Аи колеги, през лятото колата работеше ок, но харчеше отново много, да кажем мин 15/100. И това при Пловдив - София извънградско със 120км/ч. От Пловдив до София изхарчи 40-45лв бензин при 2 лв бензина горе-долу... Иначе и тогава надуваше само 0.5 -0.6, в същност от както съм я взел не е надувала като хората...
Колега, за ТПС-а сега те разбрах, ти имаш в предвид не болтчето което регулира ТПС-а, а болтчето което държи леко отворена клапата(нещо се бях зачудил какво имаш в предвид)...
Ще го погледна въпросното ,но не вярвам да има някаква намеса, защото аз на стара се бях опитва л в началото да го въртя иосвен, че му загладих фрезенг-а отгоре нищо друго не стана...
Вакуумите ще ги прегледам ,аз от извесно време го мисля, но забравям като я зачопля. Мисля да затапя всички вакууми освен тези за регулатора и мап-а, пък да видим как ще се държи....
като я взех, смених водната помпа, макар и залудо( беше не помпата, а запушен радиатор), но при свалянето на капака долу, всичко ми изглеждаше ок. Датчика си беше на около 1 милиметър от зъбите на шайбата, което съм го гледал и на другата и не намерих някакви видими рзлики, или поне такива които да бият на очи. По какво се различават двете стойки? Става дума за тази от бош онжекцион и тази от марели...
Колега, за ТПС-а сега те разбрах, ти имаш в предвид не болтчето което регулира ТПС-а, а болтчето което държи леко отворена клапата(нещо се бях зачудил какво имаш в предвид)...

Вакуумите ще ги прегледам ,аз от извесно време го мисля, но забравям като я зачопля. Мисля да затапя всички вакууми освен тези за регулатора и мап-а, пък да видим как ще се държи....
като я взех, смених водната помпа, макар и залудо( беше не помпата, а запушен радиатор), но при свалянето на капака долу, всичко ми изглеждаше ок. Датчика си беше на около 1 милиметър от зъбите на шайбата, което съм го гледал и на другата и не намерих някакви видими рзлики, или поне такива които да бият на очи. По какво се различават двете стойки? Става дума за тази от бош онжекцион и тази от марели...
Comment