Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
    Не съм конструктор. Ама аджеба, защо хоратаще слагат излишни тежести на автомобилите си, което си е пари? Повтарям се и се извинявам.
    За комфорт, и удобство - колата излиза от завода нова, обикновенно чиляк като си вземе нова кола очаква мека возия, плавно тръгване, удобен съединител и потегляне......за да си ходи мераклийски на работа и прочее.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      А честотата на ударите каква е? Променлива ли е? Зото при ДВГ се гонят и обороти, а при високите обороти е желателно да има по-малко излишни тежести

      Просто си мисля, че примерът (с пресата имам предвид) не е на място.
      Честотата на ударите при тази преса е малка и постоянна,но колегата просто дава пример,че маховика акумулира енергия и олеснява мотора при голяма тежест(натоварване).
      Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
      Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
      SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
      Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

      Comment


      • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        щом тука има конструктори по-големи от хората в мотоспорта евала. Или WRC колите не са връх на турбоколите с идиотска употреба?! Искрено се надявам да е така...

        ето един маховик който бих си го сложил в хола само да си го гледам

        http://f1-dictionary.110mb.com/wrc_drivetrain.html


        Маховикът е акумулатор на енергия.... за сега само във формула 1 и експериментални коли се опитват да направят така тази енергия да се използва, когато е нужно, във всички други случай от спортните мотори се гони динамика и респонс... в моторспорта се изразходва... не се акумулира защото се хаби енергия

        весел ти е поста


        А ако е истина, че си разбрал от човека нещо, и че пък наистина си е направил по-тежък маховик, най-вероятно си има конкретна причина човека


        Важното е че има спор и в споровете се ражда истината
        Няма коструктори има прости - Аз и Дригата сме прости и затва сме с тежки маховици адънмъ?? На тебе и на Ици неможе цял живот някой да ви маха кифтетата от очите оправяйте се

        ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:01 ----------

        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        А честотата на ударите каква е? Променлива ли е? Зото при ДВГ се гонят и обороти, а при високите обороти е желателно да има по-малко излишни тежести

        Просто си мисля, че примерът (с пресата имам предвид) не е на място.
        Е тука Боби частично е загатнал истината ...
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          А честотата на ударите каква е? Променлива ли е? Зото при ДВГ се гонят и обороти, а при високите обороти е желателно да има по-малко излишни тежести

          Просто си мисля, че примерът (с пресата имам предвид) не е на място.
          2 удара/сек. Примера си е много намясто даже
          Alfa 155 2.0TS 8V '93
          sigpic
          VW LADAVAGEN '81
          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

          Comment


          • Добре сега едно въпросче към рабиращите......


            Може ли да ми обясните как Хонда 1000РР вади такава мощ без маховик и си има перфектен празен ход???????
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • Сигурно както при мотоциклетите-много коне и обороти,а нютоните ги няма.
              http://catalog.auto.ru/catalog/motor...ard/28459.html

              Comment


              • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                2 удара/сек. Примера си е много намясто даже
                Намясто ли? Това висока честота ли е? Я помисли при 8000 об/мин. ,при някой 4 цил. мотор примерно, колко удара имаш в секунда.

                Аз смятам така: 8000 делено на 60 прави около 133 в период удара. Някъде около 66.5 пъти повече от пресата.
                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 00:53.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • http://www.youtube.com/watch?v=JskRH...eature=related
                  http://www.youtube.com/watch?v=CUC3y...eature=related
                  http://www.youtube.com/watch?v=w5OrO_E56tw

                  http://www.lunaticfringe.org/vwfox/mod/flywheel.html - малко описание и наблюдавания ефект.

                  Last edited by Furious 155; d.m.y г., 11:39.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • Това как се форсира колата на място не виждам какво общо има с вървенето и смяната на скоростите.

                    А тоя батка дето си го пуснал отдоле като е сменил и кутията и маховика според мене нищо не е разбрал кое от какво се случва, тук таме има нещо вярно написано от него
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • Тази вечер един виден рацер ще изкаже мнение как е вече с нова кутия и лек маховик
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Тази вечер един виден рацер ще изкаже мнение как е вече с нова кутия и лек маховик
                        Охохохо я раздуй малко....
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                          Защото в темата се говори за турбо кола,нищо че е турбо дизел.... По-лек махових,по-малко натоварване на мотора,по-малко изгорели газове който да завъртят оня ми ти сешоар,мързи ме да пиша повече пия от 14:00 днеска и ми дреме дали някой ще зацепи нещо,ама от 10 кила маховик сложите 2 кила на турбо дизел мноооооооооооооо шще вървииииииии
                          Това май е отговорът на въпроса, защо на търбо кола се препоръчва по- тежък маховик. Поне ми звучи логично.
                          Lexus IS200

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Тази вечер един виден рацер ще изкаже мнение как е вече с нова кутия и лек маховик
                            Еййй Радко най-накрая ще Ви шамари
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Еййй Радко най-накрая ще Ви шамари
                              Не е той.
                              Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                              ех.. Малкото КуВе
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                                Не е той.
                                Васкоооо бързо да кажеш как е колата
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X