Отговори на колегата, бе. И това ли не можеш?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Измерване на вторичната намотка на бобина
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
п.п. Извинявам се! Допуснал съм двусмислие, имах предвид за всяка една бобина.Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:12.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Времето, необходимо да се напише в търсачката "online calculator" да се отвори страницата и да се копира адреса и тук е повече от достатъчно за да се извърши едно елементарно пресмятане (на ум) и да се напише отговора на поставения въпрос.
Но това при положение, че IQ - то ти е поне малко по-високо от целзиевата температура при която се топи ледът.
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:23.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВремето, необходимо да се напише в търсачката "online calculator" да се отвори страницата и да се копира адреса и тук е повече от достатъчно за да се извърши едно елементарно пресмятане (на ум) и да се напише отговора на поставения въпрос.
Но това при положение, че IQ - то ти е поне малко по-високо от целзиевата температура при която се топи ледът.
Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеНе калкулираш времето за лични съобщения. Ситуацията е сложна, като "международната обстановка" в новините по "БТ".
Примерно, Аристотел е постулирал за първи път закона за гравитацията, като е казал, че едно тяло пада толкова по-бързо, колкото е по-голямо неговото тегло.
След това, в продължение на близо 2000 години хората са вярвали на този закон, докато не се е появил Галилей, който е доказал, че това не е вярно..........
В този пример обаче, между Аристотел и Галилей са стояли едни 2000 години.
В хода на тези разсъждения, не разбирам, защо ние трябва да доказваме, че твърдението на Цвятко не е вярно.
Нека той да докаже, че е вярно. Нали нас не ни делят 2000 години?
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:47.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
On the later CF3 (2001 on Euro 3 emissions standard) 16v TS the four coils fire both spark plugs in one cylinder (so not 1 & 4 and 2 & 3 as pairs), and may not be a wasted spark system. The potential benefits of each coil being associated with one cylinder being: halving the firing frequency - the coil is only required to fire every 720° crankshaft rotation rather than every 360° crankshaft rotation. This would double coil saturation time, reducing coil load and improving spark quality at high rpm. Some Bosch engine management system have the ability to advance and retard ignition timing in individual cylinders, which would be impossible in the CF1 and CF2 configurations as each cylinder is serviced by two coils, but could be used in the CF3 setup.
Колкото до начина на зареждане на бобината с подмагнитване, аз го написах първи, ти го оспори, затова ти трябва да докажеш правотата си. Зеленото човече обеща да закачи осцилоскоп и да снима
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЧукча, това ти си го постнал преди 3г., А и Оем е написал, че явно ЦФ3 моторът, който е изследвал явно е имал дефект
Колкото до начина на зареждане на бобината с подмагнитване, аз го написах първи, ти го оспори, затова ти трябва да докажеш правотата си. Зеленото човече обеща да закачи осцилоскоп и да снима
Вместо да караш човека да прави измервания, от които аз вече знам, какъв ще е резултатът, за пореден път те подканям да посочиш достоверен източник в подкрепа на своите твърдения.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:19.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко беше способен да отговориш на въпроса, който "зеленото човече" ти постави, щеше и да разбереш, че приказките ти за непостоянното намагнитване, вероятно са само приказки.
Вместо да караш човека да прави измервания, от които аз вече знам, какъв ще е резултатът, за пореден път те подканям да посочиш достоверен източник в подкрепа на своите твърдения.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеСнимката на зеленото човече, като я направи с до 10V на деление разделителна. Но ако се окажа прав?
Аз мога да ти дам няколко "против".
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеСнимката на зеленото човече, като я направи с до 10V на деление разделителна. Но ако се окажа прав?
А като се окаже, че не си прав......!?Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеСнимка - след като получа отговор.
А като се окаже, че не си прав......!?Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеСнимка - след като получа отговор.
А като се окаже, че не си прав......!?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщениеСнимка - след като получа отговор.
А като се окаже, че не си прав......!?
---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:14 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЩе грабне кофата и ще хукне към слънцето.
П.П. М/у другото има два варианта за ограничаване на тока през бобината за да стои на подзаряд един вид. А има и още една особеност на бобините зарадикоето се използва това, за което пиша. Хайде Еко, какво имам предвид? Помагайте му деLast edited by Alex_26; d.m.y г., 20:36.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеП.П. М/у другото има два варианта за ограничаване на тока през бобината за да стои на подзаряд един вид. А има и още една особеност на бобините зарадикоето се използва това, за което пиша. Хайде Еко, какво имам предвид? Помагайте му де
За разлика от това ти криеш твърденията си и бягаш от доказателствата с путьовски похвати.
Какво си го заовъртал, като третокласна пачавра?
Или казвай, каквото имаш да казваш ясно и точно или бегай да сереш другаде.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:49.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЩе се извиня публично. Но съм убеден в правотата си и искам ясна снимка[COLOR="Silver"]
Ако една бобина стои постоянно "на пълен заряд"(каквото и да означава това), то тя ще е електромагнит и няма да произвежда искра. Ако една бобина е "на пълен заряд" то тя няма как да се зареди по вече.
Няма друг начин да се ограничи токът през бобината, освен транзисторът да поеме тая функция. За стойноста на реактивното съпротивление, беше писано по назад.Арфа Ромео 146 1.6 боксер
Comment
Comment