Значи нека споделя какво знам за Корвет. Добре запознат съм със следващото поколение след този, който е в обявата, но в най-общи линии мага да кажа следното: Спрямо Колвета, Мерцедса е пълен ташак, абсолютна евтина чикия. Това че 124 е с осмак, никак не я прави кола. Ако я оставиш отворена, в близост до крави, ще я нападнат и ще и изядат седалките, защото са направени от слама, подобно на Вартбург, има и други прилики 124-ката с Вартбург, например уредите на таблото изглеждат по-зле и от тези във Вартбург.
Та и 2-те коли са със задно, със скорости и мотор отрпред, но Корвета е с доста по-нисък център на тежестта, мотора е зад предния мост, идва по-добър баланс, и колата е с 10-15 см. по широка от западногерманският Вартбург. Окачването на Корвета е с двойни А-носачи на всяко колело, канструкцията е доста по-устойчива на усукване от този на 124-ката, защото е пространствена рама. Единственото примитевно нещо на Корвета му е моторът, с един разпределителен вал между 2-та реда цилиндри, което всъщност е предимство, защото няма какво да се обслужва по тоя кола. Мощността му е достатъчна спрямо теглото. Просто спортна кола, а не като 124-ката - стандартен ковчег, който мрази да завива, но с голям и тежък мотор, за още по-лош баланс.
Та недейте да съдете Корвета спрямо другите американски коли. От американското производство, Корвета винаги е бил и ще бъде най-високотехнологичният.
А следващото поколение Корвет е транзаксъл, тая система в Мерцедес я разбраха и използваха едва преди 2-3 години, в SLS.
Та моля Ви, не ми обяснявайте, че Мерцедес правят високотехнологични коли. Други немски марки да, но не и Мерцедес. Там всичко е предимно реклама.
Та и 2-те коли са със задно, със скорости и мотор отрпред, но Корвета е с доста по-нисък център на тежестта, мотора е зад предния мост, идва по-добър баланс, и колата е с 10-15 см. по широка от западногерманският Вартбург. Окачването на Корвета е с двойни А-носачи на всяко колело, канструкцията е доста по-устойчива на усукване от този на 124-ката, защото е пространствена рама. Единственото примитевно нещо на Корвета му е моторът, с един разпределителен вал между 2-та реда цилиндри, което всъщност е предимство, защото няма какво да се обслужва по тоя кола. Мощността му е достатъчна спрямо теглото. Просто спортна кола, а не като 124-ката - стандартен ковчег, който мрази да завива, но с голям и тежък мотор, за още по-лош баланс.
Та недейте да съдете Корвета спрямо другите американски коли. От американското производство, Корвета винаги е бил и ще бъде най-високотехнологичният.
А следващото поколение Корвет е транзаксъл, тая система в Мерцедес я разбраха и използваха едва преди 2-3 години, в SLS.
Та моля Ви, не ми обяснявайте, че Мерцедес правят високотехнологични коли. Други немски марки да, но не и Мерцедес. Там всичко е предимно реклама.
Comment