русе-Плевен само, че без дупки.
                    Това е кола за каране, но не е от най-читавите.

                    Стига сте хленчили от алфите, кола като кола, само дето има едно нещо повече от останалите: душа и дизайн.
                    Пак казвам не бъркайте изработка за щатите с тази за европа. Там има пазар от 400 милиона потребители. Качеството винаги е много по добре.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #55
                      Всичко е до подръжка.
                      Имам наблюдения върху един служебен навремето Фокус 1,6 дизел с турбо.
                      Докато беше нов цепеше мрака - Търново-Плевен за 1ч. и 10м. в трафик.
                      След 3-тата година по Шипка загря, което не би трябвало да се случи, въпреки карането ми при изкачване, от което един колега повръщаше малко след върха.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        В този форум май са се събрали само каръци. Имам познати с разни 156-ци където буквално им разказват играта. Ползват ги като работни коне, товарят ги с какво ли не, ръчкат ги със скапани масла, слагат най-евтините части и си карат така хиляди километри. Тук като чете човек остава с впечатлението, че окачване се сменя с маслото а половината с бензинови мотори вече са правили по няколко основни ремонта.

                        Comment


                        • #57
                          Може би не толкова каръци, колкото перфекционисти, очакващи, че техническата част на колите, ще е съответна на дизайна.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Белла, тия 56 ци били много скъпи за употреба, не съм подозирал, че използвам Кадилак за работен автомобил
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #59
                              Темата беше за Форд Фиеста, при това озаглавена, че е боклук тая кола. Сега обаче се обърна на възхваляване на модела 156 - който със сигурност сред всички модели на марката през 100-годишната история е наистина цялостно ной-ненадеждния, но за сметка на това и с най-скъпите части в класа си. Това е истината, базирана на факти.

                              Както и да е, ако някой има да напише нещо по темата за конкретния проблем, неко го напише, да помогне с нещо, ако не, стига възхваляване и възвеличаване на 156-ците. Всички си знаем точно какво представляват. Истината е, че поддръжка/надеждност няма как да я спечели като съотношение 156 срещу Форд Фиеста.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #60
                                ---
                                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:42.
                                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                                Comment

                                Working...
                                X