Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Евала,луд си ,успех и за напред.
    Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

    Comment


    • край роскосмос и кпсс са официално замесени

      Click image for larger version

Name:	942972_559035637475131_865506507_n.jpg
Views:	1
Size:	77.0 Килобайта
ID:	2328093

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • ??????
        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
        Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

        Comment


        • Малко по голям маслен кулер, на малко по различно място, тая неделя ще видим живот и здраве на голяма жега как се държат температурите на маслата....
          Attached Files
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Малко по голям маслен кулер, на малко по различно място, тая неделя ще видим живот и здраве на голяма жега как се държат температурите на маслата....
            Бат Феро ще извиняваш ако пише някъде назад в темата, но ползваш ли термостат за масленото охлаждане или циркулира постоянно?
            2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


            Comment


            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Малко по голям маслен кулер, на малко по различно място, тая неделя ще видим живот и здраве на голяма жега как се държат температурите на маслата....
              Грам нее моя работа, но нее ли време да оправиш подписа от 2.5 на 3.0!? Изглежда по-плашещо
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • Първоначално публикувано от tuxgt Покажи съобщение
                Бат Феро ще извиняваш ако пише някъде назад в темата, но ползваш ли термостат за масленото охлаждане или циркулира постоянно?
                Мда, има....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Малко по голям маслен кулер, на малко по различно място, тая неделя ще видим живот и здраве на голяма жега как се държат температурите на маслата....
                  А този маслен радиатор от какво ще се обдухва на това място?


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • Ам аз доколкото видях е отзад при мотора,което значи от въздухозаборника на задния калник (в ляво мисля)...
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Пуснал съм му аспирация от левия заборник отзад, така или иначе мисля че през това място(мястото където е радиатора сега) минава доста въздух, изходящите тръби изглеждат близо, но въздуха от тях няма да стига до този радиатор.......мисля че като цяло ще е по добре, макар че опитите ми с воден радиатор отзад претърпяха фиаско, не ми пречи да пробвам така сега как ще е, все пак е двойно по голям макар и на място където не влиза студен въздух както на предишното положение, ако нещата не са по добре винаги мога да отвия два маркуча и да върна стария рад, на старото му място.......а този няма как да го сложа там, твърде голям е.......
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Ам аз доколкото видях е отзад при мотора,което значи от въздухозаборника на задния калник (в ляво мисля)...
                      Мда, от снимката на Нено няколко поста по нагоре.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • тоя кулер не трябва ли да е на нивото на картера или под него.какво ще стане ако се напълни с въздух.
                        точка

                        Comment


                        • Хмм тва е интерсно,но няма ли достатъчно налягане намаслото което минава перез него, за да не се получи това.
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            тоя кулер не трябва ли да е на нивото на картера или под него.какво ще стане ако се напълни с въздух.
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • Эа пореден път се убеждавам че голяма част от хората в този форум си нямат понятие от нищо... иначе по темата колата става все по добра.... мога да кажа само едно голямо браво на ники.
                              AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                              AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                              sigpic

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                                Эа пореден път се убеждавам че голяма част от хората в този форум си нямат понятие от нищо... иначе по темата колата става все по добра.... мога да кажа само едно голямо браво на ники.
                                По-важното е, че има колеги, дето не просто имат понятие, ами правят неща на световно ниво, като колегата, чиято е темата.

                                Comment

                                Working...
                                X