Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно ксенон 55W !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
    Със Philips BlueVision (бели +30% усилени) и с VisionPlus (+50%) няма никакъв проблем с регулирането, те са си нормални H1 халогенни крушки (при мен са H1 де ). Петното пред колата има същата форма, като ги спреш срещу стена отрязването в ляво си е точно както трябва да бъде, просто светят малко по-силно и малко по-далеч. С кристалВижън да каже колегата DarkKnight как е, но предполагам, че и с тях няма проблем. Ако държиш да не пречиш на околните и в същото време да виждаш добре има едни Philips NightGuide - те светят в три цвята, в ляво е жълто за да не заслепява, в дясно е бяло за да виждаш хубаво знаците и пешеходците, а в центъра (пред колата) е нормална светлина, но усилена.
    Все пак за да не излиза, че правим реклама, да отбележа, че има и други фирми които предлагат усилени или бели халогенни крушки. Осрам имат такива модели, пък всъщност май повечето от известните производители имат.
    А колко вата са в крайна сметка усилените на Филипс ?
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
      П.П. И аз останах с впечатление от това което съм виждал, че от халогените крушки, най-добре осветяват тези на филипс (за жалост не са минали всичките сертификати за пред ЕС).
      И аз съм най-доволен от тях (въпреки че това май вече е бистрено), карам с такива и за това за BlueVision, VisionPlus и Premium, споделих от опит, че няма проблем със заслепяването насреща и с формата на петното.

      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
      А колко вата са в крайна сметка усилените на Филипс ?
      Всичките са като стандартни крушки по 55W. И на другите марки услитените пак са по толкова. Самия ефект за по-силна светлина не се постига с мощност (и аз незнам как го правят), но мощността е същата, за сметка това живота на крушката е по-къс (в това отношение май усилените на филипс карат повече от осрам например). А пък крушките над 55W, освен че нямат хомологация, има вероятност да стопят и рефлекторите или някоя пластмаса по фара

      P.S. май започнахме много да излизаме от темата, незнам дали скоро няма да е време за разделяне или някаква такава рокада
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • #63
        Tя темата вече оцапана...
        От едно и също количество ток (4.6 А за 55 вата) можеш да преработиш едно и също количество сумарна енергия - светлинна и топлинна.
        Та въпроса е тия халогенни крушки (кристала и найтгайда) дали светят по-силно за сметка на намалени загуби или са просто търговски трик?
        Отделно до колко по-бързо изгарят е интересна тема.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
          Tя темата вече оцапана...
          От едно и също количество ток (4.6 А за 55 вата) можеш да преработиш едно и също количество сумарна енергия - светлинна и топлинна.
          Та въпроса е тия халогенни крушки (кристала и найтгайда) дали светят по-силно за сметка на намалени загуби или са просто търговски трик?
          Отделно до колко по-бързо изгарят е интересна тема.
          Абе не е само трик. Със сигурност светят по-силно и със сигурност горят по-бързо А те все пак са халогенни, незнам състава на газа какво отношение има?
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #65
            Отървахме коня вече!
            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:38.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #66
              Сложих ксенончето, регулирах го и е супер сега, сложих х7 6000к,35В, отказах се от 55ватовият. Повече от доволен за цената която платих в пъти по-малка от останлалите Преди бях свикнал да си пускам халогените за да виждам по-добре канафките въпреки че ми светеха мн добре фаровете, сега няма разлиак работят или не
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Сложих ксенончето, регулирах го и е супер сега, сложих х7 6000к,35В, отказах се от 55ватовият. Повече от доволен за цената която платих в пъти по-малка от останлалите Преди бях свикнал да си пускам халогените за да виждам по-добре канафките въпреки че ми светеха мн добре фаровете, сега няма разлиак работят или не
                Е канавката е много важна... ще изкочи някой заек от там, ще ти отнеме предимството и ситуацията е налице... Сигурно го знаеш, ама т.нар. халогени, известни в закона и като "фарове за мъгла", се ползват само при определени атмосферни условия, например мъгла (както и силен дъжд и сняг)
                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                Comment


                • #68
                  Приятел знам го това, щом имам книжка толкова години вече сиго съм наясно със закона. Колата е със спортно окачване и големи джантета, не искам да одера нещо само защото лампите не работят (При 90 градуса завойче в тъмна и тясна улица кво на бордюра ли да се кача!). Халогените ми винаги са били регулиртани ниско, не като 70% от фарове, халогени, ксенони на автомобилите по пътищата. Не виждам с какво постът ти има отношение по темата!! Аз решавам дали ще палщам глоби за това нали?! Не е нужно да отговаряш на поста ми, реторичен е! като има нещо ЛС моля, стига зацапване мама му стара.
                  п.п. Ще снимам и ще постна снимки монтирах го аз, сравнително лесно бе, стана мн прегледно и подредено, засега никакви проблеми. Забелязах че днес сутринта около 8 по слънце се вижда снопа светлина от фаровете
                  Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:42.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    Приятел знам го това, щом имам книжка толкова години вече сиго съм наясно със закона. Колата е със спортно окачване и големи джантета, не искам да одера нещо само защото лампите не работят (При 90 градуса завойче в тъмна и тясна улица кво на бордюра ли да се кача!). Халогените ми винаги са били регулиртани ниско, не като 70% от фарове, халогени, ксенони на автомобилите по пътищата. Не виждам с какво постът ти има отношение по темата!! Аз решавам дали ще палщам глоби за това нали?! Не е нужно да отговаряш на поста ми, реторичен е! като има нещо ЛС моля, стига зацапване мама му стара.
                    п.п. Ще снимам и ще постна снимки монтирах го аз, сравнително лесно бе, стана мн прегледно и подредено, засега никакви проблеми. Забелязах че днес сутринта около 8 по слънце се вижда снопа светлина от фаровете
                    Айде ще чакаме снимките
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment

                    Working...
                    X