Известие

Collapse
No announcement yet.

За монтьорите, диагностиците, сервизите и.т.н.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    ......
    За съжаление си абсолютно прав, последно на 3 места вкл. и Бош гр. Плевен не можаха да познаят че Капа-та е със скапан дебитомер, а то си личеше че след откачане на буксата колата си се оправяше, всичката им сложна диагностична апаратура, не можа да хване един скапан дебитомер, обаче парите за диагностиката си ги поискаха - навсякъде, единя идиот /управител/ дори се опита да ме заплашва че ако не платя диагностиката /която не откри проблема/ нямало да си взема колата, айде при мен проблема се реши с показване на служебна карта, обаче какво щеше да се случи с всеки друг?!? На времето след смяна на съединител на една 33-ка пропуснали да сложат гайка на болта който държи горния тампон на двигателя, и тоя болт ми се изниза насред път.....

    Друг пък ми счупи накладка покрай ваденето на спирачния барабан..../ "нищо тъкмо ще си купиш нови" - беше коментарът/

    Последния път ми поискаха 250 лв. за труд за смяна на пистовия ремък и ролките му....луди хора, работа за 30 мин, естествено смених си го сам!

    Покрай подобни "майстори" ми се наложи да се уча сам и сам да си поправям колите, не се натискам да съм "разбирач" ма от години ходя на сервиз само за диагностика - че и там често се дънят...

    Сега Капа-та е за съединител, но познайте в сервиза сменят само комплект /Валео-то в магазина е 530, във въпросния сервиз 650/, не можело само феродовия и аксиялния лагер.... ех ако имах подемник.... напоследък чувам са сервизи "направи си сам" - плащаш само за ползването на оборудването
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      тя за това върви тая кола
      ти защо вярваш на ламер като цветелин ? колата ти когато беше русенка е поддържана от колега в началото и впоследствие от мен
      ако цветелин е спестил нещо да ти каже това не значи
      че колата ти е чист голф има един външен маншон на полуоска от голф 2 и знаеш ли защо .....ми защото ако ти покажа маншон на SPIDAN за голф и маншон без марка какъвто ни предложиха тогава в ЕВРО 07 за 146 боксер....то тогава всеки разумен би предпочел голфовия
      Първоначално публикувано от f0rce1001 Покажи съобщение
      Здравейте ........
      а ся по темата ..........колега(визирам тоя дет е пуснал темата и подобните му ) сам си си виновен да те попитам след като си такъв хитрец в милано моторс оставяш ли си колата или само си я диагностираш и после с комшията сменяте пред блока части взети от знаини и незнаини познати и непознати дилъри де с отстъпка де само с илюзията за такава
      истината е такава каквато каза нено и тя е оставяш си колата в сервиз и си я вземаш готова всичко друго е полемика и разтягане на локуми но при липсата на доверие и желание от твоя страна колата ти винаги щее с проблеми ......ти винаги ще си наострен срещу маистори ...и подобни осрани теми ще заливат това място

      Comment


      • #63
        Ми ако си я оставиш и я вземеш по-зле отпреди? Ко праим?
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
          има един външен маншон на полуоска от голф 2
          ужаст

          маншонът трябва да се изхвърли
          да се сложи рикамби оригинали

          да се запалят поне три свещи и да се прекади

          сега колата е омърсена

          ама така е то, на мастори като се ходи
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Crusader Покажи съобщение
            Всъшност проблема е че ТС-а е едно голямо лайно, което освен че върви и гори като ламя и се чупи като за световно...тва ме води мо мисълта че всичките разбирачи от форума се оборудваха с ЖТД-та /и аз така ма не съм от разбирачите/...
            ти да си жив и здрав..... сполай ти юначе и със здраве,като имаш зъбки пак ела........
            '97 155 1.8 16V
            GMC YUKON DENALI 5.7 V8
            the cost of living is dying...everybody pays...
            sigpic

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
              ти да си жив и здрав..... сполай ти юначе и със здраве,като имаш зъбки пак ела........
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #67
                към колегата пуснал темата

                самият ти подход към проблема показва точно това което ти намекнах, че и ти се мислиш за разбирач
                ако диагностиката показваше еднозначно къде е проблема, то всеки щеше да си купи една апаратура и да е диагностик

                и понеже спомена че си програмист, мога да ти дам съвет как да изкараш много пари: разработи едни интефейс и софтуер, който да ти казва "абе тъпак проблема от недобрата работа на двигателя, е в това, че около свещите се е напълнило с масло"
                аз ще съм първият който ще си го купи

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение


                  а ся по темата ..........колега(визирам тоя дет е пуснал темата и подобните му ) сам си си виновен да те попитам след като си такъв хитрец в милано моторс оставяш ли си колата или само си я диагностираш и после с комшията сменяте пред блока части взети от знаини и незнаини познати и непознати дилъри де с отстъпка де само с илюзията за такава
                  истината е такава каквато каза нено и тя е оставяш си колата в сервиз и си я вземаш готова всичко друго е полемика и разтягане на локуми но при липсата на доверие и желание от твоя страна колата ти винаги щее с проблеми ......ти винаги ще си наострен срещу маистори ...и подобни осрани теми ще заливат това място
                  Позволи ми да не се съглася с теб и давам вднага пример!
                  На един мой братовчет му се прецакаха скоростите на колата,ФИАТ пунто!Беше почнала да вие като тролейбус!
                  Отива при един препоръчан майстор,който разбира от италианки и го пита може ли да поправя скорости!Отговора естествено е:"Да няма проблеми,остави я ще я оправя".Остава колата 10 дни в сервиза,съответно и братчеда 10 дни с градския транспорт.Отива после да си вземе колата,майстора казва:"смених ти двете вътрешни карета,струва ти N лева /забравих точно каква беше сумата/,същевременно скоростите продължават да вият!
                  Понеже намесихте и медицината,ще сте съгласни ли да отидете на зъболекар защото ви боли зъб а той вместо да го оправи,ви почиства зъбния камък?
                  ALFA 155 1.8 TS 1993 - бивша
                  ALFA 156 2.0 1999 - бивша
                  ALFA 156 SW 1.9 16V jtd 2005

                  Comment


                  • #69
                    Бая четене падна!Колегата,отворил темата така и не се изясни,кои са майсторите,А така не бива.Нещо или го правиш или не.То е,като да любиш някоя красавица и насредата да се сетиш,че са пости,а пък ти си много вярващ.За тарикатите,които се въртят около теб и те подпитват с надежда да разберат , какво и е на таратайката,та после сами да си я оправят си имам сигурно лекарство.Пращам ги в девета глуха с някоя скъпа и не много нужна диагноза.За коректните и аз съм коректен.Пращам ги сами да си купуват частите и знаят съвсем точно какво съм правил и колко струва.Ако колегата се е правил на хитрец,много вероятно е да е станало тъкмо това.Диагностиката е сложна работа.Тя е философия.Изисква и разширени познания и опит.Идва клиента и си мисли,че ти веднага ще поставиш диагнозата и хоп-готово,а бараката е с комплексни проблеми и се чудиш от къде да я подхванеш.Той обаче иска резултати веднага и вместо да не ти пречи да мислиш започва да ти ръси идеи и да обсъжда с теб характера на балдъзата му.Направо да откачиш.Все на някой няма да угодиш.Не поставиш ли правилния въпрос винаги ще чуеш нещо друго.Или задай глупав въпрос и ще чуеш глупав отговор.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                      ти да си жив и здрав..... сполай ти юначе и със здраве,като имаш зъбки пак ела........
                      Нещо не схващам, та то сигурно е щото съм тъп, или може би щото Фят най накрая се отказаха от ТС и ся слагат хлОПЕЛ в Алфа-та, ха дано и скоро имаме задно задвижвано купе от БМВ /може би на 169.../
                      Пак си бъркате Алфовия ТС а Фят-ския, ама карай, пишете не ми пречи!
                      Mitsubishi Outlander
                      Mitsubishi Space Star
                      Daihatsu Terios

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                        към колегата пуснал темата

                        самият ти подход към проблема показва точно това което ти намекнах, че и ти се мислиш за разбирач
                        ако диагностиката показваше еднозначно къде е проблема, то всеки щеше да си купи една апаратура и да е диагностик

                        и понеже спомена че си програмист, мога да ти дам съвет как да изкараш много пари: разработи едни интефейс и софтуер, който да ти казва "абе тъпак проблема от недобрата работа на двигателя, е в това, че около свещите се е напълнило с масло"
                        аз ще съм първият който ще си го купи
                        То проблема не е в написването, ако беше лесно става, ама това дето го искаш си е цяла експертна система... сложното е да я проектираш - без участие на опитни техници патили проблемите няма как да стане - а те как пък ще си дадат занаята току така... та ха познай
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          ужаст

                          маншонът трябва да се изхвърли
                          да се сложи рикамби оригинали

                          да се запалят поне три свещи и да се прекади

                          сега колата е омърсена

                          ама така е то, на мастори като се ходи
                          аааа, никакви рикамби там. ще си помисли че я глезя и ще почне с капризите

                          колкото до диагностиката и нейната точност, мисля че сте в голяма заблуда. всеки един сензор или датчик може да бъде проверен дали работи и как точно работи и то в реални условия и без да се сваля от колата за по-малко от 10 минути и то само с един мултицет и осцилоскоп. да дадеш и най-модерния стенд на некадърник пак нищо няма да направи щото си остава некадърник. а за диагностицирането на механичен проблем не знам колко смотан трябва да е автомонтьора за да не разбере от какво е.

                          вие като си занесете телевизора на ремонт, майстора какво казва - направих му диагностика, не се включва от дистанционното,дължиш ми 30 лева щото седя 10 дена в сервиза докато разбера какъв е проблема
                          точка

                          Comment


                          • #73
                            Брао страхотна тема,изписаха се 1 000 000 простотии за пореден път Кат не ви аресва Бобо,ми не ходете при него,ма после кат опрете па до него,ше имате ли очи а??????????Той е оправил стотици коли,всеки прави грешки и богове на диагностиката още не са се родили Мойта кола преди да започна да работя в сервиза е правена само там,всичко което е сменяно е трябвало да се смени,независимо дали се е оправил един или друг проблем Има сервизи бол, с много доволни и недоволни клиенти,кат няма кой да ви оправи колата и всички са некадърници,ми отваряте сервизи и почвате да правите магии!!!!!!!!

                            Ми ако си я оставиш и я вземеш по-зле отпреди? Ко праим?
                            Кольо,ти сам донесе 2 пъти биубини втора ръка,които се оказа че не работят,сам видя,или можеби тампоните на колектора ти не са били за смяна,па ти моеш да убиеш човек с тях бре,ако го замериш
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #74
                              Абе колеги, аз не знам какво толкова ми се пънете всички?!? Ами поставете се от моята позиция. Позиция на нищичко неразбиращ шофьор на Алфа!!!

                              Аз отивам в сервиза и казвам: колата ми патка, губи обороти, дави се и.т.н... Майстора слуша колата, закача апаратурата и казва: дебитомер, ламбда сонда и презацепване. 350лв с 6 месеца гаранция дебитомер, 200+ ламбда сонда със 150-200лв. презацепване... Казвам ОК. Плащам си диагностиките по 30-40лв. и зяпането 5-10мин. по колата ми с отворен капак и си тръгвам. Гледам си номера на дебитомера. Влизам в сайта бош.бг. Питам ги колко струва, те ми казват около 140лв. от дистрибутор с 1 година гаранция! Брех сега къде са 350лв., къде са 140, че и гаранцията е по-голяма?!? Или някой ме прави на глупак, или това не е дебитомер, а нещо по-сериозно! Обаждам се на Проспийд поръчвам си дебитомер наистина 140лв. слагат ми го. Сменям въздушен филтър и ламбда сонда обаче колата патка.
                              И аз какво да си помисля?

                              Абе тоя майстор ме излъга нещо, беше много сигурен за тия части, каза че ще се оправи, ама на..., че си и платих и диагностика! Ако ми кажете, че трябва да отида да го почерпя, еми няма как да стане това!!!
                              Как да си оставя колата и после да отида като е поправена щом той още на диагностиката ме заби с около 300-400лв. за няма нищо?

                              Защото всички майстори мислят като малки деца или дребни тарикати така да се каже. Ами добре, ти ще ме прекараш с 200-300лв. Аз после ще разбера така или иначе. Ами нали после няма да се върна при теб? Ами нали другите 2-ма 3-ма, които евентуално мога да доведа ако съм доволен и те няма как да дойдат вече?!?

                              Айде със здраве... Четох, четох, четох и много малко вникнаха в проблема на самата тема!!! Не са парите и цените. Не са циганиите за 100-тина лева. А това, че щом се имаш за сериозен майстор и.т.н. не трябва да прекараш първия срещнат при положение, че съм му казал, че съм видял за неговия сервиз от форума!

                              Разбирам, че диагностиките не показвали точно, разбирам че нищо не било сигурно. Ами защо не ми казаха: може да е в тия части проблема, така и така това излиза на компютъра, диагностиката обаче не е много точна да знаеш, няма гаранция че може да се оправи колата. Ей това вече е приказка и аз тогава нямаше да имам никакво право да пиша по форуми и.т.н. Но щом се правим на велики и за нас е по-важно да прекараме другите, защото така се получава накрая от позицията на нищо неразбиращия клиент(в случая аз), ще има и такива глупости по форума!

                              Разбирачите, така да ги наречем, може да ме нарекат некомпетентен, неразбиращ и.т.н.
                              Да, некомпетентен съм в тази област, но съм некомпетентен с алфа, от която вие майстори имате нужда да поправяте и с още приятели вероятно, които карат алфи, които също няма да ви дойдат зле във вашета сервизче, ако разбира се остана доволен или най-малкото ми се обясни като на човек!!!

                              (Говоря образно, не си мислете, че съм казал, че около моята алфа се върти света!)

                              Това е от мен. Може да затваряте темата ако искате! Получи се добра дискусия и всеки си извади своите изводи...
                              Last edited by f0rce1001; d.m.y г., 17:20.
                              BMW е39 - 2002god.
                              BMW e60 - 2007god.

                              Comment


                              • #75
                                Абе колега не се ядосвай важното е, че колата е ок. Те другите май не разбраха, че в същност не ти САМ си сменял дебитомерите и тн. А просто си ги купил сам от познати, а МАЙСТОРИ (от ПРОСПИЙД) до колкото разбрах са ти монтирали нещата...
                                Те ти скочиха понеже всички решиха, че сам си си купил часи и сам си си ги сложил итн...

                                Относно хората със сервизите...Имало ли е случай в който : идва кола с проблем...вие казвате проблема е това и това...сменяте дадена част за 1000лв примерно...Палим колата и проблема е пак на лице...Връщате ли парите на човека или казвате " е то и това си беше заминало така и така трябваше да го сменим". Ако сте точни и връщате сумата платена от човека, след като не сте успели да решите ТОЗИ проблем, за който той е дошъл просто ви се покланям и ви стискам ръцете. Малко са тези, които го правят!
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X