Известие

Collapse
No announcement yet.

Измерване на вторичната намотка на бобина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отговори на колегата, бе. И това ли не можеш?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Линукс си има вграден, при това за няколко системи. Искам да зная има ли смисъл да мъкна осцилоскопът, та да доказвам нещо, което в autodata си го има начертано.
      п.п. Извинявам се! Допуснал съм двусмислие, имах предвид за всяка една бобина.
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:12.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • Времето, необходимо да се напише в търсачката "online calculator" да се отвори страницата и да се копира адреса и тук е повече от достатъчно за да се извърши едно елементарно пресмятане (на ум) и да се напише отговора на поставения въпрос.

        Но това при положение, че IQ - то ти е поне малко по-високо от целзиевата температура при която се топи ледът.

        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:23.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Времето, необходимо да се напише в търсачката "online calculator" да се отвори страницата и да се копира адреса и тук е повече от достатъчно за да се извърши едно елементарно пресмятане (на ум) и да се напише отговора на поставения въпрос.

          Но това при положение, че IQ - то ти е поне малко по-високо от целзиевата температура при която се топи ледът.

          Не калкулираш времето за лични съобщения. Ситуацията е сложна, като "международната обстановка" в новините по "БТ".
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
            Не калкулираш времето за лични съобщения. Ситуацията е сложна, като "международната обстановка" в новините по "БТ".
            Доказателството, че едно твърдение е вярно или невярно са два основни подхода, благодарение на които познанието се развива.

            Примерно, Аристотел е постулирал за първи път закона за гравитацията, като е казал, че едно тяло пада толкова по-бързо, колкото е по-голямо неговото тегло.
            След това, в продължение на близо 2000 години хората са вярвали на този закон, докато не се е появил Галилей, който е доказал, че това не е вярно..........

            В този пример обаче, между Аристотел и Галилей са стояли едни 2000 години.

            В хода на тези разсъждения, не разбирам, защо ние трябва да доказваме, че твърдението на Цвятко не е вярно.

            Нека той да докаже, че е вярно. Нали нас не ни делят 2000 години?

            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:47.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • On the later CF3 (2001 on Euro 3 emissions standard) 16v TS the four coils fire both spark plugs in one cylinder (so not 1 & 4 and 2 & 3 as pairs), and may not be a wasted spark system. The potential benefits of each coil being associated with one cylinder being: halving the firing frequency - the coil is only required to fire every 720° crankshaft rotation rather than every 360° crankshaft rotation. This would double coil saturation time, reducing coil load and improving spark quality at high rpm. Some Bosch engine management system have the ability to advance and retard ignition timing in individual cylinders, which would be impossible in the CF1 and CF2 configurations as each cylinder is serviced by two coils, but could be used in the CF3 setup.
              Чукча, това ти си го постнал преди 3г., А и Оем е написал, че явно ЦФ3 моторът, който е изследвал явно е имал дефект
              Колкото до начина на зареждане на бобината с подмагнитване, аз го написах първи, ти го оспори, затова ти трябва да докажеш правотата си. Зеленото човече обеща да закачи осцилоскоп и да снима

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Чукча, това ти си го постнал преди 3г., А и Оем е написал, че явно ЦФ3 моторът, който е изследвал явно е имал дефект
                Колкото до начина на зареждане на бобината с подмагнитване, аз го написах първи, ти го оспори, затова ти трябва да докажеш правотата си. Зеленото човече обеща да закачи осцилоскоп и да снима
                Ако беше способен да отговориш на въпроса, който "зеленото човече" ти постави, щеше и да разбереш, че приказките ти за непостоянното намагнитване, вероятно са само приказки.

                Вместо да караш човека да прави измервания, от които аз вече знам, какъв ще е резултатът, за пореден път те подканям да посочиш достоверен източник в подкрепа на своите твърдения.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:19.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Ако беше способен да отговориш на въпроса, който "зеленото човече" ти постави, щеше и да разбереш, че приказките ти за непостоянното намагнитване, вероятно са само приказки.

                  Вместо да караш човека да прави измервания, от които аз вече знам, какъв ще е резултатът, за пореден път те подканям да посочиш достоверен източник в подкрепа на своите твърдения.
                  Снимката на зеленото човече, като я направи с до 10V на деление разделителна. Но ако се окажа прав?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Снимката на зеленото човече, като я направи с до 10V на деление разделителна. Но ако се окажа прав?
                    Ами докажи, че си прав. Имаш ли някаква макар и бегла идея, за смисъла от подобно нещо?
                    Аз мога да ти дам няколко "против".


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Снимката на зеленото човече, като я направи с до 10V на деление разделителна. Но ако се окажа прав?
                      Снимка - след като получа отговор.
                      А като се окаже, че не си прав......!?
                      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        Снимка - след като получа отговор.
                        А като се окаже, че не си прав......!?
                        Няма такъв вариант . ТОЙ винаги е праФ
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                          Снимка - след като получа отговор.
                          А като се окаже, че не си прав......!?
                          Ще грабне кофата и ще хукне към слънцето.



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                            Снимка - след като получа отговор.
                            А като се окаже, че не си прав......!?
                            Ще се извиня публично. Но съм убеден в правотата си и искам ясна снимка

                            ---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ще грабне кофата и ще хукне към слънцето.

                            Многознайко, една бобина за колко време се зарежда и дали ще се зареди още повече ако постоянно седи на пълен заряд?

                            П.П. М/у другото има два варианта за ограничаване на тока през бобината за да стои на подзаряд един вид. А има и още една особеност на бобините зарадикоето се използва това, за което пиша. Хайде Еко, какво имам предвид? Помагайте му де
                            Last edited by Alex_26; d.m.y г., 20:36.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              П.П. М/у другото има два варианта за ограничаване на тока през бобината за да стои на подзаряд един вид. А има и още една особеност на бобините зарадикоето се използва това, за което пиша. Хайде Еко, какво имам предвид? Помагайте му де
                              Аз и останалите колеги си правим труда да обясняваме това, което твърдим с достатъчно ясни изразни средства и колкото е необходимо за да бъдем разбрани.

                              За разлика от това ти криеш твърденията си и бягаш от доказателствата с путьовски похвати.

                              Какво си го заовъртал, като третокласна пачавра?

                              Или казвай, каквото имаш да казваш ясно и точно или бегай да сереш другаде.
                              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:49.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Ще се извиня публично. Но съм убеден в правотата си и искам ясна снимка[COLOR="Silver"]
                                Аз също, но очаквам ясен отговор на въпросът си първо. Въпросът не е сложен при това
                                Ако една бобина стои постоянно "на пълен заряд"(каквото и да означава това), то тя ще е електромагнит и няма да произвежда искра. Ако една бобина е "на пълен заряд" то тя няма как да се зареди по вече.
                                Няма друг начин да се ограничи токът през бобината, освен транзисторът да поеме тая функция. За стойноста на реактивното съпротивление, беше писано по назад.
                                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                                Comment

                                Working...
                                X