Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от doomy Покажи съобщение
    Ами аз като карам обикновенно карам доста в града, в смисъл не карам по 1-2 км, колата си вдига работна температура , но разхода пак е 16+ ,не ускорявам рязко , не спирам рязко... въобще карам пенсионерската и не и не
    Да бях с голям двигател да не ме беше яд поне , ама....

    Аз на обикновен (двукамерен) изпарител за 10 години само веднъж съм сменял мембрани, но гумичките на двете клапи - задължително на приблизително 10К пробег. Особено заради тази за високото нялягане разходът се вдига с едни 20%, без да се усети във вървежа.
    Другото важно е правилната настройка на газовата. Много хора догаждат тихите обороти за сметка на прекалено богата смес, което е погрешно. Състоянието на въздушния филтър също влияе сериозно на разхода.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
      На отворил термостат, остави я на бензин 1-2 мин, виж докато е на бензин с МЕС колко е средното време, после цъкни на газ, като пусне всички цилиндри на газ и времето е в плюс или минус с повече от 0.1мс - ето ти проблема.
      Времето на кое?

      Comment


      • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        Времето на кое?
        На бензиновите инжектори.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Ще пробвам когато намеря време.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
            Времето на кое?

            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=79781
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Аз на обикновен (двукамерен) изпарител за 10 години само веднъж съм сменял мембрани, но гумичките на двете клапи - задължително на приблизително 10К пробег. Особено заради тази за високото нялягане разходът се вдига с едни 20%, без да се усети във вървежа.
              Другото важно е правилната настройка на газовата. Много хора догаждат тихите обороти за сметка на прекалено богата смес, което е погрешно. Състоянието на въздушния филтър също влияе сериозно на разхода.
              Сложил съм си обсужваем въздушен филтър и си го обслужвам на 5 до 7к километра!

              По изпаритела сменихме всичко , защото мембраните бяха целите нацепени, та когато ги сменях сменихме всичко възможно по изпарителя - гумички , мембрани, болтчета всичко... !
              От ревизията на изпарителя до сега съм минал не повече от 10к километра! Просто вече колата я карам само когато се наложи , тая ламя си е е*ала м*м*та

              А забравих да кажа, тоя разход ми го прави сега в топлото време , зимата направо не ми се мисли !

              Мисля си дали да не и пусна малко повече газта... ама знам ли... ?!?

              За регулировката , трябва сам да правя нещо иначе тука по нашия край само парите ти взимат и накрая колата става по-зле.
              Последно като ходих уж ми я ''направиха'' , вярно, колата вървеше , но правеше ''водовъртеж'' в бутилката за газта !! И така...
              Алфа Ромео 156 1.9 JTD 10/2004
              Алфа Ромео 145 1.3 Boxer
              Алфа Ромео 33 1.3 Boxer

              Comment


              • Първоначално публикувано от doomy Покажи съобщение
                Сложил съм си обсужваем въздушен филтър и си го обслужвам на 5 до 7к километра!

                По изпаритела сменихме всичко , защото мембраните бяха целите нацепени, та когато ги сменях сменихме всичко възможно по изпарителя - гумички , мембрани, болтчета всичко... !
                От ревизията на изпарителя до сега съм минал не повече от 10к километра! Просто вече колата я карам само когато се наложи , тая ламя си е е*ала м*м*та

                А забравих да кажа, тоя разход ми го прави сега в топлото време , зимата направо не ми се мисли !

                Мисля си дали да не и пусна малко повече газта... ама знам ли... ?!?

                За регулировката , трябва сам да правя нещо иначе тука по нашия край само парите ти взимат и накрая колата става по-зле.
                Последно като ходих уж ми я ''направиха'' , вярно, колата вървеше , но правеше ''водовъртеж'' в бутилката за газта !! И така...
                На бензин нормален ли е разхода?
                Мирис на газ, макар и слаб около колата има ли (и когато не работи двигателят)?
                Ако няма някакъв друг общ проблем с мотора, което да се усеща и при работа на бензин, мисля, че трябва да се отиде преди всичко на газ-анализатор.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • изпарителя какъв е. сутрин случайно да пали трудно.
                  точка

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    На бензин нормален ли е разхода?
                    Мирис на газ, макар и слаб около колата има ли (и когато не работи двигателят)?
                    Ако няма някакъв друг общ проблем с мотора, което да се усеща и при работа на бензин, мисля, че трябва да се отиде преди всичко на газ-анализатор.
                    На бензин разхода не знам какъв е , понеже ми изгоря бензиновата помпа и още не съм я сменил, а и като цяло колата се кара предимно на газ , на бензин преди само се палеше докато позагрее и по между другото по някой друг километър колкото да продуха малко от малко дюзите..

                    Мириз на газ.... около колата няма, единствено съм забелязъл , че когато изгася колата и отворя предния капак, леко намирисва от към изпарителя , но ми се е струвало нормално.... знам ли ?!?

                    ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:17 ----------

                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    изпарителя какъв е. сутрин случайно да пали трудно.
                    Изпарителя е Ловато , но точния модел , мога да проверя довечера !
                    За паленето... не става от 1/4 оборот ако това имаш предвид, повечето пъти върти по 2-3 секунди , но има случай , в който пали само като пипнеш ключа!
                    Алфа Ромео 156 1.9 JTD 10/2004
                    Алфа Ромео 145 1.3 Boxer
                    Алфа Ромео 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от doomy Покажи съобщение
                      На бензин разхода не знам какъв е , понеже ми изгоря бензиновата помпа и още не съм я сменил, а и като цяло колата се кара предимно на газ , на бензин преди само се палеше докато позагрее и по между другото по някой друг километър колкото да продуха малко от малко дюзите..

                      Мириз на газ.... около колата няма, единствено съм забелязъл , че когато изгася колата и отворя предния капак, леко намирисва от към изпарителя , но ми се е струвало нормално.... знам ли ?!?

                      ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:17 ----------



                      Изпарителя е Ловато , но точния модел , мога да проверя довечера !
                      За паленето... не става от 1/4 оборот ако това имаш предвид, повечето пъти върти по 2-3 секунди , но има случай , в който пали само като пипнеш ключа!
                      Имало ли е време, когато разходът на газ е бил нормален?

                      Намокри една гъба със сапунена вода и мини с нея всички връзки и тръби, като започнеш от бутилката. Откачи изходната тръба на изпарителя и със сапунката провери да не изпуска газ от там.

                      Основно си мисля, че ако няма друг проблем с мотора, причината за високия разход е или нежелан теч на газ, или погрешна настройка на уредбата.

                      Ловато са традиционно-добри изпарители, но всеки изпарител си "пасва" с мотора. Ако винаги разходът е бил така висок, може би си струва да се замислиш за друг качествен изпарител - втора употреба.

                      И накрая - при такъв сериозен преразход, ако не можеш да се справиш сам с проблема, си струва да жертваш някой лев и малко време за да посетиш добър майстор, макар и надалеч. Инвестицията бързо ще ти се възвърне.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Имало ли е време, когато разходът на газ е бил нормален?

                        Намокри една гъба със сапунена вода и мини с нея всички връзки и тръби, като започнеш от бутилката. Откачи изходната тръба на изпарителя и със сапунката провери да не изпуска газ от там.

                        Основно си мисля, че ако няма друг проблем с мотора, причината за високия разход е или нежелан теч на газ, или погрешна настройка на уредбата.

                        Ловато са традиционно-добри изпарители, но всеки изпарител си "пасва" с мотора. Ако винаги разходът е бил така висок, може би си струва да се замислиш за друг качествен изпарител - втора употреба.

                        И накрая - при такъв сериозен преразход, ако не можеш да се справиш сам с проблема, си струва да жертваш някой лев и малко време за да посетиш добър майстор, макар и надалеч. Инвестицията бързо ще ти се възвърне.
                        Това с гъбата и съпунената вода съм го правил и бях открил теч от клапана преди изпарителя, смених му гумичките , уж добре, но пак започна да изпуска и го смених с нов!

                        Карах известно време и нямах проблеми и до сега продължавам да нямам теч!

                        Малко предистория сега! Тоя ми е втори двигател! Когато купихме колата имаше проблем с колянов вал. Шлайфахме направихме всичко , но се оказа ,че блока на колата е бил надран /ние не знаехме/ и за 1800км пробег колата ''изяде'' маслото и мотора блокира!
                        След това си купих нов двигател /пак 1.4 боксер/ .
                        По относшение на разхода:
                        Когато монтирахме газ на колата /още с онея старите сонди с големи нивомери/ , колата беше чудесна!
                        С 15 лв газ / при тогавашна цена от около 1лв/ , минавах по 200 км градско , къде нормално каране , къде на ръчка без значение!
                        След това обаче дойде оня тъп закон и отидох да ми сложат евро сонда и като ,че ли от тогава нещата тръгнаха на зле. Колата не върви , а яде като ламя!

                        Настройки нашите 'майстори' ми правиха - без резултат. После четох сума старии в нета за реглаж на АГУ , направих всичко както е описано и пак нищо! И така до ден днешен, като съм ''скопил'' колата възможно най-много ,таче че разхода да е в описаните граници, иначе колата ще си седи все пред вкъщи!

                        П.п Не знам каква може да е връзката между обикновенната и евро сондата, дали клапана трябва да е отворен до край или да е затворен на 1/2 ... не знам.. ?!?
                        След смяната обаче колата не е същата!
                        Алфа Ромео 156 1.9 JTD 10/2004
                        Алфа Ромео 145 1.3 Boxer
                        Алфа Ромео 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • когато караш на газ, по бутилката получава ли се конденз на вода.
                          точка

                          Comment


                          • Евросондата не би трябвало да е проблем. С изправна такава вероятността от нежелан теч намалява, тъй като тя спира газта още на изхода на бутилката, когато колата не е на контакт. И все пак, щом си забелязал връзка със смяната на сондата, то пробвай следното:

                            1 - Когато оставяш колата, затваряй ръчно кранчетата на бутилката и следи, дали така разходът няма да се понижи.

                            2 - Провери непосредствено след известен пробег, дали няма участък от бутилката, който да е доста по-студен, дори заскрежен. Ако установиш такова нещо, вероятно смукателя е монтиран неправилно или не уплътнява добре. При тази ситуация по тръбата към мотора върви газова фаза вместо течна и това се отразява като некоректна работа на цялата уредба.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              когато караш на газ, по бутилката получава ли се конденз на вода.
                              Не , няма нищо по бутилката , нито капка от конденз, нито нещо друго...

                              ---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Евросондата не би трябвало да е проблем. С изправна такава вероятността от нежелан теч намалява, тъй като тя спира газта още на изхода на бутилката, когато колата не е на контакт. И все пак, щом си забелязал връзка със смяната на сондата, то пробвай следното:

                              1 - Когато оставяш колата, затваряй ръчно кранчетата на бутилката и следи, дали така разходът няма да се понижи.

                              2 - Провери непосредствено след известен пробег, дали няма участък от бутилката, който да е доста по-студен, дори заскрежен. Ако установиш такова нещо, вероятно смукателя е монтиран неправилно или не уплътнява добре. При тази ситуация по тръбата към мотора върви газова фаза вместо течна и това се отразява като некоректна работа на цялата уредба.
                              Ще опитам, а може ли да попитам какво ще се получи ако оставя кранчето на бутилката на 1/2 развито, вместо изцяло отворено ?!?!

                              По точка 2 , ще проверя за това явление и ще докладвам дали бутилката има студени участъци...
                              Алфа Ромео 156 1.9 JTD 10/2004
                              Алфа Ромео 145 1.3 Boxer
                              Алфа Ромео 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от doomy Покажи съобщение
                                Не , няма нищо по бутилката , нито капка от конденз, нито нещо друго...

                                ---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:32 ----------



                                Ще опитам, а може ли да попитам какво ще се получи ако оставя кранчето на бутилката на 1/2 развито, вместо изцяло отворено ?!?!

                                По точка 2 , ще проверя за това явление и ще докладвам дали бутилката има студени участъци...
                                Не знам каква му е пропусквателната способност на кранчето, когато е наполовина отворено, но в най-лошия случай - да усетиш недостиг на газ при по-високи обороти.

                                С гъбата и сапунката пробвал ли си отвора на чашката за пълнене дали не изпуска през тръбата за пълнене?
                                Ако си с външна пълначка, може и да не го усетиш като мирис.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X