Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
    Абе той е същия, но се оказа, че в моргата са имали 1.8 16v , не стана номера. Сега чакам един колега от ВТ да си прочете личните, че ми беше предложил картер, ако някой му има телефона, ще съм благодарен-колегата се пише Kendo във форума. Ако и тоя вариант отпадне, колегата dani_ku4eto е насреща, както винаги, само че тогава отиваме на варианта другата седмица да стане колата. Между другото днеска ходихме в морга в Горна Оряхновица, имаше почти перфектна 155-ца същата като мойта-черна 2.0 8v, ако някой му трябват части, почти нищо не е взето от нея-само джанти няма и волан и други дреболии. Казаха, че е отишла на ход, само че са големи скъпари-иска ми 80 лв за картер.
    Имаш лично съобщение
    Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

    Comment


    • Видях го, колега, писах ти

      Comment


      • Сега е топло,така,че ако не ви мързи може и да се видим през седмицата някъде .........

        Comment


        • Ще се събирате ли днес някъде? аз съм зарибен ама да е по късничко че много жега сега

          п.с. Ще се радвам да си сравня колата с на някой колега ,че ми е чудно как върви спрямо друга като моята.. или др двигател.
          155 1.8 8v SUPER MY95

          Comment


          • Специални благодарности искам да изкажа на колегата Kendo-картерът, който ми подари е вече на колата и всичко е ток!

            Comment


            • 19.00ч. Бензиностанция ЕКО 4ти км. На цариградско....Среща на 155
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • Там съм , най-късно 19:30

                п.с. Венци ще ти звънна по-после че нещо немога да се сетя къде има там ЕКО )
                155 1.8 8v SUPER MY95

                Comment


                • ХУбава срещичка беше днес.

                  Мимо направи едно замерване на дебитомера....
                  Стойности те са 2волта на 2000об.....Неговия дебитомер дава 2.5 волта при същите обороти...Разликата нагоре в оборотите е пропорционална....

                  Разликата е очевидна, но логичния въпрос който той зададе е дали различията може да се дължат на това, че той е 2.0.... Някой с 1.8 до сега да е правил такива замервания??Фуриозо???

                  П.П Фуриозо напиши и цена за кабели магнакор...от кога те дрънкам по вайбър
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • Гледам по аутодата и на 1.8 го дават както на 2.5 - на празен ход 0.8 а при 3000об 2 волта,само дето като го наглася така и моята иска да умре от скръб. като го направя на 0.96-7 на място (както ми каза БОБО) то тогава при 3000об дава към 2.2волта и колата се държи доста прилично бих казал. Друг е въпросът в натега на пружината,понеже тези стойности могат да се докарат от доста комбинации мужду натега и позицията на стрелката която се плъзга по графитената скала.... трябва освен стойностите да се нагласи и натега точно за да се движи клапата както трябва и да реагира правилно.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Гледам по аутодата и на 1.8 го дават както на 2.5 - на празен ход 0.8 а при 3000об 2 волта,само дето като го наглася така и моята иска да умре от скръб. като го направя на 0.96-7 на място (както ми каза БОБО) то тогава при 3000об дава към 2.2волта и колата се държи доста прилично бих казал. Друг е въпросът в натега на пружината,понеже тези стойности могат да се докарат от доста комбинации мужду натега и позицията на стрелката която се плъзга по графитената скала.... трябва освен стойностите да се нагласи и натега точно за да се движи клапата както трябва и да реагира правилно.
                      По аутодата го дават да е така както е при Венци обаче.... Според мен нещо са в грешка там!!!
                      Моя дебитомер никога нее отварян ръчкан и тн, на празен ход е 1V на 2000 е около 2V на 3000 отива към 2.5V като според мен всичко под тая стоиност ще кара да беднее сместа!!! Бобо добре ти е казал на празен ход да е към 1V (то и при мен пада малко по-ниско от 1В ако оставя колата 10-15 сек без да я форсирам)

                      ---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

                      Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                      ХУбава срещичка беше днес.

                      Мимо направи едно замерване на дебитомера....
                      Стойности те са 2волта на 2000об.....Неговия дебитомер дава 2.5 волта при същите обороти...Разликата нагоре в оборотите е пропорционална....

                      Разликата е очевидна, но логичния въпрос който той зададе е дали различията може да се дължат на това, че той е 2.0.... Някой с 1.8 до сега да е правил такива замервания??Фуриозо???

                      П.П Фуриозо напиши и цена за кабели магнакор...от кога те дрънкам по вайбър
                      Малко си сбъркал стоиностите но това е без значение в случая... Половин волт е надолу в показанията на 1.8 спрямо 2.0 от 2000об/м нагоре!
                      (сега и аз погледнах в тая аутодата... там от 1.7 до 2.5 дават еднакви показания да дава дебитомера!? )
                      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:02.
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • Ми то малко загадка,но може да е така като са ни били нови каляските а за еднаквостта на показанията от 1.7 до 2.5 си има логика кво
                        еднакви показания но различна пружина и съответно различно количество въздух..
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Ми то малко загадка,но може да е така като са ин били нови каляските а за еднаквостта на показанията от 1.7 до 2.5 си има логика кво
                          еднакви показания но различна пружина и съответно различно количество въздух..
                          Различни пружини не следва ли различен номер на дебитомера вече!? Един момер за 1.7 друг за 2.0!?
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Еми би трябвало,ся незнам при вашите как е но на 2.5 номера е различен и пасва от Крома 2.0 16в и от някоко други коли и точно поради пружината която е по-натегната от вашита,ма ги дават еднакви стойности иначе.

                            ---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:11 ----------

                            Според мен тея дебиломери трябва се настроят на газанализатор или широколентова сонда и в движение иначе сичко друго е теория,в книгите пише едно,на практика друго и всяка кола си е за себеси дет се вика.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Еми би трябвало,ся незнам при вашите как е но на 2.5 номера е различен и пасва от Крома 2.0 16в и от някоко други коли и точно поради пружината която е по-натегната от вашита,ма ги дават еднакви стойности иначе.

                              ---------- Post added at 23:26 ---------- Previous post was at 23:11 ----------

                              Според мен тея дебиломери трябва се настроят на газанализатор или широколентова сонда и в движение иначе сичко друго е теория,в книгите пише едно,на практика друго и всяка кола си е за себеси дет се вика.
                              Амиии... според мен не!
                              Дебитомера е ДАТЧИК които измерва колко въздух отива в двигателя... Какво ще се постигне изменяики заводските му показания!? А и какво излиза, ако си купя чисто нов дебитомер значи ли че трябва да го разлепям и да бърникам в него за да го "настроя" за колата?! Това с бърникането му вътре е маи вид "опрявяне" на някои друг проблем...
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 00:18.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • Може и да си прав , но както казах по горе си е малко загадка. Вярно,че ако се купи нов и би трябвало да е ОК,но пък се чудя Bat_vas като купи на неговата дали го емерил кви стойности дава. Спорд мен проблема на тея дебитомери идва от това,че с годините тая спираловидна пластина дето и викаме пружина, просто си омеква и си изменя стйностите,затова си мисля,че най-добре щее да се настрой колата с широколентова сонда,да се види кога ква есместта.
                                Аз от доста време се занимавам с тая работа,че преди време един "майстор" ми бара дебитомера и оттогава насам все чета ровя ,ръчкам. От всички опити мога да кажа,че при различен натег на пружината съм докарвалпочти еднакви стойности (тези които ми препоръча БОБО) чрез корекция от стрелката и колата се държи по различен начин,особенно при студен мотор и първо палене и оттам стигнах до извода ,че твърдоста на тая пружина е много важна,понеже не само крайната стойност е важна ами и тов за колко време реагира клапата.
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X