Ей,стига се опитвайте да се обедите кой е по добър,всеки си има глава на раменете и сам си преценява за какво (дизел,бензин)да си дава парите.Все пак 90 процента караме стари курници от миналия век.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Митът "2.0 туин спарк"...
Collapse
X
-
Защо трябва 20 страници да се подскачаВсеки е карал бензин, дизел и газ знае кое колко върви и колко гори, да си преценя и това е.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеПа да вземеш да напишеш, да ни осветлиш нас проЗтите.
Или ти си некъф гений, а всички инженери са прости и не ползват нафта във всички, повтарям всички автомобилни спортове освен в "Льо Ман", което е състезание за основно за издържливост, както каза колегата Екотроник.
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеБъдещето вече е тук:
Giulietta
1.4 TBi Multiair - 170 hp <=> 1.6 JTDm - 105 hp
1.75 TBi - 235 hp <=> 2.0 JTDm - 170 hp
Мисля, че коментара е излишен!
http://www.alfaromeo.bg/pdf/Alfa_Rom...ietta_2012.pdf"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеНищо няма да ми развалиш. Във всички формули има "обороти" и там дизелът издиша.
Нищо лично.Тия спорове не ви ли омръзнаха? Темата е уж за точно определен двигател и пак започнаха безсмислените спорове...
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНямаш никаква жал за бръмбарите ей......
Интересно е, че дизелистите мълчат и не коментират сухите цифри ... щото няма кво да кажат ...
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеВъв всички формули освен обороти има и въртящ момент и там бензинът издишаТия спорове не ви ли омръзнаха? Темата е уж за точно определен двигател и пак започнаха безсмислените спорове...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеБъдещето вече е тук:
Giulietta
1.4 TBi Multiair - 170 hp <=> 1.6 JTDm - 105 hp
1.75 TBi - 235 hp <=> 2.0 JTDm - 170 hp
Мисля, че коментара е излишен!
http://www.alfaromeo.bg/pdf/Alfa_Rom...ietta_2012.pdfAlfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеКато е решен въпроса за двигателите защо аджеба се произвеждат дизели, че и те са доста повече от бензините? Неква конспирация ли има?
пп Тез пари, дето са наляти в технологиите, трябва да се избиват ... затова. Освен това, за всеки влак си има пътници: за младежите - спортни бензинки, за пенсионерите - спокойни икономични дизели.Last edited by spe4elist; d.m.y г., 22:01.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеБи ли пояснил кои са формулите от които става ясно, че бензиновият двигател отстъпва на дизела заради по-малкия въртящ момент?Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщениеКое да поясня? Формулата за мощността включва обороти и въртящ момент - кое не е ясно? Бензина има едното, дизела другото. По-високото КПД е известно при кой мотор е. Писна ми от състезатели. В един друг форум чета подобна тема. Всички бензинджии говорят за състезателни мотори и за осмаци, ама карат 1.6 на газ. Карал съм и бензин и по-не ми харесва.Last edited by spe4elist; d.m.y г., 22:07.
Comment
Comment