Първоначално публикувано от Dimicha
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Ще се събирате ли днес някъде? аз съм зарибен ама да е по късничко че много жега сега
п.с. Ще се радвам да си сравня колата с на някой колега ,че ми е чудно как върви спрямо друга като моята.. или др двигател.155 1.8 8v SUPER MY95
Comment
-
19.00ч. Бензиностанция ЕКО 4ти км. На цариградско....Среща на 155Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
ХУбава срещичка беше днес.
Мимо направи едно замерване на дебитомера....
Стойности те са 2волта на 2000об.....Неговия дебитомер дава 2.5 волта при същите обороти...Разликата нагоре в оборотите е пропорционална....
Разликата е очевидна, но логичния въпрос който той зададе е дали различията може да се дължат на това, че той е 2.0.... Някой с 1.8 до сега да е правил такива замервания??Фуриозо???
П.П Фуриозо напиши и цена за кабели магнакор...от кога те дрънкам по вайбърAlfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Гледам по аутодата и на 1.8 го дават както на 2.5 - на празен ход 0.8 а при 3000об 2 волта,само дето като го наглася така и моята иска да умре от скръб. като го направя на 0.96-7 на място (както ми каза БОБО) то тогава при 3000об дава към 2.2волта и колата се държи доста прилично бих казал. Друг е въпросът в натега на пружината,понеже тези стойности могат да се докарат от доста комбинации мужду натега и позицията на стрелката която се плъзга по графитената скала.... трябва освен стойностите да се нагласи и натега точно за да се движи клапата както трябва и да реагира правилно.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеГледам по аутодата и на 1.8 го дават както на 2.5 - на празен ход 0.8 а при 3000об 2 волта,само дето като го наглася така и моята иска да умре от скръб. като го направя на 0.96-7 на място (както ми каза БОБО) то тогава при 3000об дава към 2.2волта и колата се държи доста прилично бих казал. Друг е въпросът в натега на пружината,понеже тези стойности могат да се докарат от доста комбинации мужду натега и позицията на стрелката която се плъзга по графитената скала.... трябва освен стойностите да се нагласи и натега точно за да се движи клапата както трябва и да реагира правилно.
Моя дебитомер никога нее отварян ръчкан и тн, на празен ход е 1V на 2000 е около 2V на 3000 отива към 2.5V като според мен всичко под тая стоиност ще кара да беднее сместа!!! Бобо добре ти е казал на празен ход да е към 1V (то и при мен пада малко по-ниско от 1В ако оставя колата 10-15 сек без да я форсирам)
---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:54 ----------
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеХУбава срещичка беше днес.
Мимо направи едно замерване на дебитомера....
Стойности те са 2волта на 2000об.....Неговия дебитомер дава 2.5 волта при същите обороти...Разликата нагоре в оборотите е пропорционална....
Разликата е очевидна, но логичния въпрос който той зададе е дали различията може да се дължат на това, че той е 2.0.... Някой с 1.8 до сега да е правил такива замервания??Фуриозо???
П.П Фуриозо напиши и цена за кабели магнакор...от кога те дрънкам по вайбър
(сега и аз погледнах в тая аутодата... там от 1.7 до 2.5 дават еднакви показания да дава дебитомера!? )Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:02.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Ми то малко загадка,но може да е така като са ни били нови каляскитеа за еднаквостта на показанията от 1.7 до 2.5 си има логика кво
еднакви показания но различна пружина и съответно различно количество въздух..EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеМи то малко загадка,но може да е така като са ин били нови каляскитеа за еднаквостта на показанията от 1.7 до 2.5 си има логика кво
еднакви показания но различна пружина и съответно различно количество въздух..sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Еми би трябвало,ся незнам при вашите как е но на 2.5 номера е различен и пасва от Крома 2.0 16в и от някоко други коли и точно поради пружината която е по-натегната от вашита,ма ги дават еднакви стойности иначе.
---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:11 ----------
Според мен тея дебиломери трябва се настроят на газанализатор или широколентова сонда и в движение иначе сичко друго е теория,в книгите пише едно,на практика друго и всяка кола си е за себеси дет се вика.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеЕми би трябвало,ся незнам при вашите как е но на 2.5 номера е различен и пасва от Крома 2.0 16в и от някоко други коли и точно поради пружината която е по-натегната от вашита,ма ги дават еднакви стойности иначе.
---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:11 ----------
Според мен тея дебиломери трябва се настроят на газанализатор или широколентова сонда и в движение иначе сичко друго е теория,в книгите пише едно,на практика друго и всяка кола си е за себеси дет се вика.
Дебитомера е ДАТЧИК които измерва колко въздух отива в двигателя... Какво ще се постигне изменяики заводските му показания!? А и какво излиза, ако си купя чисто нов дебитомер значи ли че трябва да го разлепям и да бърникам в него за да го "настроя" за колата?! Това с бърникането му вътре е маи вид "опрявяне" на някои друг проблем...Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:18.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Може и да си прав, но както казах по горе си е малко загадка. Вярно,че ако се купи нов и би трябвало да е ОК,но пък се чудя Bat_vas като купи на неговата дали го емерил кви стойности дава. Спорд мен проблема на тея дебитомери идва от това,че с годините тая спираловидна пластина дето и викаме пружина, просто си омеква и си изменя стйностите,затова си мисля,че най-добре щее да се настрой колата с широколентова сонда,да се види кога ква есместта.
Аз от доста време се занимавам с тая работа,че преди време един "майстор" ми бара дебитомера и оттогава насам все чета ровя ,ръчкам. От всички опити мога да кажа,че при различен натег на пружината съм докарвалпочти еднакви стойности (тези които ми препоръча БОБО) чрез корекция от стрелката и колата се държи по различен начин,особенно при студен мотор и първо палене и оттам стигнах до извода ,че твърдоста на тая пружина е много важна,понеже не само крайната стойност е важна ами и тов за колко време реагира клапата.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
Comment