Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
    Що свети дюзата бе мами?
    Сине бащин, ти как мислиш ? Празник е затова светят лампичките
    Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 20:01.
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • Нещо около 7 секунди от 0/100, дали не са и по-малко, горкия съединител
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Никъв шанс За секундите говоря

        Comment


        • А бе 6 секунди ги изброих аз!
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. + remap + straight pipe ~ 150к.с.

          Comment


          • Това видео клип засичането по точно от G-tech.
            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

            Comment


            • Някой ако има идея как да засека най точно 0-100 да предложи. Освен да истегля някое приложение за телефона дето засича според гпс-а, ама май неса много точни, пък и трябват хубави гуми за тая работа
              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

              Comment


              • Джи-тек е машинката за най точно измерване
                Приложенията за телефони са... пожелателни доста + и -

                Comment


                • Някой да ме светне, тази схема ще управлява ли добре геометрията ? И другия въпрос, да сложа ли скоростите от 156 2.4 136кс. по дълги ли са ?
                  Attached Files
                  Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 11:48.
                  Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                  http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                  Comment


                  • 1. Как ще управляваш вакуума за управление на турбината през ECU-то при твоя мотор?
                    2. Как ще сложиш кутия от 156 на 145 като не са съвместими?
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                      1. Как ще управляваш вакуума за управление на турбината през ECU-то при твоя мотор?
                      2. Как ще сложиш кутия от 156 на 145 като не са съвместими?
                      Има вариант да управлява вакуума и с неговата инсталация дори.Както може и да сложи инсталация и еку от 110/115.

                      Кутийте са напълно съвместими,има една заменка на капаци и една гривна.
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                        Има вариант да управлява вакуума и с неговата инсталация дори.Както може и да сложи инсталация и еку от 110/115.

                        Кутийте са напълно съвместими,има една заменка на капаци и една гривна.

                        Да, и аз имах в предвид ECU-то.
                        За кутията не мисля че ще станат нещата толкова лесно ама щом има желание има и начин
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • Помагайте за управлението на геометрията докато съм я разглобил, слагам и кулер най накрая, и масления радиатор ще сложа на тапите преди масления филтър. Мисля да взема вакуума който утива за ЕГР клапана, който успява да прибере до край клапана на трубото тествах го, и ще има тройник по пътя някъде към бууст контролер които пък ще пропуска налягането от студената част на турбото и вакуума спада клапана се връща и това изпробвах както е на тези схеми по горе и като давам гас клапана се мести плавно, вече от бууст контролера ще редактирвам на какво налягане да пуска към вакуума бууст ?
                          Attached Files
                          Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 17:55.
                          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                            Помагайте за управлението на геометрията докато съм я разглобил, слагам и кулер най накрая, и масления радиатор ще сложа на тапите преди масления филтър. Мисля да взема вакуума който утива за ЕГР клапана, който успява да прибере до край клапана на трубото тествах го, и ще има тройник по пътя някъде към бууст контролер които пък ще пропуска налягането от студената част на турбото и вакуума спада клапана се връща и това изпробвах както е на тези схеми по горе и като давам гас клапана се мести плавно, вече от бууст контролера ще редактирвам на какво налягане да пуска към вакуума бууст ?
                            В описания случай дали ще я управляваш на вакуум или на налягане не виждам особенна разлика
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                              В описания случай дали ще я управляваш на вакуум или на налягане не виждам особенна разлика
                              Мисля че и двете ще играят роля за управлението, въпроса е че до сега беше просто маркуч от студената част към клапана от старата ми турбина ( wastegate ) и се затваряше заведнъж и до край... и падаше рязко налягането, сега се опитвам да го напрая със вакуум и да затваря по плавно без да ми пада бууста заведнъж.
                              Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 23:38.
                              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                                Мисля че и двете ще играят роля за управлението, въпроса е че до сега беше просто маркуч от студената част към клапана от старата ми турбина ( wastegate ) и се затваряше заведнъж и до край... и падаше рязко налягането, сега се опитвам да го напрая със вакуум и да затваря по плавно без да ми пада бууста заведнъж.

                                Ми и на него маркуч можеш да вържеш разтоварващ клапан и да регумираш мембранния да е по твърд за да намалиш пиковете - нищо че е на налягане.
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X