Известие

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е, интеграла на гърбицата ако се налага може да се свали, иначе може да се сравнява донякъде и по лифта в ГМТ при положение че валовете са с равни други параметри.
    Тази дясната диаграма вярно ли е стандартния вал, че излиза 308 градуса продължителност?
    Това с адски ранното отваряне на всм. клапан е нежелан ефект при работата на вариатора, примерно има системи на други марки, които само затварят рано всмукателния без да има увеличен оувърлап, това е за работа в средни обороти.Във високи трябва много късно затваряне след ДМТ, примерно виж от каталога на някоя фирма фул рейс вал на колко затваря.А оувърлапа е даже и по-малък от стоковата диаграма на твоя мотор при включен вариаторПак се връщаме на темата в кой режим имаме аванс от вариатора

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      Е, интеграла на гърбицата ако се налага може да се свали, иначе може да се сравнява донякъде и по лифта в ГМТ при положение че валовете са с равни други параметри.
      Да, лифта в ГМТ дава някаква представа за интеграла на гърбицата при ставняване на два вала, при равни др. параметри.
      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      Тази дясната диаграма вярно ли е стандартния вал, че излиза 308 градуса продължителност?
      Поне това дават като информация производителя, в менюалите за ремонт и експлоатация. Друг е въпроса, дали тези стойности са абсолютни, дали са предвидени луфтовете м/у вала и повдигачите, или са при някакво определено повдигане на клапана. На мен по-ми се вярва да е първото...
      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      Това с адски ранното отваряне на всм. клапан е нежелан ефект при работата на вариатора, примерно има системи на други марки, които само затварят рано всмукателния без да има увеличен оувърлап, това е за работа в средни обороти.Във високи трябва много късно затваряне след ДМТ, примерно виж от каталога на някоя фирма фул рейс вал на колко затваря.А оувърлапа е даже и по-малък от стоковата диаграма на твоя мотор при включен вариаторПак се връщаме на темата в кой режим имаме аванс от вариатора
      Те, фулрейс валовете се сещаш, че са с по-голям интеграл и с доста по-голям лифт в ГМТ, та дори и при малък овърлап в градуси, като ефект може да е по-осезаем спрямо други валове с по-голям овърлап, като градуси, но като ефект - не толкова осезаем...
      Абе едно е ясно - както каза Бобо, ще продължа с ретардването на всмукателния вал назад, докато се получи задоволителен ефект. А може да се окаже накрая, че в ГМТ без вариатор няма да имам никакъв лифт...
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • Както казва народа - "По-добре късно, отколкото - никога".
        Та случи се така, че след дълго мълчание, другарите италианци от C&B се възбадиха с тяхно предложение по решаването на проблема, а именно:

        "Dear Mr Nazam,

        we cannot still give you a written comment by Mr Bariani , but a good news is that Mr Bariani has carefully worked on your case and is willing to send
        you other camshafts, with different profile and more powerful ; all this will be at our expense.
        I hope that you are pleased of this solution offerred by Mr Bariani.
        Of course we will need that you send back the first set that we sent you ; thank you.

        Kind regards,
        Mauro Bosio"

        Май някой вече е решил, че грешката е в неговия телевизор
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • Какво стана има ли някакво развитие не си писал отдавна
          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

          Comment


          • ще извиняваш че и аз се намесвам колега,не че сьм гол.специалист ама и аз като теб вьртях валове натам насам,едни други ама накрая оцелих резултата,а тои е достоверен с почти всичко което ти казва колегата ICI така че ти препорьчвам да го послушаш.
            ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
            Alfa Romeo 145 3.0V6
            Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

            Comment


            • Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
              ще извиняваш че и аз се намесвам колега,не че сьм гол.специалист ама и аз като теб вьртях валове натам насам,едни други ама накрая оцелих резултата,а тои е достоверен с почти всичко което ти казва колегата ICI така че ти препорьчвам да го послушаш.
              Добре де не четеш ли или не разбираш ясно си пише че коломбо и бариани ще му пратят други валове поради видима грешка ! Сега кое по точно да гледаме от ИцИ?
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • сори,ама не сьм видял добре последния пост ,дано с новите валове получи краиния желан от него резултат,щото по едно време беше почнал да ги варти произволно маи ,нещо не ми допада и това да се включва вариатора по собствено усмотрение,щото при мен мисля се включваше на опр.обороти
                ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                Alfa Romeo 145 3.0V6
                Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                Comment


                • Все още от коломбото не са ме информирали, кога ще изпратят новите валове. Последната информация е, че г-н Бариани работи по проблема. Явно интеграла на гърбицата е малък и точно наличието на вариатор малко ги е подвело. Така си мисля, защото още когато заявявах валовете, те ми предложиха да разкарам вариатора, но ги информирах, че нямам такова намерение и в крайна сметка ми изпратиха тези валове. Фазите, ъглите и лифта на тези валове нямат нищо общо с посочените такива на техния сайт, предлагани за Алфа 75/155 TS 8кл.
                  А относно включването на вариатора - правя го само при пълна газ (пълно натоварване). През останалото време карам на изключен вариатор, което разбира се, влияе негативно на динамиката и мощността, но и положително на разхода... особено в режим на извънградско шофиране. Е, когато реша да си създам малко емоция, тогава цък'ам копчето и не питам за разхода
                  Ако имам някакви новини, ще ви информирам своевременно.
                  Благодаря Ви за проявения интерес!
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • В тоговор на молбата на някои колеги от форума, поствам тук няколко снимки на споменатата в по-предишните мнения на тази тема букса, чрез която става превключването на ЕКУ'то от управление на 2.0 към 1.8 (1.7).
                    Буксата се намира под жабката и е закрепена към снопа кабели, които влизат в ЕКУ'то. В нея според случая влиза друга букса със замостено кабелче (при версиите 1,8 и 1,7) или е свободна (както е в момента на едната от снимките) за 2,0 версиите
                    Attached Files
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • Последната оферта на "colombo&bariani" е да ми подменят валовете с по-агресивни, но това ще е за сметка на вариатора. Или с др. думи, новите валове няма да са с опция за вариатор и ще трябва да разкарам моя вариатор и да закача на вала обикновено или раздвижно зъбно колело.
                      Все още не съм решил дали да я приема, защото все пак колата я ползвам и за градско каране, а с новите валове това ще е малко трудно.
                      Явно ще претеглям "+" и "-" преди да взема крайното решение.
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                        Последната оферта на "colombo&bariani" е да ми подменят валовете с по-агресивни, но това ще е за сметка на вариатора. Или с др. думи, новите валове няма да са с опция за вариатор и ще трябва да разкарам моя вариатор и да закача на вала обикновено или раздвижно зъбно колело.
                        Все още не съм решил дали да я приема, защото все пак колата я ползвам и за градско каране, а с новите валове това ще е малко трудно.
                        Явно ще претеглям "+" и "-" преди да взема крайното решение.
                        Колко по-агресивни валове ти предлагат?
                        Не вярвам чак "Race medium" или "Race max" да ти направят, защото по принцип са по-скъпи пък и предполагам знаят на какво и защо ще се слагат

                        П.П: Аз за вариатора не бих плакал
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • Ами от "colombo&bariani" казват, че с този тип валове ( с опцията за вариатор) не мога да получа повече от 10-12% увеличение на мощността. С валовете, които те ми предлагат, ме уверяват, че ще получа допълнително 3-4% мощност.
                          Или с др. думи казано, 158к.с., които съм измерил на последния дино-рън са лимита, който мога да постигна с тези валове, а ако ги подменя с другите ще достигна около 163к.с.
                          Друг е въпроса обаче, на който те все още не са ми отговорили, защо тези 158к.с. съм ги получил при изключен вариатор, а не при включен?! Мнението на колегите е (а и аз съм склонен да го подкрепя), че трябва валовете още да се върнат назад, но все таки ми се иска да чуя отговора и на коломбовците...
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                            Мнението на колегите е (а и аз съм склонен да го подкрепя), че трябва валовете още да се върнат назад, но все таки ми се иска да чуя отговора и на коломбовците...
                            какво значи още назад, колко градуса на фул лифт?
                            в момента без включен вариатор на колко градуса е фул лифта?
                            Малко ми е риторичен въпроса, съвсем в реда на нещата е да се извади повече мощност във високите без задействан вариатор

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              какво значи още назад, колко градуса на фул лифт?
                              в момента без включен вариатор на колко градуса е фул лифта?
                              Малко ми е риторичен въпроса, съвсем в реда на нещата е да се извади повече мощност във високите без задействан вариатор
                              В момента е на около 0.8-0.9мм в ГМТ, което (по сметки на око) е около 10гр отваряне преди ГМТ и следователно фул-лифта идва някъде на 130гр след ГМТ. Това следва да значи, че при вкл. вариатор фул-лифта идва на около 100гр след ГМТ.
                              Идеята ми е да дръпна назад вала до получаване на лифт = 0мм в ГМТ, от което ще следва фул-лифт на 142гр без вариатор, а с вкл. вариатор - фул-лифт на 112гр. Така ще намаля малко овърлапа, но пък ще се удължи времето за пълнене, каквато всъщност е твоята теория.
                              Еми ще пробваме и ще мерим. Така ще стане най-ясно дали сме на прав път или не.
                              Знам, че ти си "ЗА" късното затваряне, но все пак не ми се иска да се лиша от ефекта на оувърлапа, който всъщност спомага за ускоряването на въздушния поток към горивната камера.
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment


                              • цялата работа е че се излиза тотално извън настройките на валовете.
                                Опитай се да нагласиш валовете с максимална точност по фул лифт метода колкото им го дават по спецификация коломбовците при незадействан вариатор и ще си дойдат нещата.
                                За стратегията на вариатора, виж в техническото ръководство на 1.8 16В примерно как е описано по обороти кога се задейства.
                                В средни вариатора дава предварение за повече динамично сгъстяване, а във високи си е на късното затваряне за инерционно донапълване, там колкото си му дават по спецификация (около 110*) фул лифт

                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube
                                evo2 600

                                Comment

                                Working...
                                X