Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
    При мен!
    естественно
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • Газовите ми дюзи не затварят добре... Минал съм с тях над 80000 като са обслужвани само веднъж...
      Как и да е.. Чудя се дали разхода на гориво се влияе съществено от този пропуск на газ?!
      (другото негативно е ,че като преседи малко колата после пали трудно защото е задавена от газта която си отива в колектора)
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Да се вдига, да се вдига...........с колко да се вдига?
        Само с 1 % да ти се увеличи разходът заради кофти дюзи, за 80К пробег това са към 100 л газ преразход.
        Демек - цената на една нова рейка.
        Така че - вземай мерки.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • За разхода не знам, ама ако и при работа обогатяват, ще ти 'бягат' настройките на мотроника.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Да се вдига, да се вдига...........с колко да се вдига?
            Само с 1 % да ти се увеличи разходът заради кофти дюзи, за 80К пробег това са към 100 л газ преразход.
            Демек - цената на една нова рейка.
            Така че - вземай мерки.
            Е то сравнително от скоро е проблема... Днес ги отворих дюзите и ще се види дали съм направил нещо
            Ще пиша като покарам малко...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Всички се борят да направят "бързи" дюзи. Това означава да направят максимално-малко времето за отваряне - затваряне и съответно да прецизират оптимално впръскването и сместа.

              На база казаното, дали има значение, че някоя дюза не затваря?
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                Всички се борят да направят "бързи" дюзи. Това означава да направят максимално-малко времето за отваряне - затваряне и съответно да прецизират оптимално впръскването и сместа.

                На база казаното, дали има значение, че някоя дюза не затваря?
                На около 40000 пробег едната ми дюза го направи това като проблем.. Отворих я, и внимателно напаснах чрез мноого финно изпилване двата метала които реално деистват като клапан... Сега след още 40000+ другите 3 дюзи са малко по-зле от тая която съм пипал преди... Прочистих сега всичките 4 и пак чрез супер внимателно и прецизно изпилване ги напаснах...
                Надувах ги с крачна помпа като потапях изхода на всяка в чаша с вода и теч поне в момента няма... Ще покарам малко и ще се види какво съм направил...
                И пак се чудя колко ли ми е вдигнала разхода!? Маи ще се окаже повече отколкото съм предполагал... Ще мине време и ще се разбере
                Attached Files
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 22:01.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Хубаво си направил.
                  МисълТъТ ми беше, че няма начин да не оказва влияние на разхода.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                    Хубаво си направил.
                    МисълТъТ ми беше, че няма начин да не оказва влияние на разхода.
                    Утре ще те навестя по някое време!
                    Смених мембраните и гумичките на клапаните на изпарителя и го регулирах задоволително, тоест пали и не гори 15 на сто!
                    Козата си сака пръч!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      На около 40000 пробег едната ми дюза го направи това като проблем.. Отворих я, и внимателно напаснах чрез мноого финно изпилване двата метала които реално деистват като клапан... Сега след още 40000+ другите 3 дюзи са малко по-зле от тая която съм пипал преди... Прочистих сега всичките 4 и пак чрез супер внимателно и прецизно изпилване ги напаснах...
                      Надувах ги с крачна помпа като потапях изхода на всяка в чаша с вода и теч поне в момента няма... Ще покарам малко и ще се види какво съм направил...
                      И пак се чудя колко ли ми е вдигнала разхода!? Маи ще се окаже повече отколкото съм предполагал... Ще мине време и ще се разбере
                      Това, че си напаснал повърхностите за да затварят хубаво е добре. Но сега е важно и колко отварят, когато намотките са под напрежение. Това също влияе на разхода и на работата на двигателя.
                      Изобщо след всякакви интервенции по дюзите е добре да се проверят и регулират на стенд.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Това, че си напаснал повърхностите за да затварят хубаво е добре. Но сега е важно и колко отварят, когато намотките са под напрежение. Това също влияе на разхода и на работата на двигателя.
                        Изобщо след всякакви интервенции по дюзите е добре да се проверят и регулират на стенд.
                        Това е и така и не... Зависи какви са дюзите!
                        При мен хода на буталцето вътре е ограничен и в двете му посоки. С пиленето и препасването отклонението от заводските писания е на практика пренебрежимо малко.Сутрина запали пак с една идея повече въртене на стартера... Махнах ги пак и ги разглобих, старателно ги огледах и видях реално кое ме бъзика...
                        Почвам да се оглеждам за някакви нови/втора ръка инжектори...
                        Снимката се е смалила незнам защо, но има пукнатина...
                        Attached Files
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • Разглеждай дюзите като консуматив на газовата уредба с живот около 100k. На твое място бих се ориентирал към нови дюзи, защото дюзи втора употреба вече си имаш и виждаш какви са проблемите с тях. Инвестицията в нови дюзи не е толкова голяма и винаги е оправдана.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Сега звъннах на човека от които купих системата... Има такива дюзи ама цената за една е точно 90лв... Баш сега преди морета и тн не ми се дават хич пари за дюзи. Мисля си за варианта да взема някакви 2-ра ръка които може да се ремонтират, и съответно ще заработят с моята електроника...
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                              Сега звъннах на човека от които купих системата... Има такива дюзи ама цената за една е точно 90лв... Баш сега преди морета и тн не ми се дават хич пари за дюзи. Мисля си за варианта да взема някакви 2-ра ръка които може да се ремонтират, и съответно ще заработят с моята електроника...
                              Тия са някакви златни дюзи бре!

                              Мойта рейка е такава и и дават гаранция 100К.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Тия са някакви златни дюзи бре!

                                Мойта рейка е такава и и дават гаранция 100К.
                                Дано утре остане време да се мъча с новите дюзи... Преди време когато ми замина сондата намерих от познат нова за добри пари, сега се повтори същото но с дюзите... Незнам колко са читави но ще се види след време! Като показания са същите като съществуващите 1.6мс за отваряне 3 ома и тн.
                                (Дюзите са в кутиика не ползвани, остават ми за подаряване щуцерите които се навиват в колектора и онова разклонение за газта... Утре ще снимам)
                                Attached Files
                                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                                Comment

                                Working...
                                X