Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Giulia отвя и BMW M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
    Аз съм много търпелива личност, но твоето минава всякакви граници! Да наречеш бензиновите двигатели на алфа ромео "диария" вече минава към откровено простеене!

    Аз лично НЕ ЖЕЛАЯ да слушам такива нелепици в АЛФА ФОРУМА. Който иска да плюе по алфа, да ходи по другите форуми.

    Лично аз не мога да чета повече такава помия! Всеки ден ще репортвам такива мнения, докато някой не вземе мерки. Апелирам и вие да го правите.
    Що не приемеш, че човека вижда различно спрямо повечето от нас.Ще му се на алфите бензинките да са по-корави от дизелите,ходовата да е яка кат на хъмви и да са евтини като опел кадет (не че и на мен не ми се ще),опс и да арчи като скутер50кубика.
    С една дума мечтател. Но щом е фен,мястото му е тук. Ще се култивира рано или късно,може дори някой ден да купи алфа с цел да я кара без да мисли за гореизброените несъществени проблеми.

    Comment


    • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
      Всеки ден ще репортвам такива мнения, докато някой не вземе мерки. Апелирам и вие да го правите.
      Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
      Що не приемеш, че човека вижда различно спрямо повечето от нас.
      Ми аз пък съм съгласен с Венци и ще започна да ги репортвам и аз тия мнения, не за друго ами защото ми омръзна всяка втора тема да се обръща на плюене по Алфа, а всяка трета на реклама на БМВ. Нямам нищо против всеки да харесва каквото иска, и да има каквото иска мнение. Аз също харесвам БМВ и смятам, че са хубави коли. Също оценявам и всяка кола, която е добре направена, дори да не ме грабва.

      Ама тука вече стана крайно - освен, че циклим на едно и също - Алфа са лоши, БМВ са най-хубавите, което е досадно и е безмислено, мисля че и често в тия спорове се преминават границите на добрия тон, което също дразни. Сваля и нивото на информацията във форума, щото ако някой влезе да прочете нещо смислено, да потърси няква информация от първа ръка, вместо това ше намери само колко са велики БМВ, колко са зле Алфа и спорове бензин или дизел. Няма смисъл от това и наистина не разбирам защо е нужно и се толерира във всички раздели.

      И най-тъжното е че във форума на БМВ, за които се носят анекдоти, как феновете на БМВ са най-големите селяндури на пътя, а най-безмислената професия на света е на човека, който монтира мигачи на БМВ имат по-смислена тема за Алфа от нашата. Както и повечето им теми са по-смислени и подобна вакханалия няма. Аз тва не го разбирам.
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • Както и повечето им теми са по-смислени и подобна вакханалия няма. Аз тва не го разбирам.
        Явно имат модератори които си вършат работата и НЕ допускат такава бълвоч !
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
          Smok аз сравнявам,като цяло какво е прозивела алфа до сега и беенве до сега.Поне до времето до като са се произвеждали свинския парк и jst, алфа от към бензинови двигатели е била една ,,диария,, А то това време не е било преди 30г.Защото за да ме накара нещото да ида до автосалона само да огледам джулия,то е историята като цяло на марката, и личните ми впечатления,макър и от 15 годишна алфа.
          Донякъде си прав може би.
          Наистина TS 16V и JTS не са особено надеждни. И то в сравнение с предишните мотори на марката. Но спрямо останалите производители не са толкова зле. Никак не са безпроблемни доста от моторите на БМВ. Говорим за бензинови. Добре знаеш, че доста от БМВ-тата имат склонност към греене, хвърчат глави и после идват проблеми и скъпи ремонти. Още повече, че гледаш от погледа на малък кръг от потребители. демек купуваш кола, която вече си е изпяла песента, и искаш да те вози още дълго и безпроблемно. Е, не става. И аз съм си фен на боксерите, в 33 карат много и безпроблемни километри, но Алфа повече никога няма да имат боксери. Просто защото няма Алфа във смисъла в който на нас ни се иска. Те са част от друг концерн, който взима решенията, а не Алфа, като отделна марка. Едно време инженерите на Алфа са имали свободата да мислят и творят, за да се конкурират не само с останалите марки, но и със тези произведени в нейната родина. Сеа няма как да се случи това. Марката ще върви по свой път, който обаче да не се пресича с пътя на концерна майка. Глобалното автомобилостроене по цял свят е така. Никога вече няма да видим различни инженерни решения, както сме виждали в миналото, които да са различни за всички марки. Сега всички коли са много по-еднакви откогао е да било. Та так ще е с Алфа. Дано поне оцелее, поне заради истинкото си минало. А иначе бензиновите ботори на Алфа са били научна фантастика за прехвалената марка БМВ, но за съжаление преди 50 години примерно.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Пичове вие станахте по католици и от папата.Като ще рапортувате някой обидил купчина желязо с някаква марка,не е лошо и да рапортувате когато някой обижда и човек,което е наистина в разрез с правилата.Но до сега никой не го повдигна този въпрос,ама кат стана въпрос за некакви железа...........Давайте го по ведро.Към колегата Smok,може и да са продадени милиони екземпляри от туинс парк,но това се е случило най-вече последните години,все пак добре изглеждащ автомобил макър и 15 годишен,от 140-150 коня което за много пишман рацери това е ,,спортен,, автомобил,със кожа,климатроник,парктроник и музика за 2000лв в мобилето,няма такава оферта,пък било то и от опел.Аз са поинтересувах за тази технология туинс парк,която алфа налага повече от 20 години в двигателите си,принципа на работа го разбрах,само целта му не разбрах.И това че колата може също така добре да си работи само с голямата свещ.
            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

            Comment


            • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              Пичове вие станахте по католици и от папата.Като ще рапортувате някой обидил купчина желязо с някаква марка,не е лошо и да рапортувате когато някой обижда и човек,което е наистина в разрез с правилата.Но до сега никой не го повдигна този въпрос,ама кат стана въпрос за некакви железа...........Давайте го по ведро.Към колегата Smok,може и да са продадени милиони екземпляри от туинс парк,но това се е случило най-вече последните години,все пак добре изглеждащ автомобил макър и 15 годишен,от 140-150 коня което за много пишман рацери това е ,,спортен,, автомобил,със кожа,климатроник,парктроник и музика за 2000лв в мобилето,няма такава оферта,пък било то и от опел.Аз са поинтересувах за тази технология туинс парк,която алфа налага повече от 20 години в двигателите си,принципа на работа го разбрах,само целта му не разбрах.И това че колата може също така добре да си работи само с голямата свещ.
              Явно нищо не си прочел. Технологията всъщност върши работа и има смисъл от нея, когато е с по 2 клапана на цилиндър, но големи. При такъв вариант клатаните един срещу друг са толкова близо, че няма място за 1 свещ в средата на горивната камера, където и е мястото. Затова се слагат по 2, за пълно изгаряне. Иначе при 4 клапана на цилиндър (какъвто е TS 16V) няма никакъв смисъл от 2-рата свещ и там по-скоро заради традицията е останало така. Иначе Алфа слагат по 2 свещи много по-отдавна, но името Туин Спарк се въвежда и патентова през 80-те.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • И според мен има смисъл от две свещи... доколкото знам искрата от двете свещи не се подава в един и същи момент на работният процес....води до почти пълно изгаряне на горивната смес, което води не само до по добро КПД, но и до по добри еко норми.....и в тоя ред на мисли....вагините има още да мислят за тия неща....))
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  Донякъде си прав може би.
                  Наистина TS 16V и JTS не са особено надеждни. И то в сравнение с предишните мотори на марката. Но спрямо останалите производители не са толкова зле. Никак не са безпроблемни доста от моторите на БМВ. Говорим за бензинови. Добре знаеш, че доста от БМВ-тата имат склонност към греене, хвърчат глави и после идват проблеми и скъпи ремонти. Още повече, че гледаш от погледа на малък кръг от потребители. демек купуваш кола, която вече си е изпяла песента, и искаш да те вози още дълго и безпроблемно. Е, не става. И аз съм си фен на боксерите, в 33 карат много и безпроблемни километри, но Алфа повече никога няма да имат боксери. Просто защото няма Алфа във смисъла в който на нас ни се иска. Те са част от друг концерн, който взима решенията, а не Алфа, като отделна марка. Едно време инженерите на Алфа са имали свободата да мислят и творят, за да се конкурират не само с останалите марки, но и със тези произведени в нейната родина. Сеа няма как да се случи това. Марката ще върви по свой път, който обаче да не се пресича с пътя на концерна майка. Глобалното автомобилостроене по цял свят е така. Никога вече няма да видим различни инженерни решения, както сме виждали в миналото, които да са различни за всички марки. Сега всички коли са много по-еднакви откогао е да било. Та так ще е с Алфа. Дано поне оцелее, поне заради истинкото си минало. А иначе бензиновите ботори на Алфа са били научна фантастика за прехвалената марка БМВ, но за съжаление преди 50 години примерно.




                  Прав си,в далечното минало алфа наистина са правили хубави неща.И за BMW донякъде си прав със изброените проблеми,но масовия потребител в България на 15-20 годишно Bmw знаеш какъв е.20 годишен,който още живее при майка си и баща си,те са му го купили и му дават по 10лв всеки ден, които той с половината сипва бензин ,тръгва на прекъсвач от колонката минава с 200км/ч по околовръснато,и са прибира в тях.И като слезе от колата и го хванеш да го изтръскаш с надолу главата от него няма да падне повече от 50-60 стотинки.Па камоли да има пари да му сипе на това BMW Castrol 5w40 и да му сложи термостат Валер за 100 и кусур лева,че да не вземе да прегрява в един момент.
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 19:53.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                    И според мен има смисъл от две свещи... доколкото знам искрата от двете свещи не се подава в един и същи момент на работният процес....води до почти пълно изгаряне на горивната смес, което води не само до по добро КПД, но и до по добри еко норми.....и в тоя ред на мисли....вагините има още да мислят за тия неща....))
                    При 8 клапановия ТС си палят заедно, за правилно изгаряне на 2-та фронта в един и същ момент. Но това важи единствено и само за 8 клапановия мотор.

                    При 16 клапановия главата е 100% същата, като на Фиат примерно 1.8 16В, но просто има още една свещ, там кадето не е нужна. С малката или баз малката свещ е все тая. Тя не дава нито допълнителна мощност, нито допълнителен въртящ момент. Геометрията на горивната камера обезсмисля 2-рата свещ. Но така от Фиат са позамазали очите на феновете на марката, като уж са продължили традицията и така уж нотора не е Фиат. Ала бала.

                    Все тая, има нужда от 2-ра свещ, когато 2-те свещи са симетрично разположени една спрямо друга, демек при стария ТС.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Да при 16V TS-а малката свещ общо взето свети на на газовете за да видят пътя към изпускателните клапани.

                      Comment


                      • Това, че Алфа се сравнява с БМВ трябва само да радва феновете на марката.
                        Същото е когато се сравняваше Кличко с Пулев. И двамата са "железа", ама има някаква разлика накрая.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                          ...Към колегата Smok,може и да са продадени милиони екземпляри от туинс парк,но това се е случило най-вече последните години... за 2000лв в мобилето,няма такава оферта,пък било то и от опел. Аз са поинтересувах за тази технология туинс парк,която алфа налага повече от 20 години в двигателите си,принципа на работа го разбрах,само целта му не разбрах.И това че колата може също така добре да си работи само с голямата свещ.
                          За да се продават днес стотици хиляди бройки по 2000 лева в мобилето, преди 15-20-25 години същите стотици хиляди бройки някой си ги е купувал от магазина по 20 000 днешни евро, дето тогава го е нямало като валута. Тъй че тва дето го говориш са малко празни приказки с 2-те хиляди лева, ше ме извиняваш нали. А тва че тия мотори продължават да се движат 20 години по-късно и да висят на мобилето, независимо дали са със или без ремонти означава, че се пак горе-долу са ставали за монтиране в кола.

                          И тва дето го говориш, че колата може да работи само с голямата си свещ е вярно, ама само за 16-клапановите ТС. При осем клапановите въобще няма голяма свещ, щото са с две еднакви свещи по размер и там ако изключиш едната ше видиш как хубаво може да си работи Технологията си е много добра за времето си, тогава когато е измислена е вършела работа и е била крачка напред на фона на тогвашните мотори. Сега от днешна гледна точка, да се опитваш да си го обясняваш тепърва е безмислено. Колегите по-горе ти обясниха ква работа върши и за кво е сложено, тогава когато е направено

                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          При 8 клапановия ТС си палят заедно, за правилно изгаряне на 2-та фронта в един и същ момент. Но това важи единствено и само за 8 клапановия мотор...
                          Мда, при 16-клапановите тая малката пали в различен момент, по-късно, уж за доизгаряне на това което не е изгорено от първата. Ама дали дава някво реално предимство, един господ знае, малко е афиф тая работа с малката свещ
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • Колега Smok, искам да допълня това, което си написал....

                            При 16 клапановия мотор бобините са с 2 изхода (всеки край на вторичната намотка е изведен и свързан към свещ, било то малка или голяма). Така вторичната намотка на дадена бобина се явява последователно свързана към шаси през 2 свещи. Поради това, ако откачиш една от свещите, и другата ще спре да работи.

                            По въпроса с последователното произвеждане на искра от двете свещи на даден цилиндър, някъде има писано, че това е така, но някъде казват, че няма отместване между двете искри.
                            Аз лично не съм проверявал, как стоят реално нещата, но в една друга дискусия по въпроса, си спомням, че колегата OEM беше писал, че е мерил с осцилоскоп и отместване не е установил.
                            При всички положения подобно отместване би било възможно само при CF2 мотори. При CF3 не съществува и теоретична възможност за такова нещо.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:33.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Ето я гамата на двигателите http://m.fakti.bg/news/157346
                              Само не мога да разбера дали се отказваме от дизелите....
                              Last edited by Orm; d.m.y г., 18:29.
                              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                При 8 клапановия ТС си палят заедно, за правилно изгаряне на 2-та фронта в един и същ момент. Но това важи единствено и само за 8 клапановия мотор.

                                При 16 клапановия главата е 100% същата, като на Фиат примерно 1.8 16В, но просто има още една свещ, там кадето не е нужна. С малката или баз малката свещ е все тая. Тя не дава нито допълнителна мощност, нито допълнителен въртящ момент. Геометрията на горивната камера обезсмисля 2-рата свещ. Но така от Фиат са позамазали очите на феновете на марката, като уж са продължили традицията и така уж нотора не е Фиат. Ала бала.

                                Все тая, има нужда от 2-ра свещ, когато 2-те свещи са симетрично разположени една спрямо друга, демек при стария ТС.
                                Aха... на 8клапановите мотори, двете свещи палят едновременно , а на 16клапановите мотори с две различни свещи едната пали със малко закъснение.....
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X