Отговор не получих на моя въпрос, но все пак да опитам помогна ако мога. Случайно да си сменял маслена помпа?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеАми аз, чесстно казано си мисля, за окъсяване на намотката вътре в датчика, от там импулс на границата с коректното и от време на време аномалия... От друга страна ако има такова нещо ще има проблеми и разлика в паленето на студено, на топло, постепенна промяна в искрата при загряване на двг...точка
Comment
-
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеОтговор не получих на моя въпрос, но все пак да опитам помогна ако мога. Случайно да си сменял маслена помпа?
Колкото до дросела, според мен не е пипан, но и на виза показва коректни данни, единствено показва -0.1 - -0.3 при напълно затворен. Иначе не искам да го прехвърлям, защото играта е безумно - безбожна с достигането до 10-ките отдолу. Стария го свалях да го чистя.
Вакуум също може да е , или поне така мисля, нещо да бърка мап-а. Иначе кадето куплунзи съм видял съм гледал и да чукна на дърво, за разлика от старата, при тази всички куплунзи са като нови...
Капачката и палеца са сравнително нови, да не кажа нови - на не повече от 2к км, но това пак не е гаранция де...Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 17:58.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеКолега изавинявай, сега погледнах пак. Нито тази, нито старата е имаше газова.
Колкото до дросела, според мен не е пипан, но и на виза показва коректни данни, единствено показва -0.1 - -0.3 при напълно затворен. Иначе не искам да го прехвърлям, защото играта е безумно - безбожна с достигането до 10-ките отдолу. Стария го свалях да го чистя.
Вакуум също може да е , или поне така мисля, нещо да бърка мап-а. Иначе кадето куплунзи съм видял съм гледал и да чукна на дърво, за разлика от старата, при тази всички куплунзи са като нови...точка
Comment
-
Казваш че стария ти двигател е в гаража, погледни и свери дали стойката на която стои датчика на коляновия вал-тази ламаринената, е абсолютно еднаква със стойката, която е на твоята кола. Като казвам абсолютно еднаква, а не почти същата. Имах подобен проблем с едно Купе скоро, на което му бяха сменили маслената помпа и бяха сложили от Тема, а там инжекциона е друг, съответно и стойката е друга.
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеPF09 ли е тпс-а. виж само дали е разпломбиран винта който бута дроселовата.
Междувременно така и така слизах, прегледах всички куплунзи до които успях да се докопам. Комутатор ок, бобина ок, главно реле ок, реле помпа ок, куплунг тпс ок, куплунг Т въздух ок, куплунг Т вода ок, куплунг празен ход ок, куплунг дфазов датчик делко ок, куплунзите на дюзите ок, основните + проводници, които са до главните релета изглеждат ок, без клеясало или потъмняло, без да са хлабави...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Колега, май ще се окажат прави колегите от първите постове, а именно, че бензина е виновен. До сега на трима колеги, които са зареждали не само на различни но и в други региони, свещите бяха направо мокри и то чак на третия ден след аварията.
Бензина миришеше на терпентин и ацетон.
Хвани и избърши дистрибуторната капачка и палеца с чисто масло и пак със суха кърпа.
Все си мисля, че проблема не е в електрониката, а в бензин, вакууми и силови тоци.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Хммм.... дано да си прав, но все пак незнам... Едно от следващите неща е преглеждане на веригата на + на ЕКУ-то под товар... или направо един нов + за проба...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеКолега, дросела е pf 09, като неможах да видя пломбата на горният винт дали е здрава, но самият винт според мен е въртян. Както казах обаче, според виза-та си дава ок стойности(ак отова е мерило де..), на теб каква ти е мисълта?точка
Comment
-
'94 година една подобна такава имаше подобен проблем - оказа се маркуче за вакуум. Колата беше HF турбо интеграле 4х4 състезателният вариант. Смениха маркуча и колата излетя въртейки колелетаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Чакай сега, останах с впечатлението, че така си я купил, затова те питам за датчика. Ако някой преди теб е сменял маслена помпа? Или проблема се е проявил впоследствие? В моята професия на това му се вика анамнеза, та колкото повече информация има в анамнезата, толкова по-лесно се поставя диагнозата.
Comment
-
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеЧакай сега, останах с впечатлението, че така си я купил, затова те питам за датчика. Ако някой преди теб е сменял маслена помпа? Или проблема се е проявил впоследствие? В моята професия на това му се вика анамнеза, та колкото повече информация има в анамнезата, толкова по-лесно се поставя диагнозата.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment