Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква кола бихте си купили след 156-цата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Значи нека споделя какво знам за Корвет. Добре запознат съм със следващото поколение след този, който е в обявата, но в най-общи линии мага да кажа следното: Спрямо Колвета, Мерцедса е пълен ташак, абсолютна евтина чикия. Това че 124 е с осмак, никак не я прави кола. Ако я оставиш отворена, в близост до крави, ще я нападнат и ще и изядат седалките, защото са направени от слама, подобно на Вартбург, има и други прилики 124-ката с Вартбург, например уредите на таблото изглеждат по-зле и от тези във Вартбург.
    Та и 2-те коли са със задно, със скорости и мотор отрпред, но Корвета е с доста по-нисък център на тежестта, мотора е зад предния мост, идва по-добър баланс, и колата е с 10-15 см. по широка от западногерманският Вартбург. Окачването на Корвета е с двойни А-носачи на всяко колело, канструкцията е доста по-устойчива на усукване от този на 124-ката, защото е пространствена рама. Единственото примитевно нещо на Корвета му е моторът, с един разпределителен вал между 2-та реда цилиндри, което всъщност е предимство, защото няма какво да се обслужва по тоя кола. Мощността му е достатъчна спрямо теглото. Просто спортна кола, а не като 124-ката - стандартен ковчег, който мрази да завива, но с голям и тежък мотор, за още по-лош баланс.

    Та недейте да съдете Корвета спрямо другите американски коли. От американското производство, Корвета винаги е бил и ще бъде най-високотехнологичният.
    А следващото поколение Корвет е транзаксъл, тая система в Мерцедес я разбраха и използваха едва преди 2-3 години, в SLS.
    Та моля Ви, не ми обяснявайте, че Мерцедес правят високотехнологични коли. Други немски марки да, но не и Мерцедес. Там всичко е предимно реклама.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Доста добре я правят тази реклама.
      Гениални рекламни трикове трябва да имат, за да добият този имидж.
      Булка чиииз...........деликатес.
      Само с реклама не става.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
        Доста добре я правят тази реклама.
        Гениални рекламни трикове трябва да имат, за да добият този имидж.
        Булка чиииз...........деликатес.
        Само с реклама не става.
        Нооо си прос Сашеееееееееее
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
          Доста добре я правят тази реклама.
          Гениални рекламни трикове трябва да имат, за да добият този имидж.
          Булка чиииз...........деликатес.
          Само с реклама не става.

          Малко ли ти е да гледаш във всяка холивудска продукция ВАГ или Мерцедес. Просто на хората им се набива в главите все едно и също. Ходи виж в Балкан Стар колко са надеждни тия СВРЪХ кенефи. Били са надежди, ма едно време, когато нямаха никакви електроники и никакви екстри. Кенефи, до 95-96та слагаха 4 степенни механични скорости. Пълен ташак. Даже оборотомера се доплаща във една 124-ка. Да ти еба и ГАЗ-ката нещастна.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • ХА!!!
            Точно в такъв Корвет, модел 1995г., жълт, съм се возил (само возил) преди повече от 10 години, от София до Кюстендил и обратно.
            Мой приятел щеше да размени тогавашната си Е300ТД 1998г. с АМГ пакети (абсолютно копие на Е50АМГ - окачвания, спирачки, генерация, чудесии, всичко правено в Италия) за Корвета и да доплати пари, НО така и не се стигна до сделка защото просто не беше това, което всички си мислят. Уж мощен, ама.... дърво
            Може конкретната бройка да не е била в час, но факта, че очиларката беше натъпкана до горе с екстри и стоеше по-добре на пътя, говори достатъчно според мен. Липсваше й мощност, която обаче се компенсира от икономичността.... но както и да е, те просто са различни коли.
            Е500 обаче има предоволно мощност и го разбрах по гадния начин - катастрофирахме (не карах аз) с един такъв на Софийски университет през 2003г. Същата година през лятото съм го карал от Варна до Сл.Бряг.
            Тоест, споделям личните си впечатления за тези две коли и без да съм чел за тях, съм си направил изводите, колкото и бегло да съм се докосвал.... поне съм се докосвал
            Както съм се докосвал и до много други коли, като например СЛ500 2000г. или пък М5 2000г., които също ми направиха по-добро впечатление от Корвет
            sigpic

            Comment


            • Кики на Корвета му е бил заминал дебитомера бе...

              Бобиии, ти си моя човек, 124-а....кош...мухабаа

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Малко ли ти е да гледаш във всяка холивудска продукция ВАГ или Мерцедес. Просто на хората им се набива в главите все едно и също. Ходи виж в Балкан Стар колко са надеждни тия СВРЪХ кенефи. Били са надежди, ма едно време, когато нямаха никакви електроники и никакви екстри. Кенефи, до 95-96та слагаха 4 степенни механични скорости. Пълен ташак. Даже оборотомера се доплаща във една 124-ка. Да ти еба и ГАЗ-ката нещастна.
                Не мога да споря с теб за коли, защото разбирам "мъничко".
                Просто такъв имидж е невъзможно да се постигне само с реклама.
                "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                К.М.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                  Кики на Корвета му е бил заминал дебитомера бе...

                  Бобиии, ти си моя човек, 124-а....кош...мухабаа
                  Ми, батка, не знам какво е било преебано, ама от 300-те коня дето му ги рекламираха една седмица, бяха останали към има-няма половината....
                  sigpic

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Боре не се товари бе, нали знаеш, че на средностатистическия "потребител" на 15++ годишна кола ти му приказваш, оно си рупа - каквито и доводи да извадиш, българинО си знае, че мерцедесО си е колата, не разни 'талянски кенефи къде се трошат от ден до пладне...
                    ЧичА му Иван 124-ката си я кара двайс гОдин и нищо и нема, един път смени шарнир на дванайстата година, ама струваше 2.60 от ефтинките - ти на тая твойта Алфа 157 ли беше, 149 ли беше, за 2.60 можеш ли да смениш шарнирО, а..?
                    Ама не е само българина, това искам да кажа.
                    В Щатите си е тотална гъзария да разхождаш SL.
                    Докато тук гъзарския ЕскалеЙд там си е тотален селски пикап.
                    Дано не греша.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от badmadafaka
                      Боре не се товари бе, нали знаеш, че на средностатистическия "потребител" на 15++ годишна кола ти му приказваш, оно си рупа - каквито и доводи да извадиш, българинО си знае, че мерцедесО си е колата, не разни 'талянски кенефи къде се трошат от ден до пладне...
                      ЧичА му Иван 124-ката си я кара двайс гОдин и нищо и нема, един път смени шарнир на дванайстата година, ама струваше 2.60 от ефтинките - ти на тая твойта Алфа 157 ли беше, 149 ли беше, за 2.60 можеш ли да смениш шарнирО, а..? Ама иначе са убави навид ги докарват...
                      оооооо точно на 124 как им изпадат шарнирите сами
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                        ХА!!!
                        Точно в такъв Корвет, модел 1995г., жълт, съм се возил (само возил) преди повече от 10 години, от София до Кюстендил и обратно.
                        Мой приятел щеше да размени тогавашната си Е300ТД 1998г. с АМГ пакети (абсолютно копие на Е50АМГ - окачвания, спирачки, генерация, чудесии, всичко правено в Италия) за Корвета и да доплати пари, НО така и не се стигна до сделка защото просто не беше това, което всички си мислят. Уж мощен, ама.... дърво
                        Може конкретната бройка да не е била в час, но факта, че очиларката беше натъпкана до горе с екстри и стоеше по-добре на пътя, говори достатъчно според мен. Липсваше й мощност, която обаче се компенсира от икономичността.... но както и да е, те просто са различни коли.
                        Е500 обаче има предоволно мощност и го разбрах по гадния начин - катастрофирахме (не карах аз) с един такъв на Софийски университет през 2003г. Същата година през лятото съм го карал от Варна до Сл.Бряг.
                        Тоест, споделям личните си впечатления за тези две коли и без да съм чел за тях, съм си направил изводите, колкото и бегло да съм се докосвал.... поне съм се докосвал
                        Както съм се докосвал и до много други коли, като например СЛ500 2000г. или пък М5 2000г., които също ми направиха по-добро впечатление от Корвет

                        Батка, то в това поколение Корвет мотора си е все 5.7, но с различни мощности. Варира от 280 до 410 коня. Иначе от това посоление на Корвет нямам впечатления, имам от следващото, то си върви бая, никак не страда от липса на мощност. Този от обявата е С4, а аз имам преки наблюдения от С5, а той предлага много кеф за парите си.
                        Тоя дето сте се возили преди 10 г. може да си е имал проблеми. Знаеш, че дори сега има доста "майстори" дето гледат италианките като "голЕм камък", а какво остава за един Корвет приди 10 години....
                        Знам, ли то от 156-ца до 156-ца има разлика, та какво остава за Корвет.
                        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:11.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                          Ама не е само българина, това искам да кажа.
                          В Щатите си е тотална гъзария да разхождаш SL.
                          За разни насрани негри по гетата може и да е тотална гъзария, сигурно им звучи екзотично

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Купих си бензинова алфа, за да не и сложа газов инжекцион.
                            С което единствено доказваш непрактичноста си и пълната си техническа неграмотност!
                            Направи си справка кое гориво е по калорично за единица тегло!
                            А ако нещо пък това е опит за някаква лична нападка предвид подписа ми... ще ти кажа ако много си отворен да застанеш на чертата на бензин срещу моята газова кола! Без разбира се да гледаме какво има под капака, нали обичаш такива "пичове" дето са средна хубост!

                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Не знам дали си помирисвал САЩ, но явно не знаеш дори те с какво око гледат на баварците и мерцовете.
                            По ми е интересно ти, помирисвал ли си че си толкова убеден с какво око се гледа на разни неща там... и най-важното причината защо се гледа с такова око!
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Тези свръхбързи америкенски карове смучат по 40 кила бензин на 100 км и са яко трошливи. Пълен ШИТ.
                            Е те тва последното не трябваше да го казваш, щото баш американските коли пък не са трошливи изобщо... няма по корави коли от тях може би само японските. Ама ти сигурно и не знаеш защо е така... защото американския пазар (не само на автомобили) е най-непрощаващият грешки в каквото и да е!
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Това е настоящата реалност.
                            И аз се чудя как 4 литров бензинов осмак харчи колкото моят ТС с осем свещи ама..................[COLOR="Silver"]
                            .
                            Мисля, че си много далеч от настоящата реалност, просто защото не си достатъчно технически грамотен! И за това говори и последното ти изречение дори... ще те оставя да се чудиш... въпреки, че не вярвам глава която е пълна само с клишета и рекламни послания, да роди нещо друго, камо ли пък, отговор на толкова сложен въпрос като тоя с осмака!
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                              Ми, батка, не знам какво е било преебано, ама от 300-те коня дето му ги рекламираха една седмица, бяха останали към има-няма половината....
                              Така, си е, ма нали знаеш, че на едно ТС-че от примерно 150 коня в завода, от свършил дебитомер може да му останат има няма 1/3
                              На баща ми 156-цата, като я купи преди 6 години му беше умряло всичко, свещи, дебитомер, запушен катализатор, беше незацепена. Докато я докарвах до въщи имах чувството, че не са и останали и 1/5 от заводските коне. повече от 3-та не можах да включа, нямаше силици.....
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • То това ясно, ама тогава тая кола е била на 5-6 години и чак толкова да е била разхлопана.....
                                Иначе лъскава, със сменени джанти, супер рядка, много скъпа, гледат я като космически кораб, но....
                                След онова блъснато Е500, същото момче си купи RS4 и според него то също дава повече кеф от Корвета
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X