Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вътре нали има някаква съчма.....да не би тя да пречи, да се е заклинила? Въпроса е, че като свалях сондата, видях само една пружинка, но нямаше никакви болтчета или нещо такова за да се махне черната пластмаса отдолу?

    Само две миниатурни шестограмчета, едното за тръбата която смуче газта, другото, го махнах, но пак неможах да я разглобя напълно.
    На снимката съм оградил, в голямото червено, се виждат шестограмите, в малкото червено се вижда пружинката, предполагам там се намира тази съчма или греша?
    За пробата има ли как да я махна, за да видя да не е там проблема?
    Attached Files


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • През тръбичката се духа лесно като през такъв отвор.
      Инерционния клапан се намира в основата на тръбичката. Има страничен глух шестограм 2.5мм.
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • При мен при свалена сонда през синята тръба като духам....все едно духам през пълнител от химикал, толкова е трудно. Да разбирам, че има проблем с тази съчма в такъв случай така ли?

        Иначе дайте малко помощ как да я махна тази съчма за да пробвам без нея? Този шестограм го махах, но дотам. Немога да му схвана идеята.


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • Развиваш шестограма в основата на месинговата втулка на тръбичката. Завърташ с клещи втулката, като дърпаш леко. Втулката излиза заедно с тръбичката. Под нея има един малък пластмасов елемент и пружинка. Това инерционния клапан. Махни го заедно с пружинката и пробвай. Крана на сондата трябва да е отворен. Ето ти и снимки. При теб тръбичката е пластмасова, а на снимките е метална, но това няма значение.
          Attached Files
          Last edited by robygas; d.m.y г., 10:08.
          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
          Автогаз сервиз-
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

          Comment


          • Голямо благодарско! Ще пробвам и ще пиша пак.


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • По моя проблем - с прехвърлянето на бензин. Махнах тази съчма, при мен всъщност прилича на изрязано шестограмче с пружинка. Няма абсолютно никакъв ефект

              Приемам всякакви съвети.

              Иначе с AG редуктора и съответно нови настройки на таблицата, разхода ми падна приблизително с около 2литра Не се хваля, просто споменавам, защото все още търся решение на първият проблем.


              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

              Comment


              • Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщение
                По моя проблем - с прехвърлянето на бензин. Махнах тази съчма, при мен всъщност прилича на изрязано шестограмче с пружинка. Няма абсолютно никакъв ефект

                Приемам всякакви съвети.

                Иначе с AG редуктора и съответно нови настройки на таблицата, разхода ми падна приблизително с около 2литра Не се хваля, просто споменавам, защото все още търся решение на първият проблем.
                За да минава на бензин... Първото което ми идва на ум е газовата да си мисли ,че няма налягане към дюзите!
                В програмата смъкни (а преди това си запиши наличните настроики) налягането за прехвърляне на бензин, но с много и пробваи тогава какво ще се случи!
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • Пробвал съм и това.
                  То и на компютъра се вижда това, че липсва налягане.
                  Въпроса е, че не просто прехвърля , а си се усеща като недостиг на гориво/забива муцуната/. И на лаптопа се вижда, при пълна газ изпарителя вдига до 2бара, при ритване на педала, след което пада стремглаво налягането/усеща се като забиване/ и следва прехвърляне на бензин.

                  И с двата изпатителя го прави, по един и същи начин. Ag-то го отворих преди да го сложа, имаше някакви мърсотии но нищо фрапантно. Landi-to не съм го отварял.
                  Преди време като бях с AG системата, пак прехвърляше от време на време на бензин, но като цяло положението беше прилично/имах проблеми с дюзите, затова го махнах/.

                  Гледах някъде в нета, че ланди изпарителя го дават до 110kW. За AG-to няма такова инфо но ще пусна това което намерих като характеристики на двата изпарителя:

                  Ланди:
                  LI 02 - This is a compensated, one-stage diaphragm type

                  regulator-vaporiser, with water-gas heat
                  exchanger, internal safety valve and gas solenoid valve with

                  incorporated filter. It is calibrated for
                  a supply pressure that is 0.95 bar (95 kPa) above the pressure of

                  the intake manifold.
                  The nominal flow rate is 30 Kg / h.


                  Ag Sgi:


                  LPG Vaporizer
                  Input Pressure 200 - 2000 kPa
                  Output Pressure 80 - 85 kPa (referenced to MAP)
                  Fuel Flow Rate (LPG normal) 20 m3/h (46 kg/h)
                  Relief Valve Settings 280 +/- 20 kPa
                  Integral Filter 30 micron
                  Burst Pressure Inlet 6750 kPa (acc. to E67R-01)
                  Environment Under hood
                  Operating Temperatures -20°C to +125°C
                  Mounting Point 1x M8x1
                  Inlet SAE Flair 45° with M10x1 or M12x1
                  Outlet 16 mm hose connection (E67R-01 approved)
                  MAP Reference 6 mm hose connection
                  Coolant 16 mm hose connection
                  Electrical 12 Vdc, 11W

                  Flow rate-а на вторият до колкото виждам е по-голям, съответно би трябвало и да храни повече коне, нали така?

                  Мисля си, че може би причината да е в изпарителите, евентуално смяна мембрани, все пак не се знае на какви километри и часове работа са.....?


                  Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                  Comment


                  • Щом не само минава на бензин а се усеща и спад на тягата... Първия заподозрян е редуктора тогава!
                    (това при положение че всякакви филтри тръби сонди и тн са ок, то реално в системата не остават още много компоненти)
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • Сондата 2 или 3 пъти я свалях, малко по нагоре пише защо....
                      Тръбата /6мм./, има няколко чупки точно преди изпарителя, незнам как да я тествам дали е ок, смисъл запушена или нещо от сорта?Последният път докато я развивах, освен, че си съскаше стабилно, изтече и малко газ - в течно състояние.
                      Ще я откача от редуктора и ще пусна газ от бутилката по нея. Какво трябва да излиза от нея, течна или изпарена газ? Някъде по форумите пишеше за газообразна струя, на 30-40см. от нея?

                      Иначе за редуктора, какво ще ме посъветвате, обслужване с ремонтен комплект или замяна с нов?

                      Има ли смисъл да пробвам с по ниско налягане от редуктора и нови настройки, примерно с 1,3 - в момента работи на 1,47?


                      Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                      Comment


                      • По тръбата трябва да върви течна фаза. Ако минава и газообразна, това не е добре и означава проблем в смукателя на сондата.
                        Няма смисъл да се сменя целия израрител. Като му се сменят гумените карантии и се почисти, той става практически нов.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Днес си разглобих и Ланди изпарителя.Ето малко снимки, вие кажете дали това се води за мръсен изпарител/затлачен/, и дали проблемите ми, могат да са от толкова малко мърсотия/според мен/.
                          Attached Files


                          Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                          Comment


                          • изпарителя не е зле.
                            от тръбата хвърля газ и капки и края и заскрежава бързо и внимавай защото може да ти изгори кожата. но защо не пробваш да я надуеш с уста.
                            а защо изобщо се занимаваш след като си локализирал проблема. занеси сондата на някой гумаджия да я продуха и от двете страни или пробвай с каква и да е друга.
                            точка

                            Comment


                            • Не е сондата колега, по-нагоре писах, че с махнат "инерционен" клапан, вече спокойно като духам с уста преминава въздуха през сондата, но проблема си остава.

                              Мисля си, в нета този изпарител който е на снимките на ланди го дават за коли 70-100kW. Въпреки това във форума на Ланди, някъде пишеха, че нямало проблем и за по-мощни автомобили. Та, кажете мнението си, дали да опитам, "тунинг"/колкото и грозно да звучи /, на изпарителя....нещо подобно на това Томасето тук:
                              http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=118264


                              Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

                              Comment


                              • Имало ли е време, когато с този изпарител не си имал проблема, който дискутираме?

                                Отново ще наблегна на това, че трябва да се убедиш, че по тръбата върви течност а не газ. Това е важно и може да е в основата на проблема ти.
                                Друг признак затова, че по тръбата минава газообразна фаза е заскрежаването на горната част на бутилката или образуването на конденз там при продължително каране.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X