Известие

Collapse
No announcement yet.

Газ от лукойл - повече не.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
    И аз мисля, че налягането на колонката влияе на времето, за което ще ти се напълни бутилката, а не на реалния обем газ, който ти сипват, защото той се измерва от самата колонка. Ако сипеш 30 литра са си 30 литра, без значение с какво налягане са ти ги сипали.
    Малко лирично отклонение - в 1 литър обем колко въздух ще вкараш и колко течна субстанция - край на отклонението. На бившата ми кола при 30л етикет на бутилката ми заредиха 37л. Въпрос с понижена трудност - допълнителните 7л какво са?

    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v (115hp) /04
    opel kadett E 1.3 karavan - ex

    Comment


    • #17
      Шел са още по-зле. Щом OMV (Avanti) и Еко зареждат газ от Лукоил, къде другаде може да заредим? При лука поне имам прилична отстъпка.

      Comment


      • #18
        тия течности имат вискозитет при различни температури,на "далавера" си като сипваш лятото или в по-големи студове,въпреки че горивата са под земята на постоянна температура а газта е на минус 20 е втечнена,как и да се смята и се разцепва бензиностанциите печелят точно от разликите с шмекериите в газта,колите ни харчат разумно и нормално просто ни трескат с по 15-20 процента в литрите това е,сметни на 1000 лв оборот днес че 150 са ти чисти от нареждане само от газ.

        Comment


        • #19
          пропан- бутан е втечнен, каква е схемата за вкарване на въздух? Мисля, че единствено се манипулират броячите. Винаги казвам до горе, което изключва възможност за манипулация, ако я правят на момента, защото не знаят колко имам и може да ме допълнят с много.
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:04.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Разхода на връщане от морето винаги ми е по голям, не съм геодезист, но мисля,че се дължи на наклона на магистралата, на връщане се катерим повече.
            Освен всичко друго изкоментирано за насрещния вятър, надморската височина и прочие не забравяй че като идеш към Варна се движиш по посока на въртене на Земята, а като се връщаш - срещу въртенето и те така.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Освен всичко друго изкоментирано за насрещния вятър, надморската височина и прочие не забравяй че като идеш към Варна се движиш по посока на въртене на Земята, а като се връщаш - срещу въртенето и те така.
              Да не забравяме и фазите на луната .

              @Doomguy
              OMV НЕ зареждат от Лукоил а от Газтрейд .

              Темата за газта и газколонките сме я дъвкали и предъвквали не един път .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Освен всичко друго изкоментирано за насрещния вятър, надморската височина и прочие не забравяй че като идеш към Варна се движиш по посока на въртене на Земята, а като се връщаш - срещу въртенето и те така.
                Ти явно го казваш на майтап, но да напомня, че ако при посока на движение успоредна на паралелите, посоката изток запад или обратно няма значение, то при движение в посока, която сключва някакъв ъгъл с паралелите, посоката има значение за разхода (макар и минимално). За справка - сила на Кориолис и закон на Бер.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:34.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Sunny Покажи съобщение
                  @Doomguy
                  OMV НЕ зареждат от Лукоил а от Газтрейд .

                  Темата за газта и газколонките сме я дъвкали и предъвквали не един път .
                  Не знам кой от къде зарежда колега, подведох се по този пост -

                  Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                  Затова и не зареждам на газстанциите, които зареждат от Лукойл. Такива със сигурност са ОМВ и Еко. С лукойлската газ едни 15 коня отиват на кино.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                    Не знам кой от къде зарежда колега, подведох се по този пост -
                    Ето за да не се подвеждаш повече по думите на тия които също не знаят

                    "Газтрейд" АД обслужва над 500 клиента на територията на цялата страна, сред които:



                    “ОМВ-България” ЕООД
                    “Еко Елда България" ЕАД
                    “Петрол” АД
                    "Аурубис България" АД
                    “Либхер” АД
                    “Весникарска Група България” АД
                    “Демакс” АД
                    “Капитал Инвест Холинг” АД
                    “Доверие-Брико” АД
                    “Алумил България” ООД
                    други
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #25
                      Въздух няма как да ти вкарат, защото има инсталация за отвеждане на газовата фаза в колонката. Могат да ти вкарат кофти смес или да ти "наточат" колонката (правя го за 10 секунди ). От налягането зависи до колко ще се доближи напълненото количество до максимума на бутилката (85% от обема). Ако е ниско налягането - както писаха по-горе, може да е нарочно, настройват си колонката на икономии и свалят налягането за да не пълни максималното възможно...
                      AR 166 2,4 jtdm
                      NT II 2,7 tdi
                      Peugeot 206 1,1
                      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                      Comment


                      • #26
                        Накрая на пълненето брояча забавя оборотите, тогава ги карам да спрат пълненето, реалния обем на бутилката се смята лесно като обем на цилиндър, процентите за реално пълнене също.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ти явно го казваш на майтап, но да напомня, че ако при посока на движение успоредна на паралелите, посоката изток запад или обратно няма значение, то при движение в посока, която сключва някакъв ъгъл с паралелите, посоката има значение за разхода (макар и минимално). За справка - сила на Кориолис и закон на Бер.
                          Бе да ти кажа, ба ли го под къв ъгъл пресичам паралелите, но ако не се лъжа никой не изстрелва космически ракети срещу въртенето на Земята.Пък и идеалната позиция е точно на екватора защото там скороста на въртене беше малко над 1600 км/ч, а на полюса е 0.Респективно центробежната сила е по голяма.Логично е едно тяло което не е закрепено за земята при движението си от запад на изток примерно да му действа и центробежна сила в посока към екватора.По тая логика ако тръгнеш да обикаляш земята по някой паралел, от И на З, дясната страна на протектора на гумите ще се износи повече.То е същото като закона на Бер.Само че при движението от точка А до точка Б не се движим по права линия, а често сменяме посоката на движение особено в планински терен, имаме насрещен, попътен и страничен вятър, температура на въздуха , влажност, атмосферно налягане, също скоростта на движение и трафика, които в една и съща точка не са еднакви във два различни момента.В смисъл не можем да възпроизведем същите условия на връщане, с изключение на пътя.Ако имаме свободно трасе от София до Варна и относително еднакви условия при пробег в двете посоки, вероятно ще има разлика в разхода.Вероятно по-голямо значение има психическата нагласа на отиване и връщане която оказва влияние върху начина на шофирането, отколкото Кориолисовите сили и закона на Бер.
                          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                          Comment


                          • #28
                            ако завоите по магистралата се взимат вътрешно разхода значително пада- София- Бургас поне 3 км.по- късо
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Никаква психическа нагласа няма където и да ходя на отиване разходът ми е над половин литър по-висок което на 159-ката са си 10% Както и да е няма 2 колонки които да пълнят еднакво газ да не говорим колко други субективни фактора има.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                                Бе да ти кажа, ба ли го под къв ъгъл пресичам паралелите, но ако не се лъжа никой не изстрелва космически ракети срещу въртенето на Земята.Пък и идеалната позиция е точно на екватора защото там скороста на въртене беше малко над 1600 км/ч, а на полюса е 0.Респективно центробежната сила е по голяма.Логично е едно тяло което не е закрепено за земята при движението си от запад на изток примерно да му действа и центробежна сила в посока към екватора.По тая логика ако тръгнеш да обикаляш земята по някой паралел, от И на З, дясната страна на протектора на гумите ще се износи повече.То е същото като закона на Бер.Само че при движението от точка А до точка Б не се движим по права линия, а често сменяме посоката на движение особено в планински терен, имаме насрещен, попътен и страничен вятър, температура на въздуха , влажност, атмосферно налягане, също скоростта на движение и трафика, които в една и съща точка не са еднакви във два различни момента.В смисъл не можем да възпроизведем същите условия на връщане, с изключение на пътя.Ако имаме свободно трасе от София до Варна и относително еднакви условия при пробег в двете посоки, вероятно ще има разлика в разхода.Вероятно по-голямо значение има психическата нагласа на отиване и връщане която оказва влияние върху начина на шофирането, отколкото Кориолисовите сили и закона на Бер.
                                Разбира се, че това за което говорех беше само едно допълнение, което има по-скоро теоретичен смисъл и много трудно може да се усети напрактика.

                                Накратко - когато в Лукойл сменят пропорцията пропан/бутан и закона на Бер отива на кино


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X