Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Напоследък наблюдавам странно поведение.
    Когато не е палена ден- два при прехвърляне на газ / около 2000 оборота / и колата едва ли не изгасва. Когато се покара го няма този проблем, не се усеща кога превключва.
    Какво може да е - замърсени , клеясали дюзи или изпарител?? 80 х. км газчица е изяла...
    Иначе колата върви , газови и бензинови времена почти еднакви...
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • Когато се проявява проблема, пипни изпарителя и виж да не би да не е подгрял добре.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • С ГИ е, настроен да прехвърля на 30 гр.
        Онзи ден я запалих на морето при 30 градуса на въздуха.
        Поработи на бензин и като тръгна да прехвърля на газ / при около 2000 оборота, без много форсиране / направо си угасна. И така три пъти преди да заработи на газ...Не бе палена седмица.
        Ще взема да я закача на компа тези дни преди първото палене да видя какво се случва. Преди месец я гледах и ми направи впечатление, че доста е паднало налягането на изпарителя с около 0,2 бар. Развих доста болта за да се вдигне до 1,30 колкото бе оставено.Да не би той да се е задръстил с мазнотия неква ??
        Една от дюзите е отваряна за ремонт, не ми се видяха кой знае колко мръсни, но реално проблемите тръгнаха след това.
        Alfa Romeo 1.8 TS `98
        sigpic

        Comment


        • Закачих я на компа. При работа на бензин дава налягане в рейката 3,5 ????. ПРи опит за прехвърляне на газ пак същите стойности и колата гасне. На четвиртия опит с повечко гас прехвърли на газ с доста претрисане и налягането падна на 1,15 ...
          Май ще сменям мембраните... Някой да има впечатления от Memtex и защо цените са им 3 пъти по-евтини от оригиналните??
          Last edited by robygas; d.m.y г., 23:25.
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • Преди да сменяш мембрани провери състоянието на филтрите. Факт, че успяваш да регулираш налягането на изхода на изпарителя когато няма консумация на газ, ме навежда на мисълта, че проблемът не е в мембраните а в ниската пропусквателна способност на входа или на изхода на изпарителя.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Здравейте колеги! Значи проблема е следния, когато онзи ден като запалих (Алфа 156 1. след като колата загря,и се опита да прехвърли на газ, само сецна, върна се на бензин и започна да ми показва че няма газ , а всъщност имаше около 30 литра и така доста я помъчих да превключи .Гасих я, щраках копчето , но без резултат!Вчера сутринта като запалих си прехвърли без проблем, а днес отново не искаше.Та каде може да е проблема, не иска да отвори клапата за газта, нещрака!

              Comment


              • Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
                Здравейте колеги! Значи проблема е следния, когато онзи ден като запалих (Алфа 156 1. след като колата загря,и се опита да прехвърли на газ, само сецна, върна се на бензин и започна да ми показва че няма газ , а всъщност имаше около 30 литра и така доста я помъчих да превключи .Гасих я, щраках копчето , но без резултат!Вчера сутринта като запалих си прехвърли без проблем, а днес отново не искаше.Та каде може да е проблема, не иска да отвори клапата за газта, нещрака!
                Не знам каква ти е газовата , но съм имал подобен случай - като беше топла колата не превключване на газ. Оказа се електромагнита на изпарителя. Синьото на тази снимка : http://www.gasmagazin.com/components...df4f71e3a3.jpg
                Можеш да разбереш дали е от него по следния начин: като ти откаже да прехвърли го сваляш този електромагнит и го охлаждаш . След това го слагаш пак на колата и пробваш. Ако прехвърли - електромагнита е за смяна.
                Last edited by Drag0; d.m.y г., 19:57.
                ...

                Comment


                • Да аз също предполагам че е 1 от 2те такива (мислех че е релета) Едното се намира преди изпарителя а другото е отзад на бутилката (на сондата). Преди около половин година пак се получи така, но един приятел дойде и даде само маса към това дето е отзад на сондата и газта тръгна от тогава колата не ми е правила така...Сега опитвах пак с маса, но не ...неще и неще... замервахме какво е напрежението там...пълна нула... няма ток, за това мисля че проблема е някъде напред. А инжекциона е Романо. И когато колата работи на бензин преди да прехвъли на газ нали трябва да се чуе едно щракване на клапана от към багажника, не се чува щракване а все едно прехвърчат искри и пука няколко пъти и чак тогава се чува щракването... а сега когато я запаля, вече го няма това прещракване(пукане) и не ще да прехвърля на газ...Значи колега ще я оставя този електро магнит да се охлади сам и утре ще я пробвам пресна на студено!Защото и 2та пъти когато ми прави така, все е била преди това на слънце и е яко напечена.Благодаря за бързия отговор ще пиша дали има подобрения...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                    Закачих я на компа. При работа на бензин дава налягане в рейката 3,5 ????. ПРи опит за прехвърляне на газ пак същите стойности и колата гасне. На четвиртия опит с повечко гас прехвърли на газ с доста претрисане и налягането падна на 1,15 ...
                    Май ще сменям мембраните... Някой да има впечатления от Memtex и защо цените са им 3 пъти по-евтини от оригиналните??
                    Проблема е точно в изпарителя и по-точно в клапанчето вътре.
                    "Мемтекс" става.

                    ---------- Post added at 23:30 ---------- Previous post was at 23:26 ----------

                    Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
                    Сега опитвах пак с маса, но не ...неще и неще... замервахме какво е напрежението там...пълна нула... няма ток, за това мисля че проблема е някъде напред.
                    Като няма ток до клапана е логично да се търси ЗАЩО няма.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Torret0 Покажи съобщение
                      Да аз също предполагам че е 1 от 2те такива (мислех че е релета) Едното се намира преди изпарителя а другото е отзад на бутилката (на сондата). Преди около половин година пак се получи така, но един приятел дойде и даде само маса към това дето е отзад на сондата и газта тръгна от тогава колата не ми е правила така...Сега опитвах пак с маса, но не ...неще и неще... замервахме какво е напрежението там...пълна нула... няма ток, за това мисля че проблема е някъде напред. А инжекциона е Романо. И когато колата работи на бензин преди да прехвъли на газ нали трябва да се чуе едно щракване на клапана от към багажника, не се чува щракване а все едно прехвърчат искри и пука няколко пъти и чак тогава се чува щракването... а сега когато я запаля, вече го няма това прещракване(пукане) и не ще да прехвърля на газ...Значи колега ще я оставя този електро магнит да се охлади сам и утре ще я пробвам пресна на студено!Защото и 2та пъти когато ми прави така, все е била преди това на слънце и е яко напечена.Благодаря за бързия отговор ще пиша дали има подобрения...
                      Това което ти написах важи САМО ако имаш електромагнит на изпарителя и съответно загрява заради него.
                      Този в багажника не знам дали е електромагнит, по-вероятно да не е , но и там няма от какво толкова да загрее.
                      ...

                      Comment


                      • http://prikachi.com/images.php?images/662/6352662c.jpg
                        http://prikachi.com/images.php?images/663/6352663J.jpg
                        http://prikachi.com/images.php?images/664/6352664l.jpg
                        http://prikachi.com/images.php?images/666/6352666f.jpg
                        Ето това са Електромагнитите и 2та, единият който стой преди изпарителя а другият на сондата. Днес опитах да сваля този дето е при изпарителя, но не можах да развия болта.

                        Comment


                        • Колега в момент в който не ще да отвори въпросния клапан, вземи та му подай 12 V на изводите. Ако и тогава не отвори, го демонтирай и го прави. Ако тогава отвори, не търси проблема в него.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Колеги два въпроса след като днес си закачих газовата да погледна нещо:


                            Защо отново след самокалиброване ми изчислява толкова ниски коефициенти на таблицата, като подчертавам, че с тях колата върви супер супер слабо, никаква мощност. Даже преди 1-2 месеца като я закачах последно ми даваше с 10-15 процента по високи коефициенти а сега тези:



                            Второто питане е дали е нормално при форсиране на място, да вдига налягането?
                            Last edited by D22DJ; d.m.y г., 23:43.


                            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                            Comment


                            • Защото автокалибрацията е само ориентир. Това се получава доста често при много коли. Има системи при които изобщо няма автокалибрация.

                              Налягането скача за да може да компенсира дебита който е необходим.
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • Повреден датчик АЕВ025

                                Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                                Закачих я на компа. При работа на бензин дава налягане в рейката 3,5 ????. ПРи опит за прехвърляне на газ пак същите стойности и колата гасне. На четвиртия опит с повечко гас прехвърли на газ с доста претрисане и налягането падна на 1,15 ...
                                Май ще сменям мембраните... Някой да има впечатления от Memtex и защо цените са им 3 пъти по-евтини от оригиналните??
                                Проблема май се оказа в датчика за налягането. Онзи ден отказа да прехвърля на газ. При диагностика показа, че не отчита налягането на газта в рейката.
                                След справка с чичо Гугъл таз гад дето струва 100 лв бе разкостена.
                                Чипа е на стойност 1/5 от цената на кутийката...
                                Отново съм в газа..
                                Attached Files
                                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X