Ами този от Лада, отчита, макар и не толкова точно, но се намира между 6 и 10 лв за брой. Веднъж сменявах за 7-8 години...
Известие
Collapse
No announcement yet.
155 ОБЩИ ПРИКАЗКИ - "ДЪРА БЪРА"
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщениеАми този от Лада, отчита, макар и не толкова точно, но се намира между 6 и 10 лв за брой. Веднъж сменявах за 7-8 години...
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеСамо помня, че заигравка със резбата имаше май с такъв датчик.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Момчета, както казах, пито - платено, вариантите ги знам...но всички, който ги има на нашият пазар отчитат от 0,3 до 0,6 бара...включително и за Лада, а за нашите баби е до 0,8 бара.....може да сложиш и от Зил с преправяне..)....но няма да е много ефективен....
Така като се замисля и се окаже главният проблем за теча на масло...ще трябва да черпя, защото се бях нагласил за смяна на семеринг зад маховика и сваляне на скоростите...защото от датчика, маслото се стичаше точно там....както и да е....легендата до септември, трябва да стане кукла...замислил съм още интервенции и ремонти по нея.....заслужава си...толкова време ми е вярна..По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеВ градски условия не е наред за мен!
Comment
-
Ако беше така сигурно инженерите от завода щяха да сложат средата на скалата на темп. уред на 105-110 градуса, а не на 90... 155 има и още 1 воден д-к за лампата, който светка на 120 гр и ти казва - честито - г-ра на главата имаш да правиш.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеМомчета, както казах, пито - платено, вариантите ги знам...но всички, който ги има на нашият пазар отчитат от 0,3 до 0,6 бара...включително и за Лада, а за нашите баби е до 0,8 бара.....може да сложиш и от Зил с преправяне..)....но няма да е много ефективен....
Така като се замисля и се окаже главният проблем за теча на масло...ще трябва да черпя, защото се бях нагласил за смяна на семеринг зад маховика и сваляне на скоростите...защото от датчика, маслото се стичаше точно там....както и да е....легендата до септември, трябва да стане кукла...замислил съм още интервенции и ремонти по нея.....заслужава си...толкова време ми е вярна..
Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
Comment
-
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеАбсолиутно никви притеснения не трябва да имаш с тези показания в градско каране!Но за твое успокоение си направи промивка на радиатора.До 100-110 градуса мотора се чуства перфектно!Ивекото стралиса,където карам в момента работи постоянно на над 100 градуса,а е камион на 43000,от Ивеко,а и други производители са казали,че най добрата работна темперетура на мотора е от 100 до към 110-120 градуса,там мотора се чувства най добре!
---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------
Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщениеБоби , не беше ли я пуснал за продажба по едно време? Червения звяр
Sent from my EVA-L19 using TapatalkПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщениеАко беше така сигурно инженерите от завода щяха да сложат средата на скалата на темп. уред на 105-110 градуса, а не на 90... 155 има и още 1 воден д-к за лампата, който светка на 120 гр и ти казва - честито - г-ра на главата имаш да правиш.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Да ти кажа щеше да стигнеш без проблеми до София със 180км/ч., и 120-130C на маслото, без да се счупи нищо. Ненужно си върнал газта.
Също 110-120 градуса на водата не са проблем за този двигател, не духа гарнитура, нищо фатално не се случва, ако водата не изкипи.
Ако си има вода и циркулира, какво са 10-20C над работната температура?
Моят стигна 120 градуса и поработи няколко минути на толкова, преди 50-70 000км.
Нищо му няма. Но не го оставих да изкипи, а намерих начин да върна градусите в нормата.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеДа ти кажа щеше да стигнеш без проблеми до София със 180км/ч., и 120-130C на маслото, без да се счупи нищо. Ненужно си върнал газта.
Също 110-120 градуса на водата не са проблем за този двигател, не духа гарнитура, нищо фатално не се случва, ако водата не изкипи.
Ако си има вода и циркулира, какво са 10-20C над работната температура?
Моят стигна 120 градуса и поработи няколко минути на толкова, преди 50-70 000км.
Нищо му няма. Но не го оставих да изкипи, а намерих начин да върна градусите в нормата.
Харесва ми при 155-та, че са сложили необходимите уреди и ако ги следиш, няма да имаш грижи, а не като при повечето други и най вече новите коли....светва ти някоя лампа и ти казва...копеле до тук беше...)
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщениеАбсолиутно никви притеснения не трябва да имаш с тези показания в градско каране!Но за твое успокоение си направи промивка на радиатора.До 100-110 градуса мотора се чуства перфектно!Ивекото стралиса,където карам в момента работи постоянно на над 100 градуса,а е камион на 43000,от Ивеко,а и други производители са казали,че най добрата работна темперетура на мотора е от 100 до към 110-120 градуса,там мотора се чувства най добре!
Радиатора е запушен почти целия!
Температури от порядъка на 110-120 градуса са си проблем както и да го гледам!!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеДа ти кажа щеше да стигнеш без проблеми до София със 180км/ч., и 120-130C на маслото, без да се счупи нищо. Ненужно си върнал газта.
Също 110-120 градуса на водата не са проблем за този двигател, не духа гарнитура, нищо фатално не се случва, ако водата не изкипи.
Ако си има вода и циркулира, какво са 10-20C над работната температура?
Моят стигна 120 градуса и поработи няколко минути на толкова, преди 50-70 000км.
Нищо му няма. Но не го оставих да изкипи, а намерих начин да върна градусите в нормата.
Това че си намерил някак вариант да охладиш колата си незначи че и някои друг ще успее! Някои пък ще реши че понеже е чел някъде че до 120 градуса всичко е наред така ще си и кара колата.
При нормална експлоатация на возилото и изправна охладителна система температурата на антифриза на 155-ца верижна трябва да е точно 90 градуса!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Ако някой е неграмотник, си е за негова сметка.
Никъде не съм написал, че 120гр. е нормална темп.
А че нищо не му става на ризника, стига да не изкипи.
Черпя от личен опит.
Много се палиш, бъди малко над нещата.
И не съм видял такъв дето да кове 90гр.
Всички стоят малко под 90, примерно на 82-87, и само в задръстване или голям зор на магистралата отиват до 90.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеНе сравнявай камиона с колата......
---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:36 ----------
Тя още се продава, ама е някъде назад в раздела...не съм я повдигал обявата, ама цената не е приятна...сантимент ми е тая кола.....имам я от нова....))
Comment
Comment