Първоначално публикувано от Da_Fuse
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеОт цялата дискусия, излязоха на преден план 2 основни неща - пропуск на въздх по вакуумите и захранването на ЕКУ-то/евентуално алтернатор. Ще ги проверя и ще пиша резултата.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеда не те отчайвам, ама не е нито едно от двете. няма как от скъсан вакум да се дави колата с бензин. проблема ти е в грешното смесообразуване.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеОт цялата дискусия, излязоха на преден план 2 основни неща - пропуск на въздх по вакуумите и захранването на ЕКУ-то/евентуално алтернатор. Ще ги проверя и ще пиша резултата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеми аз съм сигурен че като цяло двигателя му е муден и при форсиране глъхне и просто се чува че няма мощност.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Значи колата е мудна, защото не надува на нормалното си налягане и няма оувърбууст. Иначе не глъхне, не забива "муцуна"и такива неща. Цапа свещите и на празен ход мени обороти. Искрата играе от време на време, само на някой от цилиндрите и то без някаква постоянство, единственото което ми прави впечатление, е че го прави като започне да загрява и като че ли се задълбочава, колкото повече загрява?! Странното е че вчера отново мерих датчиците за Т и нищо?! Като цяло аномалията, която се наблюдава когато започне да го прави е почти по всички линии... Когато започне да го прави, мап-а играе между 270 и 320(горе-долу), предварението играе между 8 и 13(горе-долу), и естествено моторчето за празния ход и то играе, защото се опитва да коригира мап-а. Единствено темперетурата и ТПС данните не играят...
П.П. Датчика на коляновият вал е ясен, него ще го сменя с този от другата, защото така и така имам наличен, който е работил без забележка, нищо не ми пречи да го сменя...Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 12:54.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеА защо му е муден - бензин има, турбина - няма? А сега де
бърка се сместа, оттам се клати аванса, а от него се променя цо-то и това е ефекта. затова моето предположение е за дросел.точка
Comment
-
Днес ще го погледна дросела дали е пипан, но ме съмнява...
П.П. Като се замисля възможно е ако има пропуск по вакуума на мап-а да дава отклонение, защото мап-а отчита по-ниско налягане в колектора и съответно ЕКУ-то приема, че влиза по-сгъстен въздух, съответно повече кислород.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеДнес ще го погледна дросела дали е пипан, но ме съмнява...
П.П. Като се замисля възможно е ако има пропуск по вакуума на мап-а да дава отклонение, защото мап-а отчита по-ниско налягане в колектора и съответно ЕКУ-то приема, че влиза по-сгъстен въздух, съответно повече кислород.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Сори че ставам нахален, ама пак да попитам, хлабините на клапаните мерени ли са? Отварял ли си капаците на валовете да видиш в какво състояние и какви са? Да не са разменени шайбите на валовете? Не се знае кой какво е правил по колата, но невървене и огромен разход може да е не само ел проблем.
Comment
-
Ами не са мерени хлабините, но не вярвам да е от тях. както и да е, ще ги измеря при първият удебен случай, разбирай - вдругиден...
П.П. Ако мап-а отчита по-ниско налягане или по-малко подналягне, то тогава турбината би трянвало да пренадува, а не да надува по-малко. В момента колата надува по-малко, защото вероятно еку-то намира някаква нередност..., но е старо и "глупаво" и неможе да си каже...Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:17.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеАми не са мерени хлабините, но не вярвам да е от тях. както и да е, ще ги измеря при първият удебен случай, разбирай - вдругиден...
П.П. Ако мап-а отчита по-ниско налягане или по-малко подналягне, то тогава турбината би трянвало да пренадува, а не да надува по-малко. В момента колата надува по-малко, защото вероятно еку-то намира някаква нередност..., но е старо и "глупаво" и неможе да си каже...Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment