If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Малко пикчърс както се искаше, малко са мъгляви, но мъгла имаше днеска......и едно телефонно видео, и то най вече за задоволяване на аудио-фетиша на Зашев..... http://youtu.be/w602yYmQajk
Силно съм замислен ако всичко мине ОК и окачването си остане такова, да направя нещо като цяла предна броня с калниците, или нещо подобно дето да се сваля и маха за 2-3 минути......и обезателно ще има сплитер на предната броня.....
Когато нивелирите, баданарките, пердашките и фибранчето говорят и Бертоне мълчи...
Парамаунт и Уорнър брадърс ще се изпотепат за Трансформърс или Батман да включат включат тая фъркотевица...Вин Дизел обещал да се пише Бензин в новата лична карта, ако Феро му даде кръгче на плаца в сервиза...
Днес на едно поочукано полигонче врътнах десетина минути, реално всичко се държи добре, имаше си доста неравности по плаца и мисля че като за втори тест нещата са поносими.....
Тая неделя е ултимативния тест на Калояново, надали ще карам за някакво време щото няма как да сложа калниците отпред, а без калници ще влиза доста вятър на правата на пълна скорост а аз знам че да ти се запретне предния капак обратно е кофти.......А и ще ми е нужно само натоварване по завойте все пак....
Ако нещата издържат там, значи 99% всичко е ОК...... http://youtu.be/rYLvMB45QrQ
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Днес мина първия така по сериозен тест на предното окачване, може да се каже че съм доволен почти колкото собственик на 75-ца който е видял завършен проекта си през някой слънчев ден в края на циганското лято......
Общо взето навъртях първоначално малко по плахо 10-15 обиколки, резки завой у лево, у десно, резки спирачки в завоя и прочее гърч за заварките......
Карах без калници щото все пак трябва да ми е лесно да гледам къде какво става......
Беше си малко тегаво без тях щото на правата влиза доволно вятър в плазния кош, и някакси ме е шубе да не ми се запретне пак капака.....
Колата в общи линии пързаляше доста дупенцето, тъй като отпред все още няма стабилизираща щанга, а отзад ме домързя да развия едната биалетка и с това да елиминирам действието на щангата......
След като така взе да ми идва кураж, а и асфалта се нагря до чудовищните 11 градуса, викам че може и някакво време да се опитам да направя, падна се под минута първоначално, но като откачих задната щанга въпреки че колата почна доста да се накланя, все пак нещата горе долу като баланс си дойдоха на мястото и стигнах на почти 9 десети от предишното ми време от лани миналата година.......
Тегаво ще е за каране на Кал, неравностите са доста, шпер - лешпер превъртат си задните гуми като е студено но като цяло нещата са добре......
Тия дни всичко отново на земята, преглед на състоянието, правя стойка за стабилизиращата, и прочее.....
Снимки и видео като има време....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Йеее, кефя се като плочкаджия на ново нивелирче!
Какви цвички търкаля отзад? Както си говорихме, по предницата не си правил реглаж преди карането? До колко градуса загря умрелия шестак?
Comment