If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз мисля, че налягането на колонката влияе на времето, за което ще ти се напълни бутилката, а не на реалния обем газ, който ти сипват, защото той се измерва от самата колонка. Ако сипеш 30 литра са си 30 литра, без значение с какво налягане са ти ги сипали.
Малко лирично отклонение - в 1 литър обем колко въздух ще вкараш и колко течна субстанция - край на отклонението. На бившата ми кола при 30л етикет на бутилката ми заредиха 37л. Въпрос с понижена трудност - допълнителните 7л какво са?
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v (115hp) /04
opel kadett E 1.3 karavan - ex
тия течности имат вискозитет при различни температури,на "далавера" си като сипваш лятото или в по-големи студове,въпреки че горивата са под земята на постоянна температура а газта е на минус 20 е втечнена,как и да се смята и се разцепва бензиностанциите печелят точно от разликите с шмекериите в газта,колите ни харчат разумно и нормално просто ни трескат с по 15-20 процента в литрите това е,сметни на 1000 лв оборот днес че 150 са ти чисти от нареждане само от газ.
пропан- бутан е втечнен, каква е схемата за вкарване на въздух? Мисля, че единствено се манипулират броячите. Винаги казвам до горе, което изключва възможност за манипулация, ако я правят на момента, защото не знаят колко имам и може да ме допълнят с много.
Разхода на връщане от морето винаги ми е по голям, не съм геодезист, но мисля,че се дължи на наклона на магистралата, на връщане се катерим повече.
Освен всичко друго изкоментирано за насрещния вятър, надморската височина и прочие не забравяй че като идеш към Варна се движиш по посока на въртене на Земята, а като се връщаш - срещу въртенето и те така.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Освен всичко друго изкоментирано за насрещния вятър, надморската височина и прочие не забравяй че като идеш към Варна се движиш по посока на въртене на Земята, а като се връщаш - срещу въртенето и те така.
Да не забравяме и фазите на луната .
@Doomguy
OMV НЕ зареждат от Лукоил а от Газтрейд .
Темата за газта и газколонките сме я дъвкали и предъвквали не един път .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Освен всичко друго изкоментирано за насрещния вятър, надморската височина и прочие не забравяй че като идеш към Варна се движиш по посока на въртене на Земята, а като се връщаш - срещу въртенето и те така.
Ти явно го казваш на майтап, но да напомня, че ако при посока на движение успоредна на паралелите, посоката изток запад или обратно няма значение, то при движение в посока, която сключва някакъв ъгъл с паралелите, посоката има значение за разхода (макар и минимално). За справка - сила на Кориолис и закон на Бер.
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Въздух няма как да ти вкарат, защото има инсталация за отвеждане на газовата фаза в колонката. Могат да ти вкарат кофти смес или да ти "наточат" колонката (правя го за 10 секунди ). От налягането зависи до колко ще се доближи напълненото количество до максимума на бутилката (85% от обема). Ако е ниско налягането - както писаха по-горе, може да е нарочно, настройват си колонката на икономии и свалят налягането за да не пълни максималното възможно...
AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Накрая на пълненето брояча забавя оборотите, тогава ги карам да спрат пълненето, реалния обем на бутилката се смята лесно като обем на цилиндър, процентите за реално пълнене също.
Ти явно го казваш на майтап, но да напомня, че ако при посока на движение успоредна на паралелите, посоката изток запад или обратно няма значение, то при движение в посока, която сключва някакъв ъгъл с паралелите, посоката има значение за разхода (макар и минимално). За справка - сила на Кориолис и закон на Бер.
Бе да ти кажа, ба ли го под къв ъгъл пресичам паралелите, но ако не се лъжа никой не изстрелва космически ракети срещу въртенето на Земята.Пък и идеалната позиция е точно на екватора защото там скороста на въртене беше малко над 1600 км/ч, а на полюса е 0.Респективно центробежната сила е по голяма.Логично е едно тяло което не е закрепено за земята при движението си от запад на изток примерно да му действа и центробежна сила в посока към екватора.По тая логика ако тръгнеш да обикаляш земята по някой паралел, от И на З, дясната страна на протектора на гумите ще се износи повече.То е същото като закона на Бер.Само че при движението от точка А до точка Б не се движим по права линия, а често сменяме посоката на движение особено в планински терен, имаме насрещен, попътен и страничен вятър, температура на въздуха , влажност, атмосферно налягане, също скоростта на движение и трафика, които в една и съща точка не са еднакви във два различни момента.В смисъл не можем да възпроизведем същите условия на връщане, с изключение на пътя.Ако имаме свободно трасе от София до Варна и относително еднакви условия при пробег в двете посоки, вероятно ще има разлика в разхода.Вероятно по-голямо значение има психическата нагласа на отиване и връщане която оказва влияние върху начина на шофирането, отколкото Кориолисовите сили и закона на Бер.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Никаква психическа нагласа няма където и да ходя на отиване разходът ми е над половин литър по-висок което на 159-ката са си 10% Както и да е няма 2 колонки които да пълнят еднакво газ да не говорим колко други субективни фактора има.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Бе да ти кажа, ба ли го под къв ъгъл пресичам паралелите, но ако не се лъжа никой не изстрелва космически ракети срещу въртенето на Земята.Пък и идеалната позиция е точно на екватора защото там скороста на въртене беше малко над 1600 км/ч, а на полюса е 0.Респективно центробежната сила е по голяма.Логично е едно тяло което не е закрепено за земята при движението си от запад на изток примерно да му действа и центробежна сила в посока към екватора.По тая логика ако тръгнеш да обикаляш земята по някой паралел, от И на З, дясната страна на протектора на гумите ще се износи повече.То е същото като закона на Бер.Само че при движението от точка А до точка Б не се движим по права линия, а често сменяме посоката на движение особено в планински терен, имаме насрещен, попътен и страничен вятър, температура на въздуха , влажност, атмосферно налягане, също скоростта на движение и трафика, които в една и съща точка не са еднакви във два различни момента.В смисъл не можем да възпроизведем същите условия на връщане, с изключение на пътя.Ако имаме свободно трасе от София до Варна и относително еднакви условия при пробег в двете посоки, вероятно ще има разлика в разхода.Вероятно по-голямо значение има психическата нагласа на отиване и връщане която оказва влияние върху начина на шофирането, отколкото Кориолисовите сили и закона на Бер.
Разбира се, че това за което говорех беше само едно допълнение, което има по-скоро теоретичен смисъл и много трудно може да се усети напрактика.
Накратко - когато в Лукойл сменят пропорцията пропан/бутан и закона на Бер отива на кино
Comment