Известие

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    За сега само вдигаме шум из уличките на града, поради липсата на гърнета по изпускателната генерация .
    Естествено, в близките няколко дни ще трябва да се модифицира генерацията, заради няколко стеснени участъка + направата на едно по-прилично гърне.
    След това вече, живот и здраве, ще я качвам на валяците.
    М/у другото, вече имам и един комплект жълти KONI'та, но не знам кога ще ги инсталирам на колата. Момчето, което ще ми качва конитата, предлага да им даде лек страничен наклон 2-3градуса, за да стане по-стабилна колата в завои, но пък цената за това ще е по-кратък живот на гумите. Не съм решил още какво да правя...
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #47
      Реших малко да съживя темата, а и да ви се похваля с новите си придобивки и подобрения .
      Благодарности на Добри от Асеновград - сервиза на Котуманов!
      Мисля, че се е справил повече от добре .
      Attached Files
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #48
        Е, дай подробности де ?! Диаметъра променян ли е? От 2 в 1-то назад ли е правено или и при главата е сменено? Колко точки за труда заминаха горе-долу(ако не е тайна или неудобен въпрос) и т.н? Иначе е готино ...
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #49
          2-1 43,4 x1.5 от там до края 60,3 х 1.5 колектора си е оригиналния

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от VGZ
            2-1 48,3 x1.5 от там до края 60,3 х 1.5 колектора си е оригиналния
            Аз имам въпрос брат що толко дълго си направил сгащването на 2-1-то ? Или има нещо с диаметъра на задната тръба дет не схващам я обесни

            ПС: Перфектни заварки евала ти права
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
              Е, дай подробности де ?! Диаметъра променян ли е? От 2 в 1-то назад ли е правено или и при главата е сменено? Колко точки за труда заминаха горе-долу(ако не е тайна или неудобен въпрос) и т.н? Иначе е готино ...
              На твоите въпроси само VGZ (Добри) може да ти даде точен отговор . Гледам вече даже има някакво инфо относно ТТ-данните
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Аз имам въпрос брат що толко дълго си направил сгащването на 2-1-то ? Или има нещо с диаметъра на задната тръба дет не схващам я обесни

                ПС: Перфектни заварки евала ти права
                ами по принцип тва е правилния начин със минимален ъгъл , при сливане на 2-3-4 тръби в едно трябва да има т.нар expansion chamber на самия край на тръбите трябва да е с по голям обем за да не връща по неработещата тръба толкова , отделно е хубаво да е с по малък ъгъл за плавен преход на сеченията , с две думи мързи ме да обеснявам

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                  Супер, някой клип да й чуем звука?
                  Ще се опитам да направя клипче, но в по-следващите дни, че в момента не ми работи колата ("това е алфа, за Бога!) .
                  Иначе имам и клипче на звука от предишния й вариант, когато беше без нито едно гърне... т.е. имаше едно крайно гърне, но то си беше бутафорно
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #54
                    Да, Добри е свършил чудесна работа . Доста хора се пъхаха под колата и цъкаха с език, изумени от качеството на заварките .
                    А относно Г-тека - за съжаление, не разполагам с такава техника и няма как да направя подобни засичания. Единственото, което мога да засека е, за колко прави 0-100км/ч и то с хронометър, което е супер неточно и грешката "човешки фактор" е неизбежна.
                    Планирам в рамките на този месец (дано не ми мине котка път) да я кача на валяците и да я видим колко коня е сега и колко ще стане след ремап. Но това, чак след като открия къде ми е бъга в системата, щото в момента на ниски обороти и празен ход работи като hot-rod .
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #55
                      Колега, браво! Какви коне горе-долу очакваш ?
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                        Колега, браво! Какви коне горе-долу очакваш ?
                        ...около 160-170 к.с. Това е най-оптимистичния вариант
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #57
                          Ето и обещаното от мен клипче за звука на колата. Това е преди да се направи мода по генерацията.
                          Искам обаче да отбележа, че генерацията я преправях с цел да се отпуши колата във високите обороти (да няма рестрикция откъм изпускателната система) и в същото време да стане колата малко по-тиха.
                          Съжалявам само, че не я снимах и при форсиране, за да разберете наистина какъв ужасен беше шума...

                          Ето линка към клипчето: http://www.vbox7.com/play:14599d13
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • #58
                            За съжаление, в близките дни не знам дали ще мога да ви пусна клип, поради малък технически проблем с вариатора и сега колата вместо като бегачка, работи като моторна резачка
                            Смятам този уикенд да се правя на майстор.
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #59
                              Всъщност, проблема вече е отстранен .
                              Виновника се оказа парче засъхнал силикон, който беше попаднал в маслената магистрала на соленоида, управляващ вариатора. Парченцето беше заседнало в плунжера на електро-хидравличния клапан (камера В - виж прикачения файл към този линк http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=34633) и не позволяваше на плунжера да се върне в горно/изходно положение. Така се оказа, че при запалване на двигателя, маслото веднага постъпва във вариатора и дефазира смукателния вал на 30 градуса, следствие на което, препокриването (overlap) на изпускателните и смукателните клапани е голямо, компресията пада, част от засмукания въздух или изгорелите газове се връщат в смукателния тракт и работата на двигателя на празен ход става, както по-рано цитирах - като на моторна резачка . Сега вече всичко е ОК.
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment


                              • #60
                                Какво стана с колата върви ли ?

                                Comment

                                Working...
                                X