Известие

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион на Алфа Ромео 156 2.0 155 коня

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от stodev Покажи съобщение
    Благодаря ви за помоща, само ще напиша че резервирах час за след две седмици. Намерих ги къде се намират, слагат освен БРЦ и някаква нечувана марка (латвийска) сглобявана в БГ - "Тамона". Тамоната е 1050лв, БРЦ-то е 1250лв с някакви инжектори СААВ или нещо такова, не чух добре, за да е такава цената... Реших да сложа БРЦ, защото все пак софтуера е по-разпространен от тази другата... Другото нещо е трябва да реша дали имам нужда от допълнително смазваща/охлаждаща система за клапаните? 120лв е, но казаха че я злагали най-вече на определен модел Хонда и не помня коя друга... Тоест Алфите не им се е налаголо да слагат... Общо взето ми обясниха всичко което исках да знам... Само едно забравих да питам, днес ще сменям маслото на колата... Но се замислих дали не е по-добре да изчакам след като монтират газта да го сменя? Защото нали падали стружки от пробиването за инжекторите в цилиндрите, не е ли по-добре д асменя маслото след това за да спомогне за прочостването от външни частици? Те казаха че тези стружки били пластмасови и не било опасно, ама малко се съмнявам колекторните тръби на този двигател да са пластмасови?
    Да пробиват алуминия след пластмасовия колектор колега. Инжекторите да са най-близо до бензиновите, за да няма "лаг".

    При мен са там на алумия. А стружките излязоха през ауспуха ако е имало такива Свредлото по принцип като разпробива дърпа стружките на вън. Вътре ако падне нещо е много мъничко. Няма страшно
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      За да стане готино, се сваля всичко и се пробива. Останалото е въпрос на мързел.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
        За да стане готино, се сваля всичко и се пробива. Останалото е въпрос на мързел.
        Е така си е
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #79
          Колеги, моят майстор пак ме посъветва по-добре не Газ... заради бавното горене на газта и по-късите бутала на 2.0 мотора се получавало някакъв асинхрон и опансостта във високи обороти да блокира двигателя била по-голяма...
          Той ме посъветва ако тъй и тъй ще се дават пари за алтернатива, по-добре МЕТАН...
          Моля пишете ми кой от вас със мотор 2.0 е на ГАЗ и колко километри е навъртял с него без да е имал проблеми ?
          И има ли някой на метан , който също да сподели мнение ?
          То май нещата станаха за отделна тема, ако е така, ще я направя.
          Мерси
          Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

          Comment


          • #80
            Какво ще рече по-къси бутала? По-къси сравнени с кой мотор? Щото ако ги сравняваме с буталата на 1,6ТС са си по-дълги...Има колеги от форума със 166, 156 с 2.0ТС, които карат на газ вече поне 3 години и нямат никакви проблеми...Не знам какъв е тоя "майстор", където ти ги разправя тия неща!!!
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от stodev Покажи съобщение
              Колеги, моят майстор пак ме посъветва по-добре не Газ... заради бавното горене на газта и по-късите бутала на 2.0 мотора се получавало някакъв асинхрон и опансостта във високи обороти да блокира двигателя била по-голяма...
              Той ме посъветва ако тъй и тъй ще се дават пари за алтернатива, по-добре МЕТАН...
              Моля пишете ми кой от вас със мотор 2.0 е на ГАЗ и колко километри е навъртял с него без да е имал проблеми ?
              И има ли някой на метан , който също да сподели мнение ?
              То май нещата станаха за отделна тема, ако е така, ще я направя.
              Мерси
              При положение, че се плашиш от пропан-бутана, по добре не си помисляй за метан.
              Там нещата са по скъпи и доста по тежки. Пробега, който ще имаш на метан ще е сравнително малък. Постоянно трябва да си правиш сметка накъде пътуваш и има ли метан станции наоколо. Отделно колата ще е още по "мудна". В момента цената на метана не е толкова атрактивна също. За мен минусите са доста повече, отколкото да си караш на пропан-бутан.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #82
                Метана гори още по бавно дори. И си задължително монтиране на аванс процесор. Не, че и за газта не е хубаво да има аванс, но за метана просто задължително.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #83
                  Мисля че дори малкото съмнения , които имах ги изгоних от съзнанието си благорание на вас ...

                  Остана само да случа на монтаж и вече безпроблемни километри дай боже...
                  Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                  Comment


                  • #84
                    колегите за метана определено са прави.
                    успех с монтажа, в началото сигурно ще ти се налага да се позавърташ до сервиза през няколко дена докато ти нацелят настройките. като слагате настройките за минимална температура на прехвърляне на газ, сложете я на 30-40 градуса, че иначе градско ще си караш на бензин.
                    точка

                    Comment


                    • #85
                      Мда аз съм на 35 градуса и докато изкарам от гаража, докато затворя вратите... едно друго... и тя обръща. На 40 градуса пробвах също разликата е секунди. 5 градуса още ги вдига бързо. Има някои ги слагат на 50. Това е прекалено за мен. Един комшия си я обръща на 20 И зима и лято вика няма грижи. Пробвах на 20 и аз, но една сутрин дали от това или друго ми се задави мотора и го върнах на 35 и няма проблеми.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #86
                        Ще го имам предвид, благодаря!
                        Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                        Comment


                        • #87
                          ?

                          Какво става когато отида на профилактика за кабели , свещи или други процедури , за които се налага да се маха капака на двигателя? Тоест сега си мисля , тези инжектори, не трябва ли да се махат и те всеки път ? Как става това? И може ли дори негазаджия майстор да го направи ?
                          Съжалявам , ако върпосът е глупав, но се зачудих как става това? Дето се вика за едни свещи и аз можеше да си ги сменя, ама вече с ГИ става сложно...
                          Alfa 156 Selespeed (2.0, 155hp, 2000g.)

                          Comment


                          • #88
                            Инжекторите не се пипат...Свалят се бобините с кабелите и от долу са свещите...Можеш и сам да си ги смениш...
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #89
                              Газовите дюзи са на плочка наречена -Рейка. От всяка дюза излиза маркуч и влиза в смукателните колектори близо до бензиновите дюзи. Реално при 156 газовите дюзи са на около 20см. и нямат нищо общо със бензиновите или запалителната система.
                              Ето ти една снимка която е на 6ц. мотор, но горе долу се вижда за какво иде реч. Тук рейките са две по 3 цил.
                              Attached Files
                              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                              Автогаз сервиз-
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от stodev Покажи съобщение
                                Колеги, моят майстор пак ме посъветва по-добре не Газ... заради бавното горене на газта и по-късите бутала на 2.0 мотора се получавало някакъв асинхрон и опансостта във високи обороти да блокира двигателя била по-голяма...
                                Той ме посъветва ако тъй и тъй ще се дават пари за алтернатива, по-добре МЕТАН...
                                Моля пишете ми кой от вас със мотор 2.0 е на ГАЗ и колко километри е навъртял с него без да е имал проблеми ?
                                И има ли някой на метан , който също да сподели мнение ?
                                То май нещата станаха за отделна тема, ако е така, ще я направя.
                                Мерси
                                юколега, от както съм я взел моята съм на газ ( става дума за април 2006 г.), само една седмица я карах на бензин и като нова придобивка много и се радвах и разбира се много бензин изгори... Оттогава не съм имал проблеми с газовата (като софтуер), освен теч оттук, теч оттам. Наложи се да ходя до Пловдив след първите 5-6 месеца за регулиране, щото онзи лумпен дето ми я монтира много беше силен на приказки, ама слаб в ръцете и "втория етаж". Както казват и другите тук - подбери си много внимателно майстора! Успех!


                                P.S. Клапаните ми са още здрави, не съм ги сменял, а съм минал окло 120 000 км. с газта.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                                Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                                Comment

                                Working...
                                X