Известие

Collapse
No announcement yet.

155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ами този от Лада, отчита, макар и не толкова точно, но се намира между 6 и 10 лв за брой. Веднъж сменявах за 7-8 години...
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
      Ами този от Лада, отчита, макар и не толкова точно, но се намира между 6 и 10 лв за брой. Веднъж сменявах за 7-8 години...
      Само помня, че заигравка със резбата имаше май с такъв датчик.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Само помня, че заигравка със резбата имаше май с такъв датчик.
        Да, прави се преходник за резбата - 5-10 лв на стругар.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • Момчета, както казах, пито - платено, вариантите ги знам...но всички, който ги има на нашият пазар отчитат от 0,3 до 0,6 бара...включително и за Лада, а за нашите баби е до 0,8 бара.....може да сложиш и от Зил с преправяне..)....но няма да е много ефективен....
          Така като се замисля и се окаже главният проблем за теча на масло...ще трябва да черпя, защото се бях нагласил за смяна на семеринг зад маховика и сваляне на скоростите...защото от датчика, маслото се стичаше точно там....както и да е....легендата до септември, трябва да стане кукла...замислил съм още интервенции и ремонти по нея.....заслужава си...толкова време ми е вярна..
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            В градски условия не е наред за мен!
            Абсолиутно никви притеснения не трябва да имаш с тези показания в градско каране!Но за твое успокоение си направи промивка на радиатора.До 100-110 градуса мотора се чуства перфектно!Ивекото стралиса,където карам в момента работи постоянно на над 100 градуса,а е камион на 43000,от Ивеко,а и други производители са казали,че най добрата работна темперетура на мотора е от 100 до към 110-120 градуса,там мотора се чувства най добре!

            Comment


            • Ако беше така сигурно инженерите от завода щяха да сложат средата на скалата на темп. уред на 105-110 градуса, а не на 90... 155 има и още 1 воден д-к за лампата, който светка на 120 гр и ти казва - честито - г-ра на главата имаш да правиш.
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Момчета, както казах, пито - платено, вариантите ги знам...но всички, който ги има на нашият пазар отчитат от 0,3 до 0,6 бара...включително и за Лада, а за нашите баби е до 0,8 бара.....може да сложиш и от Зил с преправяне..)....но няма да е много ефективен....
                Така като се замисля и се окаже главният проблем за теча на масло...ще трябва да черпя, защото се бях нагласил за смяна на семеринг зад маховика и сваляне на скоростите...защото от датчика, маслото се стичаше точно там....както и да е....легендата до септември, трябва да стане кукла...замислил съм още интервенции и ремонти по нея.....заслужава си...толкова време ми е вярна..
                Боби , не беше ли я пуснал за продажба по едно време? Червения звяр

                Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                  Абсолиутно никви притеснения не трябва да имаш с тези показания в градско каране!Но за твое успокоение си направи промивка на радиатора.До 100-110 градуса мотора се чуства перфектно!Ивекото стралиса,където карам в момента работи постоянно на над 100 градуса,а е камион на 43000,от Ивеко,а и други производители са казали,че най добрата работна темперетура на мотора е от 100 до към 110-120 градуса,там мотора се чувства най добре!
                  Не сравнявай камиона с колата......

                  ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------

                  Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                  Боби , не беше ли я пуснал за продажба по едно време? Червения звяр

                  Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
                  Тя още се продава, ама е някъде назад в раздела...не съм я повдигал обявата, ама цената не е приятна...сантимент ми е тая кола.....имам я от нова....
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                    Ако беше така сигурно инженерите от завода щяха да сложат средата на скалата на темп. уред на 105-110 градуса, а не на 90... 155 има и още 1 воден д-к за лампата, който светка на 120 гр и ти казва - честито - г-ра на главата имаш да правиш.
                    Много си прав....аз затова се набутах за добър датчик за маслото......преди доста години на връщане от морето..направих гонка с една Е- 30-ка по магистралата...та почнахме някъде от Първомай...тогава магистралата беше друга....та караме с с 160...180 км/ч....не му се давам...и това в продължение на бая километра....към Пазарджик поглеждам уредите.....всичко нормално...водата под 90 градуса...налягането на маслото на 4 бара...ама температурата му минаваше 120 градуса...ебати и маслото......върнах газта...,и всичко се нареди....той най накрая ме изпревари, ама на Макдоналст Пазарджик, беше заврял.....и преебал гарнитура на главата...говорих ми си на паркинга...на въпроса не гледаш ли таблото....а той, ми отговори, бате нямам такива датчици.....моят отговор беше сорри......та така...кола с 200 кила по лека..при сходни показатели за мощтност по малко от теглото си....трябваше да е по бърза и без проблем и на края се прееба....затуй държа на някой неща.....
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • Да ти кажа щеше да стигнеш без проблеми до София със 180км/ч., и 120-130C на маслото, без да се счупи нищо. Ненужно си върнал газта.
                      Също 110-120 градуса на водата не са проблем за този двигател, не духа гарнитура, нищо фатално не се случва, ако водата не изкипи.
                      Ако си има вода и циркулира, какво са 10-20C над работната температура?
                      Моят стигна 120 градуса и поработи няколко минути на толкова, преди 50-70 000км.
                      Нищо му няма. Но не го оставих да изкипи, а намерих начин да върна градусите в нормата.
                      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                        Да ти кажа щеше да стигнеш без проблеми до София със 180км/ч., и 120-130C на маслото, без да се счупи нищо. Ненужно си върнал газта.
                        Също 110-120 градуса на водата не са проблем за този двигател, не духа гарнитура, нищо фатално не се случва, ако водата не изкипи.
                        Ако си има вода и циркулира, какво са 10-20C над работната температура?
                        Моят стигна 120 градуса и поработи няколко минути на толкова, преди 50-70 000км.
                        Нищо му няма. Но не го оставих да изкипи, а намерих начин да върна градусите в нормата.
                        Може и да си прав...точката на кипене на маслото е на двойно по големи градуси, но при нея всичко става леш.....а и аз не карам с някакво супер яко масло....
                        Харесва ми при 155-та, че са сложили необходимите уреди и ако ги следиш, няма да имаш грижи, а не като при повечето други и най вече новите коли....светва ти някоя лампа и ти казва...копеле до тук беше...)
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                          Абсолиутно никви притеснения не трябва да имаш с тези показания в градско каране!Но за твое успокоение си направи промивка на радиатора.До 100-110 градуса мотора се чуства перфектно!Ивекото стралиса,където карам в момента работи постоянно на над 100 градуса,а е камион на 43000,от Ивеко,а и други производители са казали,че най добрата работна темперетура на мотора е от 100 до към 110-120 градуса,там мотора се чувства най добре!
                          Маи си изпуснал всичко което съм писал миналата страница, та и снимките си пропуснал маи!
                          Радиатора е запушен почти целия!
                          Температури от порядъка на 110-120 градуса са си проблем както и да го гледам!!
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                            Да ти кажа щеше да стигнеш без проблеми до София със 180км/ч., и 120-130C на маслото, без да се счупи нищо. Ненужно си върнал газта.
                            Също 110-120 градуса на водата не са проблем за този двигател, не духа гарнитура, нищо фатално не се случва, ако водата не изкипи.
                            Ако си има вода и циркулира, какво са 10-20C над работната температура?
                            Моят стигна 120 градуса и поработи няколко минути на толкова, преди 50-70 000км.
                            Нищо му няма. Но не го оставих да изкипи, а намерих начин да върна градусите в нормата.
                            Такива изказвания може да допринесат някои неразбиращ много много от двигатели и тн да си потроши колата!!
                            Това че си намерил някак вариант да охладиш колата си незначи че и някои друг ще успее! Някои пък ще реши че понеже е чел някъде че до 120 градуса всичко е наред така ще си и кара колата.
                            При нормална експлоатация на возилото и изправна охладителна система температурата на антифриза на 155-ца верижна трябва да е точно 90 градуса!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Ако някой е неграмотник, си е за негова сметка.
                              Никъде не съм написал, че 120гр. е нормална темп.
                              А че нищо не му става на ризника, стига да не изкипи.
                              Черпя от личен опит.
                              Много се палиш, бъди малко над нещата.
                              И не съм видял такъв дето да кове 90гр.
                              Всички стоят малко под 90, примерно на 82-87, и само в задръстване или голям зор на магистралата отиват до 90.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                                Не сравнявай камиона с колата......

                                ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------


                                Тя още се продава, ама е някъде назад в раздела...не съм я повдигал обявата, ама цената не е приятна...сантимент ми е тая кола.....имам я от нова....
                                Да не го сравнявам?Камиона е в пъти по бавнооборотен!Това е последен модел на Ивеко,и явно инженерите от Торино са оправили температурата спрямо по стария модел,който не мърдаше повече от 85.Да не цитирам и другите,които ме оспорват,-гарнитура на главата заминава попринцип най често,когато се ръчка мотора студен.Навремето ,когато бачках в една фирма автосервиз-бех само чирак,та машините там повечето бачкаха на 110-115 градуса-нормална работна температура.Имах 190-ка дфизел,която в града си държеше постоянно над 100 градуса летото.Екак па не фърли гарнитура за около 10 години бре?Тия градуси,където отива на към 100 и отгоре са страшни за москветата и тия коли,нба които системата не им е под налягане...Гарнитура ще хвърлила))

                                Comment

                                Working...
                                X