Е, интеграла на гърбицата ако се налага може да се свали, иначе може да се сравнява донякъде и по лифта в ГМТ при положение че валовете са с равни други параметри.
Тази дясната диаграма вярно ли е стандартния вал, че излиза 308 градуса продължителност?
Това с адски ранното отваряне на всм. клапан е нежелан ефект при работата на вариатора, примерно има системи на други марки, които само затварят рано всмукателния без да има увеличен оувърлап, това е за работа в средни обороти.Във високи трябва много късно затваряне след ДМТ, примерно виж от каталога на някоя фирма фул рейс вал на колко затваря.А оувърлапа е даже и по-малък от стоковата диаграма на твоя мотор при включен вариатор
Пак се връщаме на темата в кой режим имаме аванс от вариатора
Тази дясната диаграма вярно ли е стандартния вал, че излиза 308 градуса продължителност?
Това с адски ранното отваряне на всм. клапан е нежелан ефект при работата на вариатора, примерно има системи на други марки, които само затварят рано всмукателния без да има увеличен оувърлап, това е за работа в средни обороти.Във високи трябва много късно затваряне след ДМТ, примерно виж от каталога на някоя фирма фул рейс вал на колко затваря.А оувърлапа е даже и по-малък от стоковата диаграма на твоя мотор при включен вариатор


Comment