Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки за газта и проблемите ни

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • С блутут и телефон ги чета, проблема е като подам газ, че през блутутта става по бавно комуникацията и реално се разминава/забавя онагледяването. Друг е въпроса, че е по удобно отколкото да мъкна още един лаптоп с мен.


    Въпроса за газовото еку по скоро беше дали може САМО да онагледява тримовете, ясно ми е, че моето специално неможе да коригира. Все пак в сравнение с блутута скороста на предаване на данни е доста по висока.

    ---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 10:57 ----------

    Още нещо да питам, новата версия на Омегаз, имате ли представа освен нови фирмуери, има ли нови функции или нови алгоритми за автокалибрацията например....?


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • Здравейте колеги, колата ми е 147 1.6 тс с газова тартарини .Два дена я карах на безин , че ме мързеше да я заредя (газта и беше свършила ), по това време един приятел се похвали че си е взел кабел да си чете фиата , та имах грешка и той ми я махна. После заредих газ и колата няма никакъв ряз..на бензин си е ок. Питането ми е може ли от това че я карах на безин 2 дена да ми се ошашкал компа на газта , или като е изтрита грешката , от това да се е презакала , като се има в предвид , че чете само компа на колата , на газовата не е пипано...

      Comment


      • Колеги преди няколко месеца смених мембраните на изпариеля от по-долу на снимката.
        Колата с него палеше ОК сутрин - след 2-3 оборота на мотора. Работеше на 1,3 налягане. Реших да го вдигна до 1,45, на толкова беше регулиран предишният изпарител. Появи се проблем обаче сутрин , трябва да въртя на стартер 4-5 секунди за да запали колата. Иначе след като запали е ок. Върнах го отново на 1,3 налягане, същата работа.
        Сложих предният изпарител пали без проблем.
        И с двата настройките по таблицата съм ги направил тримовете да са около +2 - +5%.

        Гледах дали на празен ход не изпуска газ от вакума - Не.

        Въобще прегледах дали не дърпа някъде въздух по маркучите - Не.

        Мисля си дали не съм прецакал с първото вдигане на налягането нещо по самата мембрана?

        Единственото което не съм проверил е да сваля винта за регулиране, там нали има едно О-пръстенче, то да се е прецакало при натягането нещо. Друго не се досещам.

        Помагайте ако имате идея, искам да си движа с този изпарител, колата върви по-добре, разхода е по нисък, по това което виждам на лаптопа държи по-стабилно налягане от Ландито и малко по висока температура на изпарената газ в движение.

        Единствено това въртене на стартер сутрин дразни много
        Attached Files


        Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

        Comment


        • Няма логика да е от изпарителя.

          Някоя вечер спри газта, развий маркуча до рейката да "избяга" газта и виж на другия ден как ще запали.
          Ако пак е трудно, без да пускаш газта, ресетваш бензиновата адаптация и на другата сутрин гледаш как е паленето.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • Ако сега сложа Ландито и завъртя 1-2км, утре ще запали без проблем. Двата по принцип са с малко по различни таблици, но като цяло пак казвам дългите тримове нарочно съм ги направил на мааалко по бедна смес, защото иначе глъхне като е студена.
            Не вярвам да е дюза, защото ще го прави и с двата изпарителя. И за мен няма логика освен ако е нещо механично което просто не го виждам а ще ми извади очите За това и питам тук.

            Утре вечер ще махна маркуча, за всеки случай...


            Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

            Comment


            • На старото ми газово - обикновено АГУ - изпарител Renzo Landi реших да му сменя мембраните. Взех комплект от 20 лв и след смяната се започнаха ядовете. Нестабилна работа на мотора и необходимост от чести настройки, които не се задържаха за дълго време. Накрая върнах старите мембрани и всичко си дойде на мястото.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Колеги какво мислите за газов инжекцион green gas казаха ми, че бил италиански, и за фобос 4 ? Като цяло нямам информация за тях просто ми ги предложиха в един сервиз и се допитвам до вас.

                Колата е алфа ромео 147 1,6 105к.с.
                147 1,6 105к.с. 2002г.

                Comment


                • По добре фобоса.
                  Иначе има къде по читави, но едва ли някой в Чирпан ще ги предлага.
                  То и в стз няма, но това е друга тема вече.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • Мисля да ходя в Пловдив да го монтират и офертите са от там, като цяло ми хареса цената на тези системи затова питам дали стават да сложа някоя от тях. Иначе ми предложиха и други но се чудя заслужава ли си инвестицията- 1050 лв ми казаха за романо и 1250 за АЕБ с обд комуникация.

                    Да попитам и за обд комуникацията има ли смисъл да влагам повече за да взема с обд ? Или и без обд няма да има проблеми ? В единия сервиз ми казаха: "за тази алфа няма да има проблем и без обд те не са притенциозни".

                    Като цяло ако имате предложения за марка и/или сервиз може да ме насочите, ще бъда благодарен.
                    Last edited by NoFeArr; d.m.y г., 14:48.
                    147 1,6 105к.с. 2002г.

                    Comment


                    • Аз карам с Фобос без OBD и нямам никакви проблеми.
                      Има обаче много колеги, които страдат от липсата на OBD.
                      Прецени си сам, но аз смятам, че газово с OBD комуникация е по-осъвременената уредба.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Слагай Romano, но Antonio и мирясвай
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • Romano Antonio май влиза в по-висок ценови клас, не мисля, че съм готов да дам 1400лв приблизително за газова... множко ми идват. Мисля някъде 1000-1100 да ми е тавана, не ми се влагат повече.
                          147 1,6 105к.с. 2002г.

                          Comment


                          • Няма никакво значение с каква уредба от средния клас ще се направи тая кола.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • Тоест да разбирам, че фобос или нещо от ценови диапазон до 900 лв няма да има проблеми от към трупане на грешки и неправилна работа на мотора.

                              Защото гаранция, че няма да има проблеми няма как да има дори и да дам колкото стоиността на колата за газов инжекцион, просто там е въпрос на монтаж и настройка според мен.
                              147 1,6 105к.с. 2002г.

                              Comment


                              • Разбирай го така, ако ти я настроят, както трябва - става и със система за 800лв.

                                Ако не разбираш нищо от газови уредби, вземи си някоя система с ОБД и искай да и пуснат корекцията. И пак се надявай основните изисквания при настройката да са ги спазили, че и ОБД_то няма да ти помогне.
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X