If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Нещо не ти схванах мисълта-като си спрял под наклон и нивото ти е близко до резервата, нормално е като се събере в предната или съответно задната част на резервоара да ти светне лампата, ако ще и на разтопен каучук да караш
Да точно за това горя. Като карах на бензин знаех,че е нормално да се събере бензина в предната част на резервоара и да светне лампата. Но в режим на газ защо това нещо продължава да се случва
Да точно за това горя. Като карах на бензин знаех,че е нормално да се събере бензина в предната част на резервоара и да светне лампата. Но в режим на газ защо това нещо продължава да се случва
Това сериозен въпрос ли е или се шегуваш?
Щото ако е сериозен само ще кажа ,че газовата ти уредба няма нищо общо с отчитането на бензина. Сигурно ако сипеш бензин проблема ще изчезне.
Роби, на тия новите мултиеъри може ли да се слага ГИ? За обикновените турбо-бенз знам, че няма проблем.
Покарах един Голф+ с 1,2 турбо-бенз 100 коня и се оказа, че върви горе долу като моята 140 коня. Доста приятна за каране, особено когато й работи турбината. Представям си 170 коньовата ТБ как ще върви
Има разработки вече. Малко по-сложничко е защото там уредбите са за конкретния автомобил. В смисъл:- първо се проверява дали има създадена уредба по данните на колата за конкретния автомобил, след това тя си идва с всичко и не може да бъде преместена на друга кола.
При различните производители е различен принципа, но общо взето работата на двигателя е 75% газ към 25% бензин.
Ето ти поддържаните веркии от Би газ за VOLKSWAGEN
Golf 1.6 85 kW BLF MED 9.5.10
Golf 1.6 85 kW BLP MED 9.5.10
Golf 1.6 85 kW BAG MED 9.5.10
Golf GTI 2.0 147 kW BPY MED 9.1
Passat 2.0 110 kW BVY MED 9.5.10
Passat 2.0 110 kW BLR MED 9.5.10
Passat 2.0 TFSI 147 kW BWA MED 9.1
Eos 2.0 110 kW BVY MED 9.5.10
Eos 2.0 110 kW BLR MED 9.5.10
Touran 1.4 103kW BMY
Благодаря за инфото! Аз за VW не се и замислям. По-скоро за нещо като Браво 1,4 Турбо-бенз със 120 или 155 коня. Те не са и мултиеъри даже. 170 коньовия мотор е мулти, ама ако ГИ-то му е мн скъпо - отпада. А, как вървят като цени ГИ-тата за Турбо-бенз горе-долу? Само ГИ на течна фаза ли може да се сложи?
robygas имам едно такова питане. Абе заслушвам се чувам кофти шум чука аванс. Аванса чука при ускорение на всичките режими на най обеднения режим започва да чука на 3000 някъде на средния към 4000 а на най богатия режим чука чак след 5000 оборота. ако поддържам леко газ няма проблем детонациите са само при газ до дупка и то на втора ги няма от 3-та нагоре си чука.
Съответно на бензин няма никакъв проблем.
Аз си мисля че не ми стига горивото щото филтрите ми са на 10000км настройките са добри не ми се вярва да е от настройки защото щях да го чуя и по рано. Странното ме че не ми се прехвърля сама на бензин налягането в изпарителя не пада.
Според теб на какво се дължи на запушване на филтри на кофти газ или е нещо друго . Аз така или иначе ще сменя филтрите тия дни но искам да чуя мнения
Слага си се нормален ГИ.
Цените зависят от марката. Има някой изисквания, но повечето уредби от средния клас ти вършат работа.
robygas искам да те питам имам 146 14 тс с ГИ ланди и рензо омегас и ми казаха че ми е изгорял чип в пц на гаста (sygnetiks tompsonvn380sp 3ax240). случаино да имаш такъв или пък да знаеш кои може да помогне ?
robygas искам да те питам имам 146 14 тс с ГИ ланди и рензо омегас и ми казаха че ми е изгорял чип в пц на гаста (sygnetiks tompsonvn380sp 3ax240). случаино да имаш такъв или пък да знаеш кои може да помогне ?
Здравей колега имам една 145 1.4 16в имам някакъв проблем с газта ,ходих при много маистори и никакъв успех.проблема е следния,газовата е ловато обикновенна отскоро на ниски обороти работи добре но като я настъпя и забива няма тяга,разни хора връзваха симулатора на ламбдата по разли4ни начини и пак ни6то,на газоанализатора параметрите не мръдват 5 6 дни подред а колата не върви,видях те теб във форума и реших да се консултирам с теб,защото тея алфи маи са много особенни и наистина трябва да ги бара човек който се занимава с тях и им знае болежките.Пиши ми каде се наираш и кога ще е удобно да я докарам да я погледнеш,Благодаря ти Предварителноrescrip tion:
P.S.Писъл сум ти на ли4ни,но ако някои е вещ по въпроза Моля да заповяда>>>>
Какви отлагания се получават при работа на бензин, че да ми падне толкова драстично разхода на масло? Спряха и някои течове... От литър на 2500-3000 км. сега доливам на 7000 км.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
нагари всякакви по сегментите, челото на буталото, свещите и главата. като свалиш свещите за смяна, ще ти се стори че си ги навил преди една седмица само
Comment